Nvidia hjälper till att laga pc-versionen av Batman: Arkham Knight

Robot
Nvidia hjälper till att laga pc-versionen av Batman: Arkham Knight
Medlem
Nvidia hjälper till att laga pc-versionen av Batman: Arkham Knight

Coolish


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

pc, the superior platform xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

pc, the superior platform xD

Så länge spelen inte utvecklas i andrahand till PC så är den det


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Så nvidia gameworks betyder ingenting?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv
Skrivet av magma:

Så nvidia gameworks betyder ingenting?

Om något kan nvidia gameworks försvårat och minskat resurserna för porten.

Självklart vill dom hjälpa till för att inte dra ner sitt namn i denna katastrof port.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

pc, the superior platform xD

Är det inte dags att släppa Konsol Vs Pc snart?

...fast PC > konsol


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av cute_ninja:

pc, the superior platform xD

Är det inte dags att släppa Konsol Vs Pc snart?

...fast PC &gt; konsol

Nä nu! Konsol < PC ska det vara Eller vänta nu här..

Medlem

hela spelet är ju en taskig konsoll port gjort av ett sketet företag så jag tror det ligger mycket arbete att fixa detta..frågan är om det kommer gå spelet har ju rätt många rader kod som måste gås igenom.. kan inte vara kul direkt

gameworks är ju bara trams som slänger in för att folk ska köpa det nyaste titankortet

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av cute_ninja:

pc, the superior platform xD

Är det inte dags att släppa Konsol Vs Pc snart?

...fast PC &gt; konsol

Nä nu! Konsol < PC ska det vara Eller vänta nu här..

Konsol != bättre än PC!


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av cute_ninja:

pc, the superior platform xD

Är det inte dags att släppa Konsol Vs Pc snart?

...fast PC &amp;gt; konsol

Nä nu! Konsol &lt; PC ska det vara Eller vänta nu här..

Konsol != bättre än PC!

nä nu släpper vi detta eviga tjat om PC vs Konsol tycker jag


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av cute_ninja:

pc, the superior platform xD

Är det inte dags att släppa Konsol Vs Pc snart?

...fast PC &amp;gt; konsol

Nä nu! Konsol &lt; PC ska det vara Eller vänta nu här..

Konsol != bättre än PC!

Är det hårdvaran eller spelupplevelsen som räknas? Arkham Knight är ju uppenbarligen en bättre upplevelse på konsoll

Medlem

Jag fick spelet med mitt 980-kort. Funkade närmast felfritt fram till en viss punkt då det alltid kraschar. Hade inte köpt spelet själv så vet inte hur irriterad jag egentligen är.

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av cute_ninja:

pc, the superior platform xD

Är det inte dags att släppa Konsol Vs Pc snart?

...fast PC &amp;amp;gt; konsol

Nä nu! Konsol &amp;lt; PC ska det vara Eller vänta nu här..

Konsol != bättre än PC!

Är det hårdvaran eller spelupplevelsen som räknas? Arkham Knight är ju uppenbarligen en bättre upplevelse på konsoll

Mehehehehehe. Ett spel. Mehehehe.
Lugn i bussen.

Medlem

Kul när man märker hur fz är sena med uppdateringar. Läste samma nyhet på gamespot för 12 timmar sedan.. Och dom har hunnit uppdatera med 2 senare nyheter angående problemen.

Medlem
Skrivet av robbis:

Kul när man märker hur fz är sena med uppdateringar. Läste samma nyhet på gamespot för 12 timmar sedan.. Och dom har hunnit uppdatera med 2 senare nyheter angående problemen.

OMG!

Betyder det här att världen går under nu eller?


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av cute_ninja:

pc, the superior platform xD

Är det inte dags att släppa Konsol Vs Pc snart?

...fast PC &gt; konsol

Jo, det är tamejfan dags att släppa det nu. Jag begriper inte hur vuxna män kan sitta och bete sig som lågstadieungar och behandla hela "pc vs konsoll"-grejen som småbarn gör i konflikten "min pappa är bättre än din pappa."

Är det inte dags att vi som gamers kollektivt växer upp snart?
MVH från en vuxen människa som har råd med både en monsterdator och ett playstation 4 utan större problem, på grund av fast inkomst. Med andra ord, MVH från någon som får det bästa av båda världarna och inte ser något problem.

