Se första trailern från Telltales Minecraft: Story Mode!

Robot
Se första trailern från Telltales Minecraft: Story Mode!
Medlem
Se första trailern från Telltales Minecraft: Story Mode!

Varför kan dom inte göra klart Borderlands först innan dom börjar med nya saker.

Medlem
Skrivet av Martyfellman:

Varför kan dom inte göra klart Borderlands först innan dom börjar med nya saker.

Eller The Walking Dead. Eller The Wolf Among Us. Eller Game of Thrones.

Medlem
Skrivet av Martyfellman:

Varför kan dom inte göra klart Borderlands först innan dom börjar med nya saker.

De har 240 anställda, gissar att det inte är samma som jobbar med Borderlands som jobbar med detta.

Medlem
Skrivet av Davisx3m:
Skrivet av Martyfellman:

Varför kan dom inte göra klart Borderlands först innan dom börjar med nya saker.

De har 240 anställda, gissar att det inte är samma som jobbar med Borderlands som jobbar med detta.

I och med att det tar evigheter mellan varje avsnitt så gör de något fel enligt mig. Man hinner ju glömma bort allting mellan varje avsnitt.

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Davisx3m:
Skrivet av Martyfellman:

Varför kan dom inte göra klart Borderlands först innan dom börjar med nya saker.

De har 240 anställda, gissar att det inte är samma som jobbar med Borderlands som jobbar med detta.

I och med att det tar evigheter mellan varje avsnitt så gör de något fel enligt mig. Man hinner ju glömma bort allting mellan varje avsnitt.

Japp något fel gör de definitivt!
The Wolf Among Us och Borderlands har/hade väldigt långa väntetider.

Medlem

Skräpföretag.

Medlem

Risken är att deras girighet är vad som tar död på formatet. Det är inte ok med så långa uppehåll mellan säsongerna.

Medlem

Jupp vill spela.


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem

Intressant att dessa karaktärer ser nästan mer levande ut än deras övriga spel..

Medlem

varför inte vänta tills alla episoder e släppta och köpa dem på rea? Dom e ju knappast värt priset de har från början med tanke på kvaliten på motorn.

Medlem
Skrivet av robbis:

varför inte vänta tills alla episoder e släppta och köpa dem på rea? Dom e ju knappast värt priset de har från början med tanke på kvaliten på motorn.

Menar du att du baserar priset på det visuella i ett telltale spel? Eller var det något annat du menade?


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem

Jag har köpt både Wolf Among us och första säsongen av Walking Dead på rea. Gillade dem båda två, så det är ser kul ut också.

Men jag köper aldrig episodspel innan alla avsnitt är släppta. Finns så mycket annat att spela än ofärdiga spel.

Medlem
Skrivet av JockeH:
Skrivet av robbis:

varför inte vänta tills alla episoder e släppta och köpa dem på rea? Dom e ju knappast värt priset de har från början med tanke på kvaliten på motorn.

Menar du att du baserar priset på det visuella i ett telltale spel? Eller var det något annat du menade?

Motorn behöver väl inte betyda enbart det visuella? Jag menar overall, den är ju o-optimerad och laggig. Och den gör inget krävande överhuvudtaget. Kanske borde se över den ist för att massproducera olika IPs.

Medlem

Inget som lockar den här gången. Men det är nog mest för att jag inte är särskilt intresserad av Minecraft.

Skulle det få hyggliga recensioner så kan det ju vara värt en titt ändå. I så fall plockar jag upp det senare någon gång, när alla episoderna är släppta.

Medlem

ser ut precis samma stil som alla dessa miljoner animerade minecraft videos som finns på youtube.
Det går som inte att göra minecraft annorlunda när man ska följa minecraft blockiga stil


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Undrar vad dom har för personalomsättning = undrar om det är kul att jobba med dom där licens-storry spelen öht.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av von_lidl:

Skräpföretag.

Här tog vi minsann i från tårna!

Medlem
Skrivet av robbis:

varför inte vänta tills alla episoder e släppta och köpa dem på rea? Dom e ju knappast värt priset de har från början med tanke på kvaliten på motorn.

Precis så jag tänkte göra med detta. Ångrar inte att jag köpte de andra TT spelen när de släpptes, TT minecraft kan kvitta.

Medlem

Allt Telltale rör vid blir till guld kommer slänga pengar på skärmen tills spelet släpps.

Medlem

Detta spel verkar ju såklart vara inriktad till den yngre generation som är under 15 år.

"everyone is running away, but not you!" sååå episkt!

Medlem

Flopp. Minecraft hypen börjar att stanna av.

1
Skriv svar