Path of Exile expanderar nästa vecka

Robot
Medlem
Path of Exile expanderar nästa vecka

Ah nice, har väntat på en ny miljö sedan jag klarade det för typ två år sedan eller vad det var, ett kanske...

Passar bra också nu när vi startat en ny runda på jobbet =D


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Precis när jag går på semester. Vetefan om det är bra timing eller inte...min sambo lär nog inte tycka det.

Kommer bli riktigt trevligt att få lite nytt content.

Medlem

har för mig att desync fixas då också


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Kom aldrig särskilt långt, tröttnade ganska snabbt på allt springande. Var väl mer en maratonsimulator än diablo-klon.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

På vilket sätt har det mer springande? Ser ingen skillnad på det och tex Diablo 2.

Tycker PoE är grajt. Känns som ett modernt Diablo 2. Dessutom så förbättras det ständigt med nytt content till skillnad från Diablo 3 där rätt lite händer.

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

På vilket sätt har det mer springande? Ser ingen skillnad på det och tex Diablo 2.

Tycker PoE är grajt. Känns som ett modernt Diablo 2. Dessutom så förbättras det ständigt med nytt content till skillnad från Diablo 3 där rätt lite händer.

Tycker PoE är ett bra spel. Speciellt för att vara F2P. Tycker dock att det känns lite stelt när man styr och slåss. Annars är det både komplex och simpelt på samma gång. Mycket att göra och hitta. Man kan till och med ge bort items

Medlem

Bästa spelet just nu helt enkelt. Inget spel sedan Darkfall Online 2009 har fått mig så "hooked".

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

har för mig att desync fixas då också

Jupp, "steplock mode".

Medlem
Skrivet av mattssonhg:
Skrivet av Kleptoman:

har för mig att desync fixas då också

Jupp, "steplock mode".

Lockstep om man ska vara petig, men hur som haver så är detta ett underbart spel.

Ni som inte provat det än, ge det en riktig chans, det må upplevas lite segt i början.. men när ni kommer upp er lite i gear och lvl så kommer det bli gött drag i röjandet. Och ni kommer upptäcka ett otroligt djup i spelet med prefekt dynamik.
Det är ju gratis!

Medlem

Japp PoE är ett riktigt skoj ARPG. Efter att jag blev less på Diablo 3 så trodde jag att jag helt enkelt hade vuxit ifrån genren.
Men då testa jag PoE och blev hooked. Det är lite segt till en början men sen när man kommer in i det så är det utan tvekan en av de bästa ARPG spelen.

Medlem

Mycket bra spel farma ihop till en "mjölner-häxa" i julas sen dog det lite efter det, blev nog utbränd när man inte hade några polare att köra med


signatur
Medlem
Skrivet av Pierre:

Mycket bra spel farma ihop till en "mjölner-häxa" i julas sen dog det lite efter det, blev nog utbränd när man inte hade några polare att köra med

Mjölner får nerf i 2.0, sett dessa hammare säljas för över 120ex nu.

Medlem
Skrivet av Sviskon:
Skrivet av Pierre:

Mycket bra spel farma ihop till en "mjölner-häxa" i julas sen dog det lite efter det, blev nog utbränd när man inte hade några polare att köra med

Mjölner får nerf i 2.0, sett dessa hammare säljas för över 120ex nu.

Undrar ju dock varför folk med den mängden exalted köper ett vapen som blir sämre.. Dock så lite sämre gör ju ändå inget


signatur
Medlem
Skrivet av Pierre:
Skrivet av Sviskon:
Skrivet av Pierre:

Mycket bra spel farma ihop till en "mjölner-häxa" i julas sen dog det lite efter det, blev nog utbränd när man inte hade några polare att köra med

Mjölner får nerf i 2.0, sett dessa hammare säljas för över 120ex nu.

Undrar ju dock varför folk med den mängden exalted köper ett vapen som blir sämre.. Dock så lite sämre gör ju ändå inget

I vanlig ordning så nerfas bara nya drops, de gamla stannar som de är.
Jag har massa gammal gear med bättre rollade stats på än vad som kan droppa nu.

Medlem
1
Skriv svar