Custom forumtitel + EosCode

Medlem
Custom forumtitel + EosCode

Jag tycker jag borde få en. Det säger sig självt, jag bor ganska nära iceman samt så är jag rätt snygg.

Sen har jag ett förslag till.

Skulle det vara möjligt att ändra på "guiden" till höger för EosCode? tex. Länka till användare, utgivare och lite annat känns lagom "sådär"

Jag tror spoiler maskningen + någon annan skulle vara mera användbar. Känns som minor upgrades, men jag är ju lagom blond och får alltid gå in och läsa tagg guiden

Medlem

Hur fungerar det där med speciell titel egentligen? Tycker att det är lite fräckt av dig att fråga om en.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Vad jag vet så är det bara old timers som får en eller om man har gjort något specielt för FZ.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

WaltX borde ju få en om någon, om du ska ha en xhosa så borde det vara drygarN^


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Jag är ganska oldtimer :/ Det är bara det att min profil försvann eller nått när de bytte design så jag fick göra en ny, sen raderade de min andra och döpte om den här till xhosa

Nej men ärligt, man ska inte ta för seriöst på förfrågan så att säga. Det var mest något kul att slänga in - jag får önska mig det i julklapp helt enkelt.

Sen va - ha en god jul!

Antikvitet

Jag säger som jag säger varje gång någon frågar mig om de kan få bli ircops:

Störst chans har de som aldrig skulle komma på tanken att fråga.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

PICK ME PICK ME PICK ME!

*lucia sång*

Vila i frid

Iofs har du blivit ett riktigt bra ägg på senaste tiden xhosa så jag kan tänka mig att fixa det åt dig som en morot för framtiden.

PMa mig så kan vi prata lite mer om det.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Så han fick det han ville ändå?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Y - fast det var inte pga tråden *dramatisk musik*

Vila i frid

Han fick det inte bara för att han bad om det utan att vi tycker han förtjänar det. I vanliga fall hade det blivit ett nej, men denna gång blev det ett ja.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Skrivet av the_maxx:

Han fick det inte bara för att han bad om det utan att vi tycker han förtjänar det. I vanliga fall hade det blivit ett nej, men denna gång blev det ett ja.

Okej, det var det jag ville veta.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar