Bantad FZ för mobilen

Medlem
Bantad FZ för mobilen

Tjo!
Kanske har missat detta, men undrar om ni inte kan fixa en bantade ver. av FZ anpassad för mobiler. Jag snackar inte om WAP utan bara en ruskigt förenklad ver. för oss som surfar en hel del i mobilen, då sidan ser ruskigt plottrig ut, och är relativt seg pga alla de många olika avdelningarna, script och banners på framsidan.

Ha de gött!

Antikvitet

Jag har funderat på det länge. Var först inne på att göra något Iphone-hokuspokus, men nu lutar det åt att det som du beskriver det bara blir en väldigt nedbantad variant. Ungefär samma innehåll, fast utan ramgrafiken.

Så fort jag hinner.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Grymt, surfar mycket på min ipod touch men kan vara ganska trögt att ladda allt ibland.. En ipod/iphone- och en mobil variant vore gött.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jopp, surfar förbannat mycket på min iPhone. Ta gärna en titt på hur feber sidorna löst det. Kassa sidor men bra anpassningar till tex iPod o iPhone.

Keep on rocking

Medlem

me aswell

surfar ibland på min Iphone, dock har jag inte Fri surf - så blir inte så mycket, men händer att man kollar in webben i skolan 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Antikvitet

Om någon av er har konkreta förslag på hur ni skulle vilja att det såg ut och vilket innehåll som skulle vara med så skissa gärna.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Forumet tycker jag absolut måste vara med, utan det så är det inget FZ


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Räcker med nyheter samt kommentaer. Hade varit sjukt bra om ni kunde lägga upp alternativa filmer som är anpassade för typ iPhone som t.ex ign.com gjort. Då kan man kolla direkt i nallen

Medlem

m.fz.se hade varit perfekt för mobilen om man också kunde följa länkar samt läsa kommentarer. Nu går jag först in där och hittar man då något intressant att läsa måste man in den riktiga, fz.se, (och tyngre sidan) för att läsa vidare, jobbigt värre

Inaktiv
Skrivet av Prehn:

Räcker med nyheter samt kommentaer. Hade varit sjukt bra om ni kunde lägga upp alternativa filmer som är anpassade för typ iPhone som t.ex ign.com gjort. Då kan man kolla direkt i nallen

Sluta tro att Iphone är den enda telefonen som har tillgång till internet. Det enda Iphone är, är telefonen med touch-screen utan penna som med hjälp av ett ton reklam ändå lyckas sälja enheter trots det faktum att det blir fläckar på skärmen varje gång man använder den. Jag kunde fan gå in på internet med min samsung SGH x450 från 2004
SGH x450 vs Iphone


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av Prehn:

Räcker med nyheter samt kommentaer. Hade varit sjukt bra om ni kunde lägga upp alternativa filmer som är anpassade för typ iPhone som t.ex ign.com gjort. Då kan man kolla direkt i nallen

Sluta tro att Iphone är den enda telefonen som har tillgång till internet. Det enda Iphone är, är telefonen med touch-screen utan penna som med hjälp av ett ton reklam ändå lyckas sälja enheter trots det faktum att det blir fläckar på skärmen varje gång man använder den. Jag kunde fan gå in på internet med min samsung SGH x450 från 2004
SGH x450 vs Iphone

Det var helvete vad känsligt detta var. Nu tog jag ju upp iPhone som exempel

Medlem

Får man låna lite logos och text om man skissar på en avskalad variant och skickar upp temporärt till sitt hotell och länkar hit?

Det är ju lite sjukt just nu med mobilsurf när man inte enelt kan husera runt på bl a Telia och TRE 3G med sin P1i.

Annars ger jag MVG till FZ för mobilsurf från rss, lysande helt enkelt.


signatur

Det var detta...

Antikvitet

Nu förstår jag inte riktigt vad du menar att du vill göra?

Du får hemskt gärna hjälpa oss att skissa fram utseendet för en mobilportal. Att fylla den med innehåll är inte svårigheten, utan snarare att bygga dess utformning. Vi betalar förstås för din hjälp om du kan leverera ett resultat som ser snyggt och proffsigt ut.

Fortsätter gärna diskussionen på mailen, john snabel-a fz.se. Ett tips kan ju vara att kika på IUI, ett färdigt paket för ett iPhone-liknande interface. Det fungerar till min vetskap på de flesta moderna surfmobiler.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar