Läckt bild visar Stålmannen-spel från Batman-skapare

Robot
Läckt bild visar Stålmannen-spel från Batman-skapare

Studion bakom Batman: Arkham Origins kan ha rost i kalsongerna.

#batman-arkham-origins


Medlem
Läckt bild visar Stålmannen-spel från Batman-skapare

Helvete.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Thoughts? Outsourca inte PC porten till mobil app utvecklare som ett visst annat företag gjorde.......

Medlem

100% fake. Lite oskönt ni gör artiklar på rykten utan någon som helst information att stödja det.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

100% fake. Lite oskönt ni gör artiklar på rykten utan någon som helst information att stödja det.

Hur vet du med 100% säkerhet att bilden är falsk? Nu blev det lite dubbelmoral här med tanke på att du inte bidrar med någon information som stödjer ditt påstående heller.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Med tanke på bilden känns det mer som att man skulle kunna välja Stålmannen som karaktär / skin i ett annat spel?

Edit:
Gör de nu ett stålmannen-spel måste det ju vara extrem sandbox (jag VILL kunna flyga ut till rymden!).

Medlem

Jag har svårt för att tänka mig att ett Stålmannen-spel skulle kunna bli bra. Han är ju trots allt i stort sett ostoppbar.

Så antingen är spelet inte serien trogen och vanliga människor kan besegra Stålmannen, eller så är det löjligt lätt och bara bossarna erbjuder möjligtvis en utmaning.

Medlem

så länge dom gör ett något bättre spel än superman 64 så kan ju ingen klaga egentligen så ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Nee, jag tror icke på detta.
Som ovan har sagt, Stålmannen är i stort sätt ostoppbar, om inte alla bad-guys har kryprtonit i fickan eller att man slåss mot big-ass Aliens.

Jag skulle dock gilla ett Ironman spel i Batman-stuket, men det är Marvel och WB är DC Comics... men man kan alltid drömma

Medlem
Skrivet av Ferren:

Nee, jag tror icke på detta.
Som ovan har sagt, Stålmannen är i stort sätt ostoppbar.

Jag skulle dock gilla ett Ironman spel i Batman-stuket, men det är Marvel och WB är DC Comics... men man kan alltid drömma

blir inte ironman lite samma stuk ? typ all vanliga fiender sopar man under mattan å bossarna är den ända utmaningen, elelr ska man springa runt som tony stark utan dräkten ? xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Ferren:

Nee, jag tror icke på detta.
Som ovan har sagt, Stålmannen är i stort sätt ostoppbar.

Jag skulle dock gilla ett Ironman spel i Batman-stuket, men det är Marvel och WB är DC Comics... men man kan alltid drömma

blir inte ironman lite samma stuk ? typ all vanliga fiender sopar man under mattan å bossarna är den ända utmaningen, elelr ska man springa runt som tony stark utan dräkten ? xD

Jo, konceptet skulle bli samma sak, dock med en annan karaktär och andra "gadgets". Batman dödar inte, Ironman skjuter 20 mini-missiler från sina axlar för att ta kål på 20 terrorister. Skulle bli ett helt annat allvar samtidigt som det skulle antagligen bli mer humoristiskt.
Batman är mörkt och dystert (med all rätt)

Sen är jag ett Ironman fan :).

Medlem

Hoppas detta är fejk och att dom gör istället om Green Arrow eller varför inte en skurk som Ras Al Ghuul för dom känns ''naturligare''. Superman är OP, ska man sitta och röd lasra alla människor o slå ihjäl dom så dom flyger till andra sidan kloten i Kina.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av Ferren:
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Ferren:

Nee, jag tror icke på detta.
Som ovan har sagt, Stålmannen är i stort sätt ostoppbar.

Jag skulle dock gilla ett Ironman spel i Batman-stuket, men det är Marvel och WB är DC Comics... men man kan alltid drömma

blir inte ironman lite samma stuk ? typ all vanliga fiender sopar man under mattan å bossarna är den ända utmaningen, elelr ska man springa runt som tony stark utan dräkten ? xD

Jo, konceptet skulle bli samma sak, dock med en annan karaktär och andra "gadgets". Batman dödar inte, Ironman skjuter 20 mini-missiler från sina axlar för att ta kål på 20 terrorister. Skulle bli ett helt annat allvar samtidigt som det skulle antagligen bli mer humoristiskt.
Batman är mörkt och dystert (med all rätt)

Sen är jag ett Ironman fan :).

Ett Ironman-spel i samma anda som Just Cause-serien skulle kunna fungera.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

PC versionen...

xD

Medlem
Skrivet av Electrix:

Med tanke på bilden känns det mer som att man skulle kunna välja Stålmannen som karaktär / skin i ett annat spel?

Edit:
Gör de nu ett stålmannen-spel måste det ju vara extrem sandbox (jag VILL kunna flyga ut till rymden!).

