Protestera med plånboken!

Testpilot
Protestera med plånboken!

Nu lägger jag till Batman: Arkham Knight till den föga smickrande listan av skräp-spel:

Simcity , Sims4 , Hitman Absolution , Batman Arkham Origins , Assassins Creed Unity
och även Diablo III

Det är min lista med spelen som failade vid relase , var kassa eller bara jävlades med oss konsumenter trots storbudget AAA deluxe,

Jag köpte spelet dagen innan release för en billig peng och tänkte att det kunde vara nåt , men efter det tog det hus i helvete.
Både STEAM och GreenmanGaming ger tillbaka pengarna om man så önskar som tur är.

Återbetalning via GMG gick fort och de betalar tillbaka pengarna direkt till ditt kontokort och inte som creds på deras sida , det är positivt!

Snuva dem på pengarna. Bojkotta dåliga portningar oavsett plattform.

Kiri OUT

#blogg

Medlem
Protestera med plånboken!

Framför allt, sluta köp grisen i säcken. Never preorder!

Man klarar att vänta lite till. Vad är folk rädda för, att de digitala exemplaren ska ta slut?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Är helt med ovanstående. Vi som konsumenter MÅSTE sluta preordra spelen bara för att dom lockar med något jävla exklusivt skin till ett vapen.

jag vet inte........ preordra this

https://www.youtube.com/watch?v=p-WlEgn_pig

rösta med plånboken ...!!!


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Jag håller med ovanstående talare. Sluta, för tusan, att förbeställa spel!! Det finns ingen som helst anledning att ge utvecklaren eller utgivaren pengar innan spelet är testat, recenserat och patchat till fungerande skick!

Testpilot

Jag lovar att sköta mig i framtiden , vet själv att jag har lätt att spontanköpa spel någon/några veckor innan de släpps.

Måste skärpa mig , iallafall för de tillverkare som vi har dåliga erfarenheter av .

Medlem

Har backat några spel på Kickstarter, samt förbokat väldigt få exemplar spel då dem som blivit förbokade är t.ex Witcher 3, Dawn of War 2 bland annat, då jag litat på att de kommer tillfredställa.

Än så länge ingen besvikelse, men sen finns det skeptiska föremål som jag väntar med. Föredrar att köpa RTS dock åh med tanke på hur det ligger till på den fronten så finns det färre nya än gamla så det blir mest köp av gammalt.

Men jopp, förbokningar är dumma och det hade gått lika bra att köpa när man är säker på vad man får. Ingen skillnad förutom att du får chansen att spela tidigare.

1
Skriv svar