Sega registrerar Dawn of War-domän

Robot
Sega registrerar Dawn of War-domän

Kommer den hyllade strategiserien äntligen bli en trilogi?

#fatshark, #dawn-of-war-3, #company-of-heroes-2, #relic-entertainment


Medlem
Sega registrerar Dawn of War-domän

Hmmmmmmmm....

Medlem

Gaaaah! Låt det komma ett nytt för i helsike! Spelade sönder ettan och har alldeles för många timmar i tvåan för att det ska vara hälsosamt. Snääääälla!


signatur

Videomupp

Medlem

Ge mig ett bra rpg spel i warhammer ist! alla dessa mmo och strategi men ack vi har inte fått ett enda riktigt rpg spel, i warhammer, i stuk utav fallout hållet typ, där du kan välja lira turnbased eller live ai.

hade ju varit guld!

Medlem

Hoppas de går ifrån konceptet i tvåan. Blev alldeles för enformigt utan basbyggandet att tänka på.

Ettan och alla dess expansioner var helt fenomenalt.

Medlem

Håller till viss del med ang basbyggandet. Jag gillade tvåan, men uppdrag på uppdrag blir lite mycket av samma, även om man jagar en story. Å andra sidan vet jag inte om basbyggande a la star Craft är riktigt grejen heller. Något som bryter av lite vore bra.


signatur

K9
:.:

Medlem

Ice for the ice drink!
man lever på hoppet...lite mer bas än i dow2 skulle vara trevligt men fult basbyggande är inte rätt väg att gå....en blanding melan ettan och tvåan vore trevligt.
då är det bara att håll tummarna att det kommer:)

Medlem

Hoppas på någon mix mellan 1:an och 2:an, eller ett helt nytt koncept. Basbyggande och stort antal trupper är kul, men det blir också enformigt om det är så rakt igenom. Precis som det blir enformigt med bara några hjältar och inget basbyggande rakt igenom.

Medlem

Total Annihilation i Warhammer miljö hade varit underbart. Stora strider och mäktiga arméer.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Om det nu ska visas bilder till Dawn of War så får det väl ändå vara på Blood Ravens...

Dock inte lika stor armee, och kan tyvärr inte säg att det tillkommit så mycket heller, trots bilden är 1+ år gammal =P (Bara fler flaskor på bänken bakom...)

Medlem
Skrivet av ilduce:

Om det nu ska visas bilder till Dawn of War så får det väl ändå vara på Blood Ravens...

http://i60.tinypic.com/ac3mdh.jpg

Dock inte lika stor armee, och kan tyvärr inte säg att det tillkommit så mycket heller, trots bilden är 1+ år gammal =P (Bara fler flaskor på bänken bakom...)

Jag har ingen Warhammer armé. Letade bara upp en bild på google och gillar Tyranids

Men fin liten arme du har målad och hela köret. Tog säkert tid att fixa till det mesta.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Man får hoppas! Helvete vad jag älskade ettan. Tvåans campaign var roligare men skirmish var rätt så enformigt. Om de kan göra en balans mellan tvåan och ettan så jävlar. Och så klart mer BLOOOOD!
Älskar kill-animations i DoW spelen. Brukade sätta spelet på lätt svårighetsgrad så att jag bara kan bygga upp armier och A-klicka för att inte behöva koncentrera mig på att spela utan bara flytta runt kameran för att se det brutala kriget.

Medlem

Dags för lite Wh40k memes.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Ge mig ett bra rpg spel i warhammer ist! alla dessa mmo och strategi men ack vi har inte fått ett enda riktigt rpg spel, i warhammer, i stuk utav fallout hållet typ, där du kan välja lira turnbased eller live ai.

hade ju varit guld!

Drömmen är ett spel i Gothic stilen, fast i Warhammer.


signatur

I drank what?

Medlem

å förresten....hoppas på någon annan än Khorne som tema för chaos. Så otroligt uttjatat (även om jag inser att det ofta är det för att det är en favorit bland många)

Medlem
Skrivet av waeress:

å förresten....hoppas på någon annan än Khorne som tema för chaos. Så otroligt uttjatat (även om jag inser att det ofta är det för att det är en favorit bland många)

Du fick ju nurgle med någon expansion.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av waeress:

å förresten....hoppas på någon annan än Khorne som tema för chaos. Så otroligt uttjatat (även om jag inser att det ofta är det för att det är en favorit bland många)

Du fick ju nurgle med någon expansion.

Ah, ja just det. Med Chaos Rising fick man en del nurgle enheter. Vad jag menar är att jag skulle vilja välja gud för chaos, och få enheter stylade och tillhörande den guden. (Ja, jag vill ha mycket fokus på Chaos )
Det jag tycker är lite uttjatat är allt "blood for the blood god" som verkar vara standard när det handlar om 40k datorspel.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Dags för lite Wh40k memes.

40k mejmejs sa du? Meltas kan inte smälta ceramite.

Medlem
Skrivet av waeress:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av waeress:

å förresten....hoppas på någon annan än Khorne som tema för chaos. Så otroligt uttjatat (även om jag inser att det ofta är det för att det är en favorit bland många)

Du fick ju nurgle med någon expansion.

Ah, ja just det. Med Chaos Rising fick man en del nurgle enheter. Vad jag menar är att jag skulle vilja välja gud för chaos, och få enheter stylade och tillhörande den guden. (Ja, jag vill ha mycket fokus på Chaos )
Det jag tycker är lite uttjatat är allt "blood for the blood god" som verkar vara standard när det handlar om 40k datorspel.

Samt Slannesh's Noise Marines!

OnT, är nog den enda som faktiskt inte hoppas på ett Wh40k som spelar som Total War, då just hur Total War är i battles inte riktigt hade passat, hade blivit för lamt.

Men då vill jag påpeka att ett nytt Warhammer i 40k universumet, med stora arméer även mindre enheter och så vidare i mer passande format alltså inte bara en copy+paste hade varit grymt!

Älskar Dawn of War, hel mysigt!

Medlem

Första Dawn of War var ett av de bästa spelen jag spelat! Hoppas det blir mer likt det än tvåan

Medlem

SPACE MARINEEEEEESS


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Hoppas de har kvar Coop-aspekten från DW2

1
Skriv svar