Raderade inlägg

Medlem
Raderade inlägg

Snälla, sluta radera alla inlägg ni inte tycker om. Jag har inget emot att ni plockar bort inlägg som strider mot era forum-regler, bara bra.

Som nyss, kommenterade på en nyhet som var lite konstigt skrivet och bad er förklara vad ni menade. I samma inlägg skrev jag några rader varför jag gillade just den nyheten.

Det var absolut inget fel på inlägget jag gjorde, enda anledningen jag kan förstå att det togs bort är för skribenten inte ville visa sitt misstag. Men varför inte bara ändra i inlägget i så fall? Varför ta bort allt ihop?

Har tidigare fått inlägg raderade t.ex när jag skrivit nått dåligt skämt som kommentar på en nyhet. Inläggen har inte stridit mot reglerna, trots detta har dom tagits bort. Ni kan väl åtminstone börja skicka ut ett meddelande att nu har ni ändrat/tagit bort inlägget man gjort.

Ni har ett bra forum, förstör det inte.

Redaktör

Vilken nyhetstråd gäller det?

Givetvis ska inlägg inte tas bort utan anledning. Och om det finns en anledning ska den som skrev inlägget få veta varför. Jag vet inte varför detta har hänt, det är verkligen inte meningen att det ska gå till på det sätt du beskriver. Om du talar om vilken tråd det gäller, kan vi kika på det och förhoppningsvis förklara vad som har hänt.


signatur
Redaktör

Det finns inga borttagna inlägg i den aktuella tråden (denna). Jag vet inte vad du har gjort, en gissning är att servern eller din uppkoppling krånglat och att inlägget därför aldrig skickades. Om du skickar ett inlägg får du bekräftelse på det, sedan kommer du till ditt inlägg i aktuell tråd. Det kan inte ha hänt i detta fall eftersom inlägget som sagt inte är publicerat alls.


signatur
Medlem

Har också en känsla av att ett inlägg jag gjort har försvunnit. Det var dock i denna tråd.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Redaktör

Det inlägget togs bort pga snack om program vi inte vill promota här på FZ.


signatur
Medlem

Ja okej, då förstår jag


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

1
Skriv svar