Dreamhack invaderar Nordamerika

Robot
Dreamhack invaderar Nordamerika
57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64
Dreamhack invaderar Nordamerika

"Det började i jönköping."

Faktafel, det han båda vara i Malung och Borlänge innan det kom till jönköping.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Skribent
Skrivet av joffjoff:

"Det började i jönköping."

Faktafel, det han båda vara i Malung och Borlänge innan det kom till jönköping.

Tack!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Samtidigt som att det är häftigt att det har blivit så stort, så tycker jag att det är lite tråkigt att det inte längre är ett "svenskt" fenomen.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Samtidigt som att det är häftigt att det har blivit så stort, så tycker jag att det är lite tråkigt att det inte längre är ett "svenskt" fenomen.

Det är ju som att säga att Ikea eller Saab inte skulle vara svenskt.... Väldigt konstigt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Jozo:

Samtidigt som att det är häftigt att det har blivit så stort, så tycker jag att det är lite tråkigt att det inte längre är ett "svenskt" fenomen.

DH i Jönköping är och kommer vara det "största" och main event.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av D01tY:

DH i Jönköping är och kommer vara det "största" och main event.

True dat.

Skulle tippa på att DH drar in en hel del turism till Jönköping också, med tanke på att det finns folk från hela världen som kommer på deras event, år ut och år in.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Inaktiv

Navet för privatkopiering tar plats i nordamerika, nice


signatur

Macintosh, grunden till PC gaming!

Medlem
Skrivet av D01tY:
Skrivet av Jozo:

Samtidigt som att det är häftigt att det har blivit så stort, så tycker jag att det är lite tråkigt att det inte längre är ett "svenskt" fenomen.

DH i Jönköping är och kommer vara det "största" och main event.

Jag tycker att det var både fett och stort i Kupolen också.

Medlem
Skrivet av Ankapaplanka:

Navet för privatkopiering tar plats i nordamerika, nice

Jahaaaaaa. är det där den däringa piratebay ligger alltså?

Medlem
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Ankapaplanka:

Navet för privatkopiering tar plats i nordamerika, nice

Jahaaaaaa. är det där den däringa piratebay ligger alltså?

Privatkopiering, skrev han, inte piratkopiering. Två helt olika saker.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Ankapaplanka:

Navet för privatkopiering tar plats i nordamerika, nice

Jahaaaaaa. är det där den däringa piratebay ligger alltså?

Privatkopiering, skrev han, inte piratkopiering. Två helt olika saker.

Sant. Läste för fort..

EDIT: Fast jag tvivlar på att det kvalar in som privatkopiering när det är över 10k datorer på plats..

Medlem

Läste titeln som Nordkorea tre gånger innan jag insåg att det stod amerika... Kändes inte helt rätt.

Medlem

blir det ADSL LAN då eller?

NuZ
Testpilot