Mario utforskar realistiska miljöer i Unreal 4-motorn

Robot
Mario utforskar realistiska miljöer i Unreal 4-motorn
Medlem
Mario utforskar realistiska miljöer i Unreal 4-motorn

Tycker inte ni ska rapportera på detta. Bara en PR stunt för att få uppmärksamhet och pengar till en Patreon som han och hans polare har. Folk svälger allt som har med Mario att göra med hår och hull, men han har inga planer på att fullfölja detta.

Medlem

Sluta nu. Vad fan är det att gnälla om?
En patreon gör väl inget om han har.
Var kul att se oavsett om han tänkt göra färdigt ett spel av det hela (som ändå aldrig kan släppas för Nintendo är rövhål).

Medlem

Passade inte bra för ett Mario-spel. Skulle dock passa utmärkt för Zelda eller Metroid.

Medlem

Unreal-Mario är ju helt ensam... Forever alone :'(

Medlem

När man slängde in en huvudkaraktär som är tecknad så kunde man fokusera mer på omgivningen, vilket gjorde att man såg att UE4 har sina brister. När de väljer att visa upp tomma rum och ytor såg det dock snyggt ut.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av cordylus:

Sluta nu. Vad fan är det att gnälla om?
En patreon gör väl inget om han har.
Var kul att se oavsett om han tänkt göra färdigt ett spel av det hela (som ändå aldrig kan släppas för Nintendo är rövhål).

Nintendo är rövhål för att de vill skydda sin ip? Hur tänkte du där? Typsik "generation gratis"-inställning som är lika tragisk att se varje gång.

Medlem

Tycker inte alls att Mario såg fotorealistisk ut. :/

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av cordylus:

Sluta nu. Vad fan är det att gnälla om?
En patreon gör väl inget om han har.
Var kul att se oavsett om han tänkt göra färdigt ett spel av det hela (som ändå aldrig kan släppas för Nintendo är rövhål).

Nintendo är rövhål för att de vill skydda sin ip? Hur tänkte du där? Typsik "generation gratis"-inställning som är lika tragisk att se varje gång.

De är sjukligt strikta och kan inte se att gratis pr aldrig skadar. Med tanke på hur de jagar alla som använder deras material i någon form hade de kunnat dra nytta av att släppa på nåt gratisprojekt.
Men givetvis är det ok att skydda sina ip.

Medlem

Tjena vad fult detta var, jag förstår om inte Nintendo skulle vilja stödja en sak som denna.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Allt jag kan säga är...

Inaktiv
Skrivet av Frux:

Tycker inte alls att Mario såg fotorealistisk ut. :/

Tyckte att det såg mer realistiskare ut än Mario 64
Förövrigt usel musik kan vara en ide att sänka volymen.

hur svårt är det att göra ngt i unreal4-motorn? jag använde unrealed lite omkring 2000

Inaktiv

Ett projekt som endast passar i soptunnan. Mario passar definitivt inte i denna miljö. Man använder endast mario som köpkraft till detta smaklösa arbete.

Medlem
Skrivet av cordylus:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av cordylus:

Sluta nu. Vad fan är det att gnälla om?
En patreon gör väl inget om han har.
Var kul att se oavsett om han tänkt göra färdigt ett spel av det hela (som ändå aldrig kan släppas för Nintendo är rövhål).

Nintendo är rövhål för att de vill skydda sin ip? Hur tänkte du där? Typsik "generation gratis"-inställning som är lika tragisk att se varje gång.

De är sjukligt strikta och kan inte se att gratis pr aldrig skadar. Med tanke på hur de jagar alla som använder deras material i någon form hade de kunnat dra nytta av att släppa på nåt gratisprojekt.
Men givetvis är det ok att skydda sina ip.

de är strikta för att vill ha kontroll över sin produkt som de äger. detta tar mario till en ny ghrafik nivå, nått som Nintendo förmodligen inte vill att folk ska hoppas på då deras ambitioner inte ligger där. och skulle folk släppa gratis projekt så innebär de att folk kommer att spela dem istället för deras produkt som de måste betala för. vilket inte är lönsamt för nintendo. du kan tänka dig själv om du utvecklar ett spel som du vill att folk ska spela, så släpper din bästa polare en likadan produkt fast med bättre grafik, gratis, som folk hade spelat istället. hade du vatt nöjd?

Medlem

När jag ser den ändå väldigt snygga världen (om man jämför med hur Mario brukar se ut) så blir jag sugen Men tyvärr hänger Nintendo kvar i fel rum av huset, barnrummet enligt mig! Allt behöver inte vara rosa moln och grafiskt döda landskap


signatur

För att spel ska vara kul ^^

1
Skriv svar