The Witcher 3 får "very large update" senare i veckan

Robot
The Witcher 3 får "very large update" senare i veckan

CD Project Red släpper snart en rejäl patch - läs listan på vad som åtgärdas.

#the-witcher-3, #cd-projekt-red


Medlem
The Witcher 3 får "very large update" senare i veckan

"Various improvements to horse behavior."
ÄNTLIGEN!

Medlem

Mycket praaaa grejorrrrrr!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av Shuriko:

"Various improvements to horse behavior."
ÄNTLIGEN!

Det var det första jag tänkte också. Hästen spawnar bara inne i träd eller bakom stora hus och liknande.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Punkt 3 tycker jag var bra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Låter bra detta, verkar som inventariet kommer bli betydligt lättare att hantera och överskåda


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Fan va fint. Jag avnjuter fortfarande Witcher 3 långsamt, hoppas på att new game + kommer strax efter att jag är klar.

Umi
Medlem

Kan inte starta spelet efter att jag tog hem två dlc:s, om jag inte har internet vill säga på konsolen (XB1). Förhoppningsvis så fixar patchen detta.

Inaktiv
Skrivet av redruM:
Skrivet av Shuriko:

"Various improvements to horse behavior."
ÄNTLIGEN!

Det var det första jag tänkte också. Hästen spawnar bara inne i träd eller bakom stora hus och liknande.

Och minsta lilla gruskorn får hästen att tvärstanna.

Medlem

Trevligt, alla de quality of life ändringar jag önskat mig

Medlem

Äntligen ett ställe där jag kan spara min loot!

Medlem

Inventoriet är rätt rörigt. Ser fram emot detta. Både hästen och Geralt är fulla ibland.... Tänk om jag också fick supa på jobbet

Medlem

Trevligt! Som ett DLC, fast gratis.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Trevligt! Som ett DLC, fast gratis.

Bra patch, men är väl knappast inte som ett DLC ändå? Inga nya quests osv.

Medlem
Skrivet av Daven:
Skrivet av 73mpl4R:

Trevligt! Som ett DLC, fast gratis.

Bra patch, men är väl knappast inte som ett DLC ändå? Inga nya quests osv.

Närå, det var med glimten i ögat. Tror säkert att punkt ett hade kunnat säljas separat i andra spel dock.

Medlem

Angenämt! Helvete att speldatorn befinner sig 35 mil bort... Suget efter Witcher 3 börjar bli outhärdligt.

Medlem

Spelet kraschar när jag laddar min sparning om jag har Skellige armor set och Skellige's most wanted DLC'erna installerade. Kanske bara är en av dem men vet inte vilket. Kunde ladda sparningen utan problem efter jag tagit bort just dessa två dlc'ern.

Får hoppas att allting kommer funka när nya patchen landar.

om man spelat red dead redemption så inser man snabbt hur värdelös och svårkontrollerad den är i w3.. jag springer hellre som det är nu.

Skrivet av robbis:

I. Tänk om jag också fick supa på jobbet

flytta till danmark

Medlem

Kanon alltid bra med lite förbättringar ibland

Medlem

Då får man vänta längre innan man kan börja spela...

Medlem

Att dom fixat ett ställe för looten är ju väldigt välkommet, mitt största problem just nu är dock att man automatiskt tar bort sväredet när man kommer för långt från vissa bossar vilket ofta har redulterat att jag slår på dom med bara händerna.

Medlem

Det där kallar jag patch! Stash har jag saknat som fan och vad gäller hästen så har man ju varit nära hjärnblödning både en och två ggr

KoP
Medlem

Asch.. har ju precis klarat spelet. :/

Medlem
Skrivet av humancentipede:
Skrivet av robbis:

I. Tänk om jag också fick supa på jobbet

flytta till danmark

Jag har nyss bytt tjänst, från produktion till kontor. Känner lite Mad Men typ ta en whiskey o cigg på kontorer. Klappa sekreteraren på rumpan

Medlem

Ett av få företag som faktiskt fixar saker i spelet på riktigt och inte bara fixar enstaka buggar och sen ger upp. Nog för att vissa av dessa grejer känns som att de vore självklara vid release (bättre inventory-hantering t.ex.) men det är ändå gött att de rättar till ett och annat.

Medlem

Toppen! Många trevliga fixar.

Ett kanonspel som blir ännu bättre.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av xorpen:

Fan va fint. Jag avnjuter fortfarande Witcher 3 långsamt, hoppas på att new game + kommer strax efter att jag är klar.

Samma här. Inte ens kommit till Skellige-öarna än, och har väl loggat närmare 40h nu.

k3m
Medlem

Ännu närmare felfritt CDPR slår alla rekord med Witcher wild hunt bästa spelet någonsin, alla kategorier!

Medlem

Jag kör som completionist (översättning?) med detta spelet så det känns gött att kunna njuta av dessa patchar. Bra ändringar. Nu kan man koncentrera sig mer på att spela.

12
Skriv svar