Någon som spelar KINGDOM UNDER FIRE II på PC här på FZ?

Inaktiv
Någon som spelar KINGDOM UNDER FIRE II på PC här på FZ?

Som tråden heter så undrar jag om det är någon som lirar KINGDOM UNDER FIRE II här inne?
Om inte, ladda ner det nu !! Det är helt underbart imo : D !!

För dom som inte vet vad det är för spel så går det lättast att beskriva som ett 3rd person hack and slash MMO med inslag av real time strategy o hela versionen jag lirar (Malaysia) är 110% översatt till engelska o det är F2P men ALLT går att köpa UTAN ATT 10års FARMING BEHÖVS

*(Dvs rimligt pris o tid för att farma ihop till något man vill ha o inte som andra där du måste spela 2 månader för att få ihop till något så du kan uppgradera ditt inventory lol)

[Video Meny]

*Gameplay Trailer (EPIC SOM FAN IMO)

*Hur du installerar det. (Tar 10min max bortsett från DL,n)

*Svar på frågan som alla undrar..... ISIT PAY 2 WIN and how is the GRIND?!

*En mera genomgång av vad det är för lir samt en lite review

*16 player coop fight (Har lirat detta själv o är heeeelt underbart)

Frågor ut över videos o det jag skrivit här kan ni gärna skriva här under så svarar jag så fort jag kan : ) . Nu är det tillbaks till liret för mig o styra min arme på 120 soldater in i krig xD

PS: Mer klasser skall komma. Ps4an skall släppas med 5 st. PC versionen när den kommer ska släppas med 8st.

Spelet kommer till Europa i slutet av 2015 elr tidigt 2016 btw

Medlem

Det ser väldigt intressant ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Efter lite krångla så fick jag det att funka, visade sig vara Avast som fick mig att förlora kopplingen till servern hela tiden, annars var det rätt så enkelt, tackar för hjälpen, har lirat till lvl 11, väntar på att en kompis ska komma ikapp nu, får se om det håller

Inaktiv
Skrivet av burkmopp:

Efter lite krångla så fick jag det att funka, visade sig vara Avast som fick mig att förlora kopplingen till servern hela tiden, annars var det rätt så enkelt, tackar för hjälpen, har lirat till lvl 11, väntar på att en kompis ska komma ikapp nu, får se om det håller

Kul att höra att du fick igång d : ). Oh Avast bråkade för mig med så fick stänga av det ^^. Sen va d bara frågan om att hitta bra proxy. Vad gillas spelet annars ? Jag tycker det är riktigt grymt. Gillar att d flyter så jävla bra i dom stora fighterna o undrar va dom andra klasserna skall bli.

Vad heter du i liret? Har en gunslinger på lvl 18 /DevilzRightHand o en spellsword på lvl 11 /KillerBitch

Medlem

Vi lirade tills "honor" tog slut, förstår att det är Kinas påfund för att man inte ska lira för länge, så stannade på lvl 11-12 där nånstans efter att gjort lite skräp uppdrag vid lake blod.
Hittills diggar vi det båda två, kan ju tycka att hans spellsword var långt flashigare än min gunslinger. Tycker det verkar vara lite snålt om förmågor för så få klasser som finns, men kan tänka mig att det kompenseras mer och mer av enheterna man styr.
Trupper är nog helt klart den del jag finner intressantast, i kombination med att man annars lirar i third person, får det att kännas lite som man går in i striderna i ett total war spel.
Hade trott att det skulle vara mer likt Dynasty warriors, på gott och ont.

Min karaktär heter CowbellHero, tror polarn heter durrr... minns inte hur många u eller r han hade i namnet.

Inaktiv
Skrivet av burkmopp:

Vi lirade tills "honor" tog slut, förstår att det är Kinas påfund för att man inte ska lira för länge, så stannade på lvl 11-12 där nånstans efter att gjort lite skräp uppdrag vid lake blod.
Hittills diggar vi det båda två, kan ju tycka att hans spellsword var långt flashigare än min gunslinger. Tycker det verkar vara lite snålt om förmågor för så få klasser som finns, men kan tänka mig att det kompenseras mer och mer av enheterna man styr.
Trupper är nog helt klart den del jag finner intressantast, i kombination med att man annars lirar i third person, får det att kännas lite som man går in i striderna i ett total war spel.
Hade trott att det skulle vara mer likt Dynasty warriors, på gott och ont.

Min karaktär heter CowbellHero, tror polarn heter durrr... minns inte hur många u eller r han hade i namnet.

Alright : ) så du vet (om du inte sätt videon) så kan du göra Honor Potions så ni kan spela ett litet tag till ialf.
Ah Spell Sword är fan galet med flashig hahaha. Lirade en 16 coop igår senast o det va ju inte svårt att se Spell Swords i röran om man säger så, bara att kolla runt o leta efter där man såg mest blixtar o färger o där va hon ^^

Ah kände det lite också att det känns som lite brist på förmågor o grejor men man får kanske hålla i huvet att det bara är beta så mera magier kommer säkert. Det ska ju ialf komma minst 4 klasser till för PC så

Men eller hur, vänta tills du kommer till ovanstående 16 coop fighter. När man står i "strategi läge" och håller på med sina trupper bara för att sen gå ner i 3rd person o springa in med dom i första ledet så känns det helt magiskt.
Som att sätta kameran i första raden i ett Total War spel o se när armeerna slår ihop, förutom att här slåss du själv för ditt liv

Alright, ska kolla upp om jag hittar er, ska lira lite senare ikväll är d tänkt o lite i helgen

1
Skriv svar