Game of the year 2008

Medlem
Game of the year 2008

För att rädda PC:n som spel plattform och för att förhindra att fler människor dör i förtid av hjärtattack i onödan.
Så vill jag införa en ny kategori i tävlingen "Game of the year 2008".
Nämligen "Worst release of the year" och då menar jag inte vilket spel som var sämst (vanligen något film licens spel) utan snarast vilket spel som hade flest/värst buggar eller annat som gör själva släppet av spel till ett misslyckande.

Är ni trötta på alla buggiga spel som släpps i förtid eller som har krångliga kopierings skydd som mest förstör för dem som köper spelen?
Nominera då era bidrag nu!

Jag nominerar: Fallout 3
För otroligt många buggar, ej spelbart i huvudtaget för många. Användandet av SecuROM och special Codex för skyddade MP3 i spel som skapar konflikter i datorn. Plus mycket annat...

Medlem

Grand Theft Auto 4 på grund av årets mest värdelösa piratskydd, alla hatar det, både de som köpt spelet och piraterna.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Far Cry 2, en riktig besvikelse på alla punkter utom grafiken.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Far Cry 2, en riktig besvikelse på alla punkter utom grafiken.

Ja, jo lite besviken blev man väl nog.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Appropå game of the year. Borde inte vi läsare få rösta fram olika spel här på sidan eller har ni slopat det i år?

Medlem

NFS Undercover? Far Cry 2 som vissa påpekar också.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Jag röstar på Spore.

Inaktiv

Far Cry 2.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem
Skrivet av quadpod:

Far Cry 2.

Medlem
Skrivet av quadpod:

Far Cry 2.


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av quadpod:

Far Cry 2.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av quadpod:

Far Cry 2.

Inaktiv
Skrivet av Spectral:

Appropå game of the year. Borde inte vi läsare få rösta fram olika spel här på sidan eller har ni slopat det i år?

Räds icke Spectral, theHarmlessWarrior to the rescue. Kolla in tråden under Övriga spelgenrer


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Redaktör

Den här diskussionen hör bättre hemma i någon av diskussionstrådarna kring årets spel. Någon feedback till oss på FZ är det inte, därför låser jag tråden nu.


signatur
1
Skriv svar