Snittbetyg för spel på företagssidorna

Medlem
Snittbetyg för spel på företagssidorna

När man kollar information om en utvecklare/utgivare här på FZ så vore det nice om man kunde få ut ett snittbetyg på spel som de har (gärna både för era recensioner samt användarbetyg). Hade varit rätt intressant information. Som det är nu så får man gå in på varje spel och se vad de fått för betyg om man vill få ut ett sånt värde.

/ LordDaimos

Medlem

Japp, det hade varit tevligt med en sån funktion


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv

Jo, håller med
Undrar vad blizzard hade fått..:P

Medlem

Bara för att du frågade så snällt så räknade jag ut det åt dig. Blizzards spel har i snitt 3,99 i betyg satta av medlemmarna (utslaget på 13 spel som hade användarbetyg) och 3,94 i snitt av FZ (utslaget på 8 spel som FZ recenserat). Detta tog mig knappt tio minuter att få fram vilket kan gå bra någon enstaka gång men det vore mycket trevligare att ha det direkt på företagssidan

/ LordDaimos

Medlem

Kommentera oss moderatorer!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Redaktör

Moderatorerna sköter forumet, det här är ett jobb för våra kodare. D.v.s. John eller Wille.

Vi kommer göra om vårt adminsystem framöver. Jag kan inte svara på när det sker eller vilka nyheter som kommer ingå, men en och annan förbättring blir det garanterat. Detta kanske slinker med, vi får se. Det är hursomhelst inte aktuellt nu.


signatur
1
Skriv svar