Se den ultralånga Metal Gear Solid V-filmen ur en ny synvinkel

Robot
Se den ultralånga Metal Gear Solid V-filmen ur en ny synvinkel

Upplev den drygt halvtimmeslånga demonstrationen från E3 på ett nytt sätt.

#metal-gear-solid-v-the-phantom-pain


SoL
Medlem
Se den ultralånga Metal Gear Solid V-filmen ur en ny synvinkel

De ser sjukt roligt ut, längtar som fan tills de släpps. Men fan va jag stör mig på ballongerna, man ska ju gömma kropparna för att undvika så att nån patrull ser dom och larmar men nu räcker det alltså med ett knapptryck så är kropparna borta.

Medlem
Skrivet av SoL:

De ser sjukt roligt ut, längtar som fan tills de släpps. Men fan va jag stör mig på ballongerna, man ska ju gömma kropparna för att undvika så att nån patrull ser dom och larmar men nu räcker det alltså med ett knapptryck så är kropparna borta.

Fast det verkar ju gälla att man släpper upp dem på rätt ställe/tidpunkt, annars reagerar ju fienderna. Dessutom så har man ju bara ett visst antal ballonger.

Medlem
Skrivet av SoL:

De ser sjukt roligt ut, längtar som fan tills de släpps. Men fan va jag stör mig på ballongerna, man ska ju gömma kropparna för att undvika så att nån patrull ser dom och larmar men nu räcker det alltså med ett knapptryck så är kropparna borta.

Du rekryterar folk genom att använda ballongerna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hideo Kojima har nämligen släppt en ny version där Solid Snake tar sig an utmaningarna på andra sätt. Eh vill inte vara petig men det där är inte Solid Snake det är hans Far Naked Snake/Big Boss Solid Snake är en klon baserad på honom

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Rhoum:

Hideo Kojima har nämligen släppt en ny version där Solid Snake tar sig an utmaningarna på andra sätt. Eh vill inte vara petig men det där är inte Solid Snake det är hans Far Naked Snake/Big Boss Solid Snake är en klon baserad på honom

Haha, ok.


signatur
Medlem

Hur vågar ni nämna kojima, akta er för konami!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Rhoum:

Hideo Kojima har nämligen släppt en ny version där Solid Snake tar sig an utmaningarna på andra sätt. Eh vill inte vara petig men det där är inte Solid Snake det är hans Far Naked Snake/Big Boss Solid Snake är en klon baserad på honom

Haha, ok.

Så vänligen ändra namnet i artikeln innan Kojima gör hembesök med bakvärk(!) till följd

Medlem
Skrivet av pinky:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Rhoum:

Hideo Kojima har nämligen släppt en ny version där Solid Snake tar sig an utmaningarna på andra sätt. Eh vill inte vara petig men det där är inte Solid Snake det är hans Far Naked Snake/Big Boss Solid Snake är en klon baserad på honom

Haha, ok.

Så vänligen ändra namnet i artikeln innan Kojima gör hembesök med bakvärk(!) till följd

http://i.imgur.com/vGqISRq.png

Åh, bjuder han på tårta. Vad trevligt! Eller kanske bara en burk med smisk?

Medlem

"Kojima har nämligen släppt en ny version där Herr Orm tar sig an utmaningarna på andra sätt"

Ja nu är det semestertider för Herr Johansson-Sundelius på riktigt. Solglasögon och en mojito för mycket i kroppen. Antar att vi får handskas med det, som Kungen sa.

Medlem
Skrivet av Rhoum:

Hideo Kojima har nämligen släppt en ny version där Solid Snake tar sig an utmaningarna på andra sätt. Eh vill inte vara petig men det där är inte Solid Snake det är hans Far Naked Snake/Big Boss Solid Snake är en klon baserad på honom

Han heter John, räcker med det Eller bara kalla han för Snake.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av pinky:

"Kojima har nämligen släppt en ny version där Herr Orm tar sig an utmaningarna på andra sätt"

Ja nu är det semestertider för Herr Johansson-Sundelius på riktigt. Solglasögon och en mojito för mycket i kroppen. Antar att vi får handskas med det, som Kungen sa.

Hahaha!


signatur
Medlem
Skrivet av Achtung:
Skrivet av Rhoum:

Hideo Kojima har nämligen släppt en ny version där Solid Snake tar sig an utmaningarna på andra sätt. Eh vill inte vara petig men det där är inte Solid Snake det är hans Far Naked Snake/Big Boss Solid Snake är en klon baserad på honom

Han heter John, räcker med det Eller bara kalla han för Snake.

(Från Metal Gear Solid: Peace Walker) Big Boss/Naked Snake efter att ha blivit kallad John: "I don't have a name. Stopped using that code name you like so much ten years ago."
-Big Boss (November 4, 1974)


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Herr Orm fick mig tänka på en möjligt svensk dubbad metal gear solid 5 där rollen som Snake görs av Rolf Skoglund haha

1
Skriv svar