Nya trailern för SOMA ger oss ångest

Robot
Nya trailern för SOMA ger oss ångest
Medlem
Nya trailern för SOMA ger oss ångest

Måste säga dom har kommit riktigt långt sedan penumbra.

Medlem

Wow! Jag sket ner mig.

Bioshock har parat sig med Dead Space och fått ett barn som heter SOMA.

Medlem

Det var väl den teasern som dom visade på E3??

Medlem

Skräckblandad förtjusning. Jag ser liksom fram emot att få lida framför SOMA.

Medlem
Skrivet av Holmann:

Det var väl den teasern som dom visade på E3??

Japp, gammal video i sig.

Medlem

Förstår inte varför ni kallar detta för en ny trailer när den är sedan E3

Jag får en mysig känsla att det blir riktigt bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Dahlis87:
Skrivet av Holmann:

Det var väl den teasern som dom visade på E3??

Japp, gammal video i sig.

Låter som min fru när vi kommit hem från semester och kommer på henne att leta efter ny semesterresa efter en vecka. Med motivationen: "Ja, men det var ju längesen sen sist".

E3 var i mitten av juni. Det är den 1:a juli idag. Allt är relativt när man definerar "gammalt" iofs. Men verkligen? Har den passerat bäst före datumet än? Trots E3 är förbi?

Skrivet av Luffarkaka:

Förstår inte varför ni kallar detta för en ny trailer när den är sedan E3

Frictional Games gjorde den publik på YouTube den 29:e Juni. Så klippet i sig, i den bemärkelsen är ny. Innehållet må vara från E3. Men som i svaret ovan... var verkligen E3 så länge sen?

Sen har jag inte sett den innan, först nu. Så tack FZ!

Medlem
Skrivet av MindBlaster:
Skrivet av Dahlis87:
Skrivet av Holmann:

Det var väl den teasern som dom visade på E3??

Japp, gammal video i sig.

Låter som min fru när vi kommit hem från semester och kommer på henne att leta efter ny semesterresa efter en vecka. Med motivationen: "Ja, men det var ju längesen sen sist".

E3 var i mitten av juni. Det är den 1:a juli idag. Allt är relativt när man definerar "gammalt" iofs. Men verkligen? Har den passerat bäst före datumet än? Trots E3 är förbi?

Skrivet av Luffarkaka:

Förstår inte varför ni kallar detta för en ny trailer när den är sedan E3

Frictional Games gjorde den publik på YouTube den 29:e Juni. Så klippet i sig, i den bemärkelsen är ny. Innehållet må vara från E3. Men som i svaret ovan... var verkligen E3 så länge sen?

Sen har jag inte sett den innan, först nu. Så tack FZ!

Verkligen. Ungarna idag lider av någonslags kollektiv ADHD och kräver konstant uppmärksamhet och stimulans.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Ja fy fan, du kan inte ana vad mkt uppmärksamhet jag vill ha! Ge mig uppmärksamhet!

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av MindBlaster:
Skrivet av Dahlis87:
Skrivet av Holmann:

Det var väl den teasern som dom visade på E3??

Japp, gammal video i sig.

Låter som min fru när vi kommit hem från semester och kommer på henne att leta efter ny semesterresa efter en vecka. Med motivationen: "Ja, men det var ju längesen sen sist".

E3 var i mitten av juni. Det är den 1:a juli idag. Allt är relativt när man definerar "gammalt" iofs. Men verkligen? Har den passerat bäst före datumet än? Trots E3 är förbi?

Skrivet av Luffarkaka:

Förstår inte varför ni kallar detta för en ny trailer när den är sedan E3

Frictional Games gjorde den publik på YouTube den 29:e Juni. Så klippet i sig, i den bemärkelsen är ny. Innehållet må vara från E3. Men som i svaret ovan... var verkligen E3 så länge sen?

Sen har jag inte sett den innan, först nu. Så tack FZ!

Verkligen. Ungarna idag lider av någonslags kollektiv ADHD och kräver konstant uppmärksamhet och stimulans.

Ja fy fan, du kan inte ana vad mkt uppmärksamhet jag vill ha! Ge mig uppmärksamhet!

1
Skriv svar