Vad hände? (CoD betan)

Inaktiv
Vad hände? (CoD betan)

när klockan slog 8 så var jag där men sidan ville inte visas och sen efter en mängd Refresh:ningar och klickande på ofärdiga knappat så stog det error du har redan fått en nyckel kolla din mejl. MEn klockan är 18 och jag har ännu inte fått den. Kommer jag få den?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Redaktör

Det står klart och tydligt på betasidan när nycklarna kommer delas ut.

Jag vet inte om du hann med att få någon nyckel. Det var, som du märkte, rätt kraftig belastning ett tag. Vänta och se så får du svar.


signatur
Medlem

Fanns 71 betanycklar kvar när jag trykte, ungefär 1 minut efter 20:00, står att jag fick en så hoppas!


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Inaktiv

Hoppsan


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Skulle man få sin nycklar 20.30? Stod att jag fick en men har inte fått något meddelande i inkorgen än. :/


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

jag och PiLp har inte hellre fått våra än


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Redaktör

"Nycklarna börjar skickas ut ungefär 30 minuter efter att utdelningen drar igång."

Utskicken sköts automatiskt, jag vet inte exakt hur länge det tar men era nycklar kommer.


signatur
Inaktiv

Jag förstår inte hur du kan vara så lugn Tompa. Det här är ju värsta grejen om man får någon. Jag misstänker att ni kanske kan ha fått 201 nycklar och ni lottade "bara" ut 200 st. Det är inte möjligt vis så att du av någon anledning redan sitter med CoD och en handkontroll i ena handen och skriver här med andra?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Äh, nu har jag väntat i en halv timme extra var är den
(oh whine some moar ples!)


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

Hur brett är erat "ungefär"? Bara undrar, men det har gått en halvtimma nu. :S


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jag kan vänta tills imorgon så länge jag får min, har väntat på den där nyckeln en bra stund nu gubbs!


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

Nevermind, fick min nu


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Tjoohoo! Där fick jag min med, hoppas du får din theHarmlessWarrior! ;P


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Redaktör
Skrivet av Zelaxe:

Hur brett är erat "ungefär"? Bara undrar, men det har gått en halvtimma nu. :S

Det är uppenbarligen bra mycket bredare än ditt tålamod.

Ni som undrar var era nycklar är har redan fått svar - det går inte snabbare för att ni frågar igen. Finns ingen anledning att diskutera detta på två ställen, ta diskussionen i den här tråden istället.

*låst*


signatur
1
Skriv svar