Jag har inget att säga.

Jag har inget att säga.

...så vad är meningen med ett blogginlägg, har inget att förmedla eller berätta, inga insikter, inga lumpna skämt.

Men jag känner ångest då det var länge sedan jag skrev något och jag har inte orken att att sitta i timmar och orera fågelrelaterade ordvitsar med Walter.

Funderade på att göra ett besök på redaktionen, vill krama Fredrik och Petterson för deras awsome PCG arbete, fortfarande höjdpunkten i brevlådan. Bjuda kalle och Tompa på chilinötter kryddade med någon sorts djävulskt stark chili, filma och återuppliva Red-Logg.

Undrar om Mats Nylund fortfarande tar på helikoptrar eller om han bara skickar små gröna män mot säker död.

Varför är solen så varm, vad är meningen egentligen? ger mig i alla fall idéer om scifi upplägg om planeter anpassade för en kall sol, lite sådär retro future scifi-fun man kunde läsa eller fantisera om på åttiotalet. platser likt planeten i "The Dig".

Marabou "Daim" chokladkaka borde vinna ett nobelpris, finns inget jag hellre vill ha och passar perfekt när jag för första gången ger mig på "Fantasy Life"(3ds). Skogshuggare behöver energi.

Gräs är inte alltid grönt vilket min trädgård bevisar, gult är också en färg.
På tal om färg, Fallout 4 ser fantastiskt ut och det verkar som om vi äntligen kan lämna den trista Brun/grön/gråa smolk som förpestat spelen under så lång tid, vem fan bestämde att förra generationens spel (de flesta spelen) skulle ha en så trist grafisk profil.

Almedalen är pestens tid utan litterärt värde.

Om inte min granne slutar klippa gräsmattan klockan åtta på morgonen så måste jag bygga någon sorts manick som kan ta striden, men då måste jag röra mig från fläkten som håller mig vid liv så glöm det hela bara. Fudg it!

Fudg...Calle kommer behöva försvara sin titel som Fudge master den kommande julen, för vi ska ha en fudg-off där jag är kommer stå som självsäker vinnare!

...........Jag hade i alla fall inget viktigt att säga.

Viste ni att man kan hålla punkt tangenten nedtryckt för att få flera punkter i rad, det får det att se ut som om man tar en tyst paus innan nästa mening, suspence.

Visste ni att visste stavas med två S, det gjorde inte jag i det förra stycket.

nu kräver jag en kall glass.
.......................Chiao!

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Jag har inget att säga.

Inget att säga, men mycket att skriva!

Medlem

Konstigt nog så var detta ganska underhållande och intressant ändå

Vi har mördat ornitologer i sömnen, vi lever som vi bakar, drar upp skam på torra land.

Så är det att vara bloggare.

Kjam!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar