Se 20 minuter från story-läget i Battleborn

Robot
Medlem
Se 20 minuter från story-läget i Battleborn

Meh!

Medlem

ända jag ogillar med detta är borderlands stuket, inte att jag vill ha värsta grafiken, men jag bara ogillar borderlands grafikstilen något fruktansvärt.

Sen försöker dom apa efter med humor som borderlands men känns bara så fel när dom gör det

Studion bör stiga ur borderlands gör du ett nytt IP apa inte efter för mycket ditt förra vilket jag tycker dom har gjort här

Inaktiv
Skrivet av FuzioN:

ända jag ogillar med detta är borderlands stuket, inte att jag vill ha värsta grafiken, men jag bara ogillar borderlands grafikstilen något fruktansvärt.

Sen försöker dom apa efter med humor som borderlands men känns bara så fel när dom gör det

Studion bör stiga ur borderlands gör du ett nytt IP apa inte efter för mycket ditt förra vilket jag tycker dom har gjort här

Ja, det är onekligen likt Borderlands-stilen, men jag gillar lite den cartoonish-grafiken.

Medlem
Skrivet av Segas:
Skrivet av FuzioN:

ända jag ogillar med detta är borderlands stuket, inte att jag vill ha värsta grafiken, men jag bara ogillar borderlands grafikstilen något fruktansvärt.

Sen försöker dom apa efter med humor som borderlands men känns bara så fel när dom gör det

Studion bör stiga ur borderlands gör du ett nytt IP apa inte efter för mycket ditt förra vilket jag tycker dom har gjort här

Ja, det är onekligen likt Borderlands-stilen, men jag gillar lite den cartoonish-grafiken.

i envy you!

FM-guru
F.d. Sisyr

Tycker det är för mycket visuella effekter. Gameplay ser ut som ett jävla kaleidoskop.

Medlem

Märks att det kommer från skaparna av Borderlands, vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta. Blir inte jättesugen att spela iaf

Medlem

Är det bara jag eller ser spelet extremt trögflytande ut? Fps spel ska vara ganska snabba enligt mig, man ska kunna utmanövra motståndarens sikte och inte behöva stå som en tråkig måltavla.

Medlem

Tycker det är nice att dom håller kvar lite i Borderlands stuket och inte släpper det helt. Allt för många studios som försöker göra något helt annorlunda och det blir besvikelse. För det var ju iaf Borderlands som fick mig att bli kär i Gearbox så det stuket får dom gärna fortsätta med.

Medlem

Den typ av grafisk stil Gearbox satsar på här, likt Borderlands, är relativt odödlig. Den åldras med värdighet, till skillnad från valfri onämnd "realismsökande" titel.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Bara jag som börjar tröttna på när spelstudior försöker vara roliga i sina trailers? Vänligt vanligt bland indiestudios.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Borderlands steampunkwildstar edition?

Medlem

Jag älskade borderlands för dess välbyggda coop, roliga karaktärer och sjuka humor.

Det här spelet verkar bara vara trams och ett förvirrat försök att efterlikna Team Fortress och Blizzards nya. Förstår inte hur detta spel ens kom ur idé-fasen..?

Medlem

Verkade ju faktiskt ganska kul. Mer co-op till folket!


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Segas:
Skrivet av FuzioN:

ända jag ogillar med detta är borderlands stuket, inte att jag vill ha värsta grafiken, men jag bara ogillar borderlands grafikstilen något fruktansvärt.

Sen försöker dom apa efter med humor som borderlands men känns bara så fel när dom gör det

Studion bör stiga ur borderlands gör du ett nytt IP apa inte efter för mycket ditt förra vilket jag tycker dom har gjort här

Ja, det är onekligen likt Borderlands-stilen, men jag gillar lite den cartoonish-grafiken.

i envy you!

Jag faller nog i en 3:e kategori, som är mer sammanhangsberoende.

I Borderlands tyckte jag om den lite cartoony stilen som detta verkar ta efter.

Dock t ex
Dishonored gillade jag det inte alls, tyckte in tecknat passade och tog bort inlevelsen. Där var Thief helt klart bättre på den punkten.

Helt enkelt vissa spel där det funkar för mig och vissa inte. Detta ser trevligt ut

1
Skriv svar