Exakt. Känner lite som så oxå att stålmannen även verkar ha specifika attacker, vilket får mig att tro att det finns andra karaktärer att välja på. Nytt fighting spel? (Minns inte namnet just nu på det, men ni vet nog vilket jag menar)

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Jag har svårt för att tänka mig att ett Stålmannen-spel skulle kunna bli bra. Han är ju trots allt i stort sett ostoppbar.

Så antingen är spelet inte serien trogen och vanliga människor kan besegra Stålmannen, eller så är det löjligt lätt och bara bossarna erbjuder möjligtvis en utmaning.

Ett ord, kryptonit.

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Kazutoyo:

Jag har svårt för att tänka mig att ett Stålmannen-spel skulle kunna bli bra. Han är ju trots allt i stort sett ostoppbar.

Så antingen är spelet inte serien trogen och vanliga människor kan besegra Stålmannen, eller så är det löjligt lätt och bara bossarna erbjuder möjligtvis en utmaning.

Ett ord, kryptonit.

Kryptonit är inte direkt något som finns i överflöd, utan är väldigt sällsynt. Men du menar att alla bara råkar ha en bit kryptonit i fickan ändån?

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Jag har svårt för att tänka mig att ett Stålmannen-spel skulle kunna bli bra. Han är ju trots allt i stort sett ostoppbar.

Så antingen är spelet inte serien trogen och vanliga människor kan besegra Stålmannen, eller så är det löjligt lätt och bara bossarna erbjuder möjligtvis en utmaning.

Arkham-spelen är ju inte direkt svåra de heller.


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem

Dom skulle ju kunna lägga upp det mer som ett pussel och inte ha så många fighter förutom mot bossar te.x... Eller så kan dom ju köra att Zod o andra kommer och tar över Jorden osv (lite som filmen).. Så visst skulle det ju gå att göra ett spel.

Moderator | Testpilot

WB Montreal istället för Rocksteady?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

My godness det där spelet.
måste vara ett av tidernas sämsta.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Kazutoyo:

Jag har svårt för att tänka mig att ett Stålmannen-spel skulle kunna bli bra. Han är ju trots allt i stort sett ostoppbar.

Så antingen är spelet inte serien trogen och vanliga människor kan besegra Stålmannen, eller så är det löjligt lätt och bara bossarna erbjuder möjligtvis en utmaning.

Ett ord, kryptonit.

Kryptonit är inte direkt något som finns i överflöd, utan är väldigt sällsynt. Men du menar att alla bara råkar ha en bit kryptonit i fickan ändån?

Lol vart skrev jag det? Nej men vet du vännen, man kan ju göra storyn som... ja vaaaad vet jag... en komet störtar på jorden och visar sig innehålla en större mängd kryptonit. Använd din fantasi, du behöver inte gå långt för att få det att funka

Medlem
Skrivet av Sapiens:

PC versionen...

xD

Jag skall aldrig klaga på The Order 1866 igen. Det där ängagänget skulle för bövelen dömas för brott mot mänskligheten.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Kazutoyo:

Jag har svårt för att tänka mig att ett Stålmannen-spel skulle kunna bli bra. Han är ju trots allt i stort sett ostoppbar.

Så antingen är spelet inte serien trogen och vanliga människor kan besegra Stålmannen, eller så är det löjligt lätt och bara bossarna erbjuder möjligtvis en utmaning.

Ett ord, kryptonit.

Kryptonit är inte direkt något som finns i överflöd, utan är väldigt sällsynt. Men du menar att alla bara råkar ha en bit kryptonit i fickan ändån?

Lol vart skrev jag det? Nej men vet du vännen, man kan ju göra storyn som... ja vaaaad vet jag... en komet störtar på jorden och visar sig innehålla en större mängd kryptonit.

Ja du "vännen", det var en jäkla dålig idé du har.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Kazutoyo:

Jag har svårt för att tänka mig att ett Stålmannen-spel skulle kunna bli bra. Han är ju trots allt i stort sett ostoppbar.

Så antingen är spelet inte serien trogen och vanliga människor kan besegra Stålmannen, eller så är det löjligt lätt och bara bossarna erbjuder möjligtvis en utmaning.

Ett ord, kryptonit.

Kryptonit är inte direkt något som finns i överflöd, utan är väldigt sällsynt. Men du menar att alla bara råkar ha en bit kryptonit i fickan ändån?

Lol vart skrev jag det? Nej men vet du vännen, man kan ju göra storyn som... ja vaaaad vet jag... en komet störtar på jorden och visar sig innehålla en större mängd kryptonit.

Ja du "vännen", det var en jäkla dålig idé du har.

Ja usch vilken dålig idé, jag menar aldrig att något sådant skulle hända
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kryptonite

Så du vännen, min ide har ju faktiskt använts. Oh noooes

1
Skriv svar