Just Cause 3 är dubbelt så högt som föregångaren

Robot
Just Cause 3 är dubbelt så högt som föregångaren
Medlem
Just Cause 3 är dubbelt så högt som föregångaren

Längtar!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Låter ganska onödigt, inte Fan åker man till rymden ändå.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Och JC2 var ju redan sjukt högt. Behöver inte vara högre egentligen men kul ändå.

Medlem

Längden är inte så viktig, men däremot tjockleken. Det säger iaf kvinnor.

Medlem

Hmm, spelar roll, jag vill bara ha mer variation, för jc2 blev fan lite enformigt efter inte allt så länge...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Är det inte Avalanche Studios som gör JC3? Eller är det "extern pc studio" på g igen som Batman Arkham Knight? Annars måste jag säga Francescos svenskengelska är på ny nivå.

Medlem
Skrivet av Shinsen:

Längden är inte så viktig, men däremot tjockleken. Det säger iaf kvinnor.

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Är det inte Avalanche Studios som gör JC3? Eller är det "extern pc studio" på g igen som Batman Arkham Knight? Annars måste jag säga Francescos svenskengelska är på ny nivå.

Om jag inte minns fel så är det deras studio i New York (franska brytningen till trots) som utvecklar Just Cause 3, medan svenska arbetar med Mad Max.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:
Skrivet av Pholiage:

Är det inte Avalanche Studios som gör JC3? Eller är det "extern pc studio" på g igen som Batman Arkham Knight? Annars måste jag säga Francescos svenskengelska är på ny nivå.

Om jag inte minns fel så är det deras studio i New York (franska brytningen till trots) som utvecklar Just Cause 3, medan svenska arbetar med Mad Max.

Mannen i klippet har en Italiensk brytning. Lyssna noga så hör du "it's a mee, Mario"

1
Skriv svar