Supporter-FAQ [uppdateras löpande]

Medlem

Hur kopplar jag facebook med FZ?
När jag väljer "Koppla facebook" i inställningar kommer jag bara till en sida som säger att jag måste koppla facebook med fz. Men ingenstans hur.

Snälla FZ, hjälp mig.

Medlem

Äääh... är supportskapet nedlagt? Vad har jag missat?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Augustus:

Äääh... är supportskapet nedlagt? Vad har jag missat?

Wait, what? Varför skulle det vara det?


signatur
Medlem

Jag är inte supporter längre, upptäckte jag. Trodde att min tid räckte längre samt att ni hörde av er om erbjudande om att förnya.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Augustus:

Jag är inte supporter längre, upptäckte jag. Trodde att min tid räckte längre samt att ni hörde av er om erbjudande om att förnya.

Om du skrev upp dig på ett år vid lanseringen så ska det stämma. Vi har också börjat skicka ut påminnelser via mail.


signatur
Medlem

Tiden går fort när man har roligt! Hur förnyar jag då?

Skägg.
10 Chambers

Kika på FZ-supporter i menyn


signatur
Medlem

Oj vad fort ett år går när man har roligt! Dags att uppdatera supporter-erbjudandet? Varför inte en musmatta i repris?

Skägg.
10 Chambers

Hehe! Vi tittat på nya bonusar, men blir nog inget innan sommaren är jag rädd.


signatur
Medlem

Egentligen behövs ingen mer grädde på moset men man blir ju lite bortskämd Kanske en bra idé att inte ha samma erbjudanden längre än ett år? I alla fall om det är något man bara behöver det en gång. Hellre inget extra än samma igen tänker jag.

Medlem

Just nu står det att man får 6 st nummer av PC Gamer, framtida avsnitt av Fragzone m.m. Om det inte stämmer bör ni ändra det snarast möjligast, semestertider till trots, om ni inte vet om det kommer att inkluderas i medlemskapet för oss som förlänger/tecknar nytt supporterskap.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Vore ballt om man kunde få en liten supporterlogga på sin profil som visar hur många dagar man har varit supporter
Eller nånting liknande! Man vill ju visa att man har varit med och stöttat

12
Skriv svar