Fallout 4 – så blir bilduppdatering och upplösning

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av MattiAce:

Vad skönt att vi (herrefolket) kan pusta ut

Kamma dig för fan. Jävla översittarfasoner. Jaja vi fattar, ni som vigt era liv till PC only tror ni är bättre. Get over it, du är inte bättre för att du begränsar dig

Hahaha, vilken reaktion! Vissa personer fattar verkligen ingenting
Det här skulle kunna bli en så'n där tråd med ett argt pucko igen


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av MattiAce:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av MattiAce:

Vad skönt att vi (herrefolket) kan pusta ut

Kamma dig för fan. Jävla översittarfasoner. Jaja vi fattar, ni som vigt era liv till PC only tror ni är bättre. Get over it, du är inte bättre för att du begränsar dig

Hahaha, vilken reaktion! Vissa personer fattar verkligen ingenting
Det här skulle kunna bli en så'n där tråd med ett argt pucko igen

Hur ofta skrivs det "pc masterrace", "peasant" och dylikt? Som t.ex du, herrefolk. Skulle vi kunna säga, 67% av alla artiklar? Det är översittarfasoner, se ner på dom som har det sämre. Jag tror nog min herre, att det är du som har svårt med förståelsen

Medlem
Skrivet av zappmeharder:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av MattiAce:

Vad skönt att vi (herrefolket) kan pusta ut

Kamma dig för fan. Jävla översittarfasoner. Jaja vi fattar, ni som vigt era liv till PC only tror ni är bättre. Get over it, du är inte bättre för att du begränsar dig

Nej, du förstår fortfarande inte. Vi bara småler åt sådant trams du håller på med.

Vad är det jag inte förstår? Att dom som begränsar sig känner sig bättre än dom som inte gör det eller har det sämre? Vilket trams? Att jag blir förbannad på folk som ser ner på andra pga sin egen begränsning?

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av zappmeharder:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av MattiAce:

Vad skönt att vi (herrefolket) kan pusta ut

Kamma dig för fan. Jävla översittarfasoner. Jaja vi fattar, ni som vigt era liv till PC only tror ni är bättre. Get over it, du är inte bättre för att du begränsar dig

Nej, du förstår fortfarande inte. Vi bara småler åt sådant trams du håller på med.

Vad är det jag inte förstår? Att dom som begränsar sig känner sig bättre än dom som inte gör det eller har det sämre? Vilket trams? Att jag blir förbannad på folk som ser ner på andra pga sin egen begränsning?

Men försök att fatta lite vuxen humor och hur jag bara spelade med i skämtet
i artikeln. Sluta göra bort dig, det räcker nu.


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Någon som tvekade? Mums, gimme! Blir att nöta lite NV fram tills dess. Någon som kan tipsa om någon rolig mod?

Jag gav mig fan på att köra igenom det oxå.. Jag lirar det med Project nevada, Nevada skies och NMC's texture pack, Weapon retexture project och... new vegas anti crash ^^

Project nevada rekommenderas starkt. Lite snygga effekter och lite svårare. Men också helt anpassningsbart efter eget tycke och smak..

Medlem
Skrivet av Lognoreng:
Skrivet av Smoo87:

Någon som tvekade? Mums, gimme! Blir att nöta lite NV fram tills dess. Någon som kan tipsa om någon rolig mod?

Jag gav mig fan på att köra igenom det oxå.. Jag lirar det med Project nevada, Nevada skies och NMC's texture pack, Weapon retexture project och... new vegas anti crash ^^

Project nevada rekommenderas starkt. Lite snygga effekter och lite svårare. Men också helt anpassningsbart efter eget tycke och smak..

Nice :-). Får kolla upp dom

Medlem
Skrivet av MattiAce:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av zappmeharder:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av MattiAce:

Vad skönt att vi (herrefolket) kan pusta ut

Kamma dig för fan. Jävla översittarfasoner. Jaja vi fattar, ni som vigt era liv till PC only tror ni är bättre. Get over it, du är inte bättre för att du begränsar dig

Nej, du förstår fortfarande inte. Vi bara småler åt sådant trams du håller på med.

Vad är det jag inte förstår? Att dom som begränsar sig känner sig bättre än dom som inte gör det eller har det sämre? Vilket trams? Att jag blir förbannad på folk som ser ner på andra pga sin egen begränsning?

Men försök att fatta lite vuxen humor och hur jag bara spelade med i skämtet
i artikeln. Sluta göra bort dig, det räcker nu.

Är så många som är allvarliga när dom tror sig vara bättre bara för att dom bara spelar på pc. Så antog att du var en av dom med det

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av MattiAce:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av zappmeharder:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av MattiAce:

Vad skönt att vi (herrefolket) kan pusta ut

Kamma dig för fan. Jävla översittarfasoner. Jaja vi fattar, ni som vigt era liv till PC only tror ni är bättre. Get over it, du är inte bättre för att du begränsar dig

Nej, du förstår fortfarande inte. Vi bara småler åt sådant trams du håller på med.

Vad är det jag inte förstår? Att dom som begränsar sig känner sig bättre än dom som inte gör det eller har det sämre? Vilket trams? Att jag blir förbannad på folk som ser ner på andra pga sin egen begränsning?

Men försök att fatta lite vuxen humor och hur jag bara spelade med i skämtet
i artikeln. Sluta göra bort dig, det räcker nu.

Är så många som är allvarliga när dom tror sig vara bättre bara för att dom bara spelar på pc. Så antog att du var en av dom med det

Dom flesta som spelar på pc bara driver och skojjar, det ända pc spelare som sitter mest på pc är lacka på är sony och microsoft att hålla tillbaka grafiken och utvecklingen plus dåliga portar och uppköps kontrakt som gör att spel hamnar på olika platformar ist för vara åtkomligt åt oss alla gamers.

Och ja sen skrattar vi åt folk som envisas med spela fps spel på handkontroller!

Vi pc gamers ser inte ner på er, vi sitter mest förvirrade och förtvivlade att dessa ting, vi är alla igentligen på samma sida.

Sen finns det dom nötter som sitter och fanboyar hit och dit, saken är ju den att hade konsoler försvunnit hade alla pc delar gått ner i pris och alla hade gynnats på det.

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av MattiAce:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av zappmeharder:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av MattiAce:

Vad skönt att vi (herrefolket) kan pusta ut

Kamma dig för fan. Jävla översittarfasoner. Jaja vi fattar, ni som vigt era liv till PC only tror ni är bättre. Get over it, du är inte bättre för att du begränsar dig

Nej, du förstår fortfarande inte. Vi bara småler åt sådant trams du håller på med.

Vad är det jag inte förstår? Att dom som begränsar sig känner sig bättre än dom som inte gör det eller har det sämre? Vilket trams? Att jag blir förbannad på folk som ser ner på andra pga sin egen begränsning?

Men försök att fatta lite vuxen humor och hur jag bara spelade med i skämtet
i artikeln. Sluta göra bort dig, det räcker nu.

Är så många som är allvarliga när dom tror sig vara bättre bara för att dom bara spelar på pc. Så antog att du var en av dom med det

Dom flesta som spelar på pc bara driver och skojjar, det ända pc spelare som sitter mest på pc är lacka på är sony och microsoft att hålla tillbaka grafiken och utvecklingen plus dåliga portar och uppköps kontrakt som gör att spel hamnar på olika platformar ist för vara åtkomligt åt oss alla gamers.

Och ja sen skrattar vi åt folk som envisas med spela fps spel på handkontroller!

Vi pc gamers ser inte ner på er, vi sitter mest förvirrade och förtvivlade att dessa ting, vi är alla igentligen på samma sida.

Sen finns det dom nötter som sitter och fanboyar hit och dit, saken är ju den att hade konsoler försvunnit hade alla pc delar gått ner i pris och alla hade gynnats på det.

Fps ska köras med m+kb, blir inte lika flytande sikte med hk.

Medlem

En aspekt som sällan nämns i diskussioner angående pc vs konsoll är följande:

Jag tycker att när man sätter sig med konsollen, med tv-spelet, då känns det mycket mer som att "japp, nu ska jag ha en lång och härlig spelstund här". Känns mycket mer myskväll, lämpar sig bättre för att spela med kompisar i rummet. Man hänger sig liksom en lång stund åt detta fenomen kallat tv-spel.

Pc är mer att man i förbifarten, med nåt internetfönster uppe och nåt litet program igång, slår igång ett spel. Det kanske dyker upp nån meddelanderuta av något slag när spelet startas, man lockas till att kolla nånting på internet medan man spelar, ja, det känns som att den "fjärde väggen" mellan spelet och omvärlden är skörare. Det är bara någon liten etta och nolla från att windowsfunktioner och skrivbordet ska tränga igenom och visa sitt icke-immersiva ansikte.

Tv-spel handlar ju bara om spel (eller ja, mindre och mindre så ju längre tiden går tyvärr). Datorn handlar om hur många grejer som helst. Datorn gör saker utspädda. Ett intressant tv-program är mycket intressantare om man ser det i stugan på tv:n som har tre kanaler, än om man ser programmet på Youtube.

Medlem

Fattar inte hypen alls ... Bethesda och grafikkåte Todd Howard har ägnat max en fikarast åt källmaterialet. Det blir inte mycket djupare än Fatboys när denna överskattade spelstudio får leva rövare med Falloutmärket. Släng in lite detaljer @ random från 1an och 2an och visa på E3 i försök att håva in gamla fans av serien.

dåligt Bethesda, dåligt ...

12
Skriv svar