Första timmen med Batman: Arkham Knight

Skägg.
10 Chambers
Första timmen med Batman: Arkham Knight

#blogg


signatur
Medlem
Första timmen med Batman: Arkham Knight

Du gillade det alltså?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av BeeJac:

Hehe. Spelat lite mer nu, gillart.


signatur
Medlem

Lite besviken över att Arkham Knight var Gandalf.

*spoiler*

Förbannat cool karaktär. Skulle fasikken vilja ha hans dräkt. Cosplay eller "the real deal".


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag hade förväntat mig något mer från avslöjandet om vem Arkham Knight var, har man lite insikt i serierna så blir det uppenbart lite för tidigt vem som gömmer sig bakom masken. I övrigt är det absolut ett värdigt avslut på trilogin, jag hade väldigt kul med spelet, trots ev. prestanda problem på PC. Jag hade visserligen stabila 60fps större delen av tiden men ibland så... ja, och sen ramla jag genom kartan en gång också, de var kul.

Inaktiv
Skrivet av BeeJac:

Den där var inte superkul men vadå, är inte Batman = Arkham Knight? Lägg gärna svaret i en

spoiler

Medlem
Skrivet av anon_119148:
Skrivet av BeeJac:

Den där var inte superkul men vadå, är inte Batman = Arkham Knight? Lägg gärna svaret i en

spoiler

Batmans föräldrar är döda, alltså de är inte hemma

Inaktiv
Skrivet av BeeJac:
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av BeeJac:

Den där var inte superkul men vadå, är inte Batman = Arkham Knight? Lägg gärna svaret i en

spoiler

Batmans föräldrar är döda, alltså de är inte hemma

Haha men vad fan Det jag ville veta var vem som är Arkham Knight om då jag antagit att det var ett smeknamn för Batman

Medlem
Skrivet av anon_119148:
Skrivet av BeeJac:
Skrivet av anon_119148:
Skrivet av BeeJac:

Den där var inte superkul men vadå, är inte Batman = Arkham Knight? Lägg gärna svaret i en

spoiler

Batmans föräldrar är döda, alltså de är inte hemma

Haha men vad fan Det jag ville veta var vem som är Arkham Knight om då jag antagit att det var ett smeknamn för Batman

Har inte spelat det själv men baserat på vad man har sett i trailers så är AK en egen person?

Medlem
Skrivet av BeeJac:
Skrivet av grollo_92:

Haha men vad fan Det jag ville veta var vem som är Arkham Knight om då jag antagit att det var ett smeknamn för Batman

Har inte spelat det själv men baserat på vad man har sett i trailers så är AK en egen person?

Yes, Arkham Knight är en egen individ och en av huvudantagonisterna tillsammans med Scarecrow.

1
Skriv svar