Gears of War till Xbox One är betydligt ljusare än originalet

Robot
Gears of War till Xbox One är betydligt ljusare än originalet

Jämförande film mellan originalet och nyligen annonserade "Ultimate Edition" visar på stora skillnader.

#microsoft, #gears-of-war


Medlem
Gears of War till Xbox One är betydligt ljusare än originalet

Detta har vi nog tekniker som global illumination att tacka för.

Medlem

Ska bli trevligt att få detta till PC. Inte för att det är bättre där, spelar ändå med en 360-kontroll, utan för att jag inte äger en Xbox-one

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Detta har vi nog tekniker som global illumination att tacka för.

var precis det jag tänkte kommentera

Medlem
Skrivet av Thane:

Ska bli trevligt att få detta till PC. Inte för att det är bättre där, spelar ändå med en 360-kontroll, utan för att jag inte äger en Xbox-one

Gears of War finns redan till pc.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Thane:

Ska bli trevligt att få detta till PC. Inte för att det är bättre där, spelar ändå med en 360-kontroll, utan för att jag inte äger en Xbox-one

Gears of War finns redan till pc.

Inte tvåan och trean.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Thane:

Ska bli trevligt att få detta till PC. Inte för att det är bättre där, spelar ändå med en 360-kontroll, utan för att jag inte äger en Xbox-one

Gears of War finns redan till pc.

Inte tvåan och trean.

Jag tror tyvärr inte att de släpper tvåan och trean utan endast det första spelet. Men jag kan ha fått det om bakfoten:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av beersgarden:
Skrivet av Thane:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Thane:

Ska bli trevligt att få detta till PC. Inte för att det är bättre där, spelar ändå med en 360-kontroll, utan för att jag inte äger en Xbox-one

Gears of War finns redan till pc.

Inte tvåan och trean.

Jag tror tyvärr inte att de släpper tvåan och trean utan endast det första spelet. Men jag kan ha fått det om bakfoten:)

Finns inget bekräftat att de släpper uppföljarna, man kan alltid hoppas. Annars är det ganska kasst egentligen.
Ettan har ju släppts en gång tidigare, så de ger ut ett spel som finns redan, om än dock svår om inte omöjlig att få tag på.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av beersgarden:
Skrivet av Thane:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Thane:

Ska bli trevligt att få detta till PC. Inte för att det är bättre där, spelar ändå med en 360-kontroll, utan för att jag inte äger en Xbox-one

Gears of War finns redan till pc.

Inte tvåan och trean.

Jag tror tyvärr inte att de släpper tvåan och trean utan endast det första spelet. Men jag kan ha fått det om bakfoten:)

Ja det verkar visst så

Medlem

Tycker 360 versionen ser bättre ut faktiskt...

Medlem

Vart då ngnstans?

Medlem

Vart då ngnstans?

Medlem

Ser ju bättre ut till 360.
Är det bara en remake eller?

Medlem

I vilken värld ser detta bättre ut på 360? Dags för optikerbesök?

Jag har spelat både originalet och ultimate betan..

Medlem
Skrivet av roftg:

I vilken värld ser detta bättre ut på 360? Dags för optikerbesök?

Jag har spelat både originalet och ultimate betan..

Har perfekt syn så oroa dig inte för det.
Är tydligen inte den enda som tycker det, ser ingen direkt utveckling på 9 år grafikmässigt, ser ut som en bantad version med bättre framerate, det är väl det enda.

Medlem
Skrivet av roftg:

I vilken värld ser detta bättre ut på 360? Dags för optikerbesök?

Jag har spelat både originalet och ultimate betan..

Jag föredrar nog också 360-versionen om jag får välja. Dock har det inget som helst med synen som så att göra... utan vad man gillar. Smaken är som baken.

1
Skriv svar