Bli deppad av ny The Division-trailer

Robot
Bli deppad av ny The Division-trailer

Det blir så dålig stämning när hela Manhattan är en stor smittohärd.

#tom-clancys-the-division


Medlem
Bli deppad av ny The Division-trailer

Det enda deppiga med detta är hur spelet kommer bli fruktansvärt generisk och aldrig kunna leva upp till deras vision

Medlem

Jag tror inte att denna spel kommer bli som Watch Dogs, Jag vet att den kommer bli det. 100% Hollywood scriptad scener på gameplay, endast alltid samma sak Dark Zones och Loots inget om crafting, guild eller något. Ett pris dom i alla fall verkligen förtjänar är i alla fall ett måste för Game of the year best scripted and acted gamers in trailers. Dom kanske får till o med en roll i nästa Mad Max.

för alla haters som kommer säga att spelet inte har kommit ut än osv. lala: Bros, come on. Kolla på deras PR reklamiserings metod, det är rena bröd och skådespel hela skiten. Ett spels trailer kan vara scriptad men inte bokstavligen alla som har kommit ut.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av electric8:

Jag tror inte att denna spel kommer bli som Watch Dogs, Jag vet att den kommer bli det. 100% Hollywood scriptad scener på gameplay, endast alltid samma sak Dark Zones och Loots inget om crafting, guild eller något. Ett pris dom i alla fall verkligen förtjänar är i alla fall ett måste för Game of the year best scripted and acted gamers in trailers. Dom kanske får till o med en roll i nästa Mad Max.

för alla haters som kommer säga att spelet inte har kommit ut än osv. lala: Bros, come on. Kolla på deras PR reklamiserings metod, det är rena bröd och skådespel hela skiten. Ett spels trailer kan vara scriptad men inte bokstavligen alla som har kommit ut.

Fast nästintill alla trailers som släpps är ju scriptade. Att en trailer dessutom är scriptad betyder inte nödvändigtvis att själva gameplay-elementet blir sämre för det. Ta Metal Gear Solid V: The Phantom Pain som exempel. Deras trailers är också uppenbart scriptade, men det råder samtidigt inga tvivel om att det inte kommer bli ett av årets största spelsläpp.

Samtidigt kan jag förstå din (och alla andras) skepticism med tanke på Ubisofts förflutna.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

FM-guru
F.d. Sisyr

Själv kör jag på den här underliga varianten där man väntar med att döma ett spel åt endera håll tills det faktiskt har släppts. Det har funkar felfritt för mig de senaste 20-25 åren.

Skrivet av Cane:

Det enda deppiga med detta är hur spelet kommer bli fruktansvärt generisk och aldrig kunna leva upp till deras vision

Jag tror du har rätt tyvärr. Ser ut som ett spel där man spelar typ CTF eller TDM hela tiden med lite loot i potten.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

MEG
Medlem
Skrivet av Sisyr:

Själv kör jag på den här underliga varianten där man väntar med att döma ett spel åt endera håll tills det faktiskt har släppts. Det har funkar felfritt för mig de senaste 20-25 åren.

Du har rätt, men det är roligt att spekulera


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Själv kör jag på den här underliga varianten där man väntar med att döma ett spel åt endera håll tills det faktiskt har släppts. Det har funkar felfritt för mig de senaste 20-25 åren.

Jag brukar köra på att vara så pessimistisk som möjligt, då överträffas nästan alltid mina förväntningar

Medlem

Detta kommer bli ännu en WatchDogs , blir defenetivt inget köpt.

Medlem

3:e persons perspektivet gör det till en deprimerande upplevelse.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Snark. Vad tråkig och meningslös trailer

1
Skriv svar