Kunna se om man har postat i en tråd

Medlem
Kunna se om man har postat i en tråd

Hejhej!

Jag undrar om det vore möjligt att kunna se om man har postat i en tråd. T.ex. om man har postat i en tråd så är den gråa bakgrunden bakom pilarna (i en "forum-meny") i en annan färg. Om ni fattade.

Det skulle underlätta för mig i alla fall, för det händer ganska ofta att jag glömmer om jag skrivit i en tråd. Fast jag är inget snille på sånt så det kanske blir lite mycket jobb.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv

fast man ska väll endå kolla om nån svarat på det man skrivit?
å om du nu skrivit sist så står det ju till höger om tråden

Medlem
Skrivet av mirlamoooo:

fast man ska väll endå kolla om nån svarat på det man skrivit?

jo men det är ju det jag glömmer, om jag har skrivit nåt

Skrivet av mirlamoooo:

å om du nu skrivit sist så står det ju till höger om tråden

Fast det kommer jag ju ihåg. Men om det är en längre tråd så är det risk att jag glömmer om jag har skrivit ju. Händer det bara mig eller?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Händer mig ibland också. Men det får vi nog leva med


signatur

Rawr

Antikvitet

Cool funktion att ha, väldigt ansträngande för databasen. Det är den krassa verkligheten.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

En ännu bättre grej vore att ha så man kunde hoppa till första olästa inlägg, som är standard på i princip alla forum utan detta.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av John:

Cool funktion att ha, väldigt ansträngande för databasen. Det är den krassa verkligheten.

Okej, tack för svar. Det var ju värt ett försök i alla fall.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Har dock sett flera forum med den functionen, atari tex.

Symboler:

You have posted in this thread


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

på den gamla goda tiden då jag postade i, eller åtminstone läste, alla trådar tyckte jag att det vore meningslöst med en sån funktion, men nu vore det ganska trevligt


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Man går in på sin profil, sedan kan man där se alla inlägg man har gjort i div trådar.
Det är jätte smidigt och jag anväder det själv ofta, det är inte lätt att alltid komma ihåg vart man har postat saker som du själv sa.

Ta en titt på din profil sida!


signatur

R.I.P The_maxx

Antikvitet

signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Skulle man inte kunna välja om man vill visa sina egna trådar på första sidan typ? Alltså som inloggad medlem kan man visa de trådar men självskapat/ om de har fått svar.

Skulle nog va väldigt smidigt för oss som är hyfsat flitiga i forumen. O de medlemmar som inte hänger så mycket i forumen kan ju bara låta denna funktion vara avstängd?


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

Det går ju att markera så att man får ett mail när någon svarar på tråden.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Joo sant, men sitter vid flera olika datorer varje dag, och min hotmail etc är alltid full så där brukar man inte kolla.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

1
Skriv svar