Visceral jobbar på ett Uncharted-liknande Star Wars-spel

Robot
Visceral jobbar på ett Uncharted-liknande Star Wars-spel
Medlem
Visceral jobbar på ett Uncharted-liknande Star Wars-spel

Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte blev intresserad. Hoppas det dyker upp lite mer info snart.

Medlem

Detta var något som jag saknade mest från årets EA-mässa på E3. Kul att det börjar komma lite mer info om det!

Medlem

Det här kan bli något!


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

snälla... 1313!!!

Medlem

Kanske det kanske. Det här lite actionarkeolog stuket bör fungera bra ihop med star wars och gamla sith gravar osv. KOTOR hade ju en del sådana bitar när man härjade runt i ruiner etc.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Kanske det kanske. Det här lite actionarkeolog stuket bör fungera bra ihop med star wars och gamla sith gravar osv. KOTOR hade ju en del sådana bitar när man härjade runt i ruiner etc.

Helt klart! Även så sysslar man med liknanade grejer i SWTOR. (Som är ett helt okey spel att lira som "singleplayer" även fast det är ett MMO)

Medlem

Inte förstått Uncharteds "storhet". Sprang runt i trean ett tag på utsnitslade banor, kände mig instängd som fan, lite frustrerad och la av innan spelet ens - förmodar jag - hade kommit igång. Sedan provade jag Last of Us på PS4:an och visst var det snyggt och lite mindre instängt, men... näeh, fattar det inte. Frustrerande grafisk novell?

Medlem

Amy Hennig* Om! man skall vara petig med namnstavningen

Kan säkert bli kul, Uncharted är ju riktigt bra enligt mig.

Medlem
Skrivet av Moriquende:
Skrivet av PcKaffe:

Kanske det kanske. Det här lite actionarkeolog stuket bör fungera bra ihop med star wars och gamla sith gravar osv. KOTOR hade ju en del sådana bitar när man härjade runt i ruiner etc.

Helt klart! Även så sysslar man med liknanade grejer i SWTOR. (Som är ett helt okey spel att lira som "singleplayer" även fast det är ett MMO)

Jo jag vet, jag körde igenom sith och jedi storyn nästan helt solo och det var riktigt kul då! MMObiten gillade jag inte så mycket dock, men ajg gillar inte MMO grejjen så det är väl inte så konstigt.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Låter ju lite som samma spelstil som 1313 verkade ha.

1
Skriv svar