Medlem
Skrivet av robbis:

Kul när man märker hur fz är sena med uppdateringar. Läste samma nyhet på gamespot för 12 timmar sedan.. Och dom har hunnit uppdatera med 2 senare nyheter angående problemen.

K.

Medlem

Snyggt PR-trick av Nvidia!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av robbis:

Kul när man märker hur fz är sena med uppdateringar. Läste samma nyhet på gamespot för 12 timmar sedan.. Och dom har hunnit uppdatera med 2 senare nyheter angående problemen.

Gamespot har nog lite fler folk till förfogande. Plus fler läsare internationellt som tipsar. Själv tipsade jag om att WB dragit tillbaka försäljningen av PC versionen, typ mitt i natten Då är det väl ingen vettig människa vaken? (obs, jag är ingen vettig människa)

Medlem
Skrivet av robbis:

Kul när man märker hur fz är sena med uppdateringar. Läste samma nyhet på gamespot för 12 timmar sedan.. Och dom har hunnit uppdatera med 2 senare nyheter angående problemen.

Vad bra, då har ju du Gamespot du kan hänga på så slipper vi dina dryga kommentarer som ständigt förpestar kommentarsfältet här på Fz.

Vad gör du här ens förrutom att klaga på i princip allting från FZ till konsoller till specifika spel och så vidare? Varför inte stanna på gamespot när det uppenbarligen möter dina nyhetsbehov bättre, så vi slipper dig?

Medlem

Ja jo...

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av robbis:

Kul när man märker hur fz är sena med uppdateringar. Läste samma nyhet på gamespot för 12 timmar sedan.. Och dom har hunnit uppdatera med 2 senare nyheter angående problemen.

Vad bra, då har ju du Gamespot du kan hänga på så slipper vi dina dryga kommentarer som ständigt förpestar kommentarsfältet här på Fz.

Vad gör du här ens förrutom att klaga på i princip allting från FZ till konsoller till specifika spel och så vidare? Varför inte stanna på gamespot när det uppenbarligen möter dina nyhetsbehov bättre, så vi slipper dig?

Tummen upp för ditt inlägg!!!

Medlem
Skrivet av Gaara:

Fast det flyter ju lika illa på AMD. Om jag har förstått det hela rätt är det en minnesläcka(RAM) som vissa pekar på DRM för.

Jag köper aldrig spel på/före release, så jag har inte provat själv dock..

MEG
Medlem

HAHAHAHA det var väntat. Jag hade blivit förvånad OM det hade funkat som man ska kunnat förvänta sig som konsument.


signatur

Death is only the beginning

Inaktiv

Gillar options med textures low eller normal. hade förväntat mig mer av AAA studio.

Medlem

Undrar om NVIDIA är fula och ser till så det (om de nu fixar sörjan) flyter fint på NVIDIA kort men fortfarande strular på AMD kort.

Hoppas utvecklare tar lärdom av detta spektakel och inte skyfflar över en portning till andra händer, eller rent av inte portar utan gör spelet själv och på en gång till alla plattformar.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Inaktiv
Skrivet av didde:
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av cute_ninja:

pc, the superior platform xD

Är det inte dags att släppa Konsol Vs Pc snart?

...fast PC &amp;amp;amp;gt; konsol

Nä nu! Konsol &amp;amp;lt; PC ska det vara Eller vänta nu här..

Konsol != bättre än PC!

Är det hårdvaran eller spelupplevelsen som räknas? Arkham Knight är ju uppenbarligen en bättre upplevelse på konsoll

Mehehehehehe. Ett spel. Mehehehe.
Lugn i bussen.

Och en utveklare som inte vet vad en option meny är för något på PC, ja jo tjena.

Ti.
Medlem
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av cute_ninja:

pc, the superior platform xD

Är det inte dags att släppa Konsol Vs Pc snart?

...fast PC &amp;gt; konsol

Nä nu! Konsol &lt; PC ska det vara Eller vänta nu här..

Konsol != bättre än PC!

Skriver du så bara för att reta eller vet du helt enkelt inte bättre?

12
Skriv svar