Fint med popupen

Inaktiv
Fint med popupen

Trevligt att man nu förutom den fina startsidan får en popup rakt upp i ansiktet sånt gillar vi. Det hela börjar mer och mer likna en gratis porrsida.

Redaktör

Är det skattjakten du syftar på? Tryck då på det röda krysset i högra hörnet för att slippa den.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Tompa:

Är det skattjakten du syftar på? Tryck då på det röda krysset i högra hörnet för att slippa den.

Ja du det roliga med ditt påstående är att när jag tryckte på det röda krysset så frågade firefox om jag ville öppna en sida. Jag vill inte besöka något skumt som firefox berättat för mig och inte laddats av sig själv som en annan länk eller att fönstret bara stängts. Nej tack.

Medlem

Den ville förklara vad popupen var för nått. Andra gången jag tryckte på krysset sa den bara "är du säker på att du inte vill delta"? Jag tycker det är störtskönt gjort av fz. Tyvärr är jag inte tillräckligt motiverad för att satsa fur real.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Redaktör

Kraaa: tryck krysset på nämnda ruta om du vill slippa popup-fönstren. Vill du inte det får du stå ut, det är inte mycket mer vi kan göra för dig.


signatur
Medlem

Finns det inget sätt att slippa den gula texten under ">>Medlem" också? Den går mig på nerverna...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Tompa:

Kraaa: tryck krysset på nämnda ruta om du vill slippa popup-fönstren. Vill du inte det får du stå ut, det är inte mycket mer vi kan göra för dig.

Vore inte det enklaste om ni bara slutade trycka upp sån skit i ansiktet på era besökare?

Jag besöker er sida frivilligt, måste jag verkligen straffas för det?

Kan ni inte helt enkelt säga att jag är oönskad?

Liksom, spelsajt-alternativ finns hur många som heltst.

Redaktör

Popupen gör läsarna uppmärksamma på att vi kör en tävling med priser värda ett antal tusenlappar. Vi resonerade som så att vi hellre är över- än undertydliga för att alla som vill delta verkligen ska ha chansen att se tävlingen. Ni andra kan som sagt klicka bort den, det tar två klick. Jag tror och hoppas att de flesta kan leva med det, vi kan faktiskt inte anpassa sajten så att den passar specifika önsekmål för tiotusentals besökare.


signatur
Medlem

Det är ju inte en speciellt jämn tävling då den redan är i stort sätt avslutad. Att vinna för de som börjar nu är i stort sätt omöjligt.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

1
Skriv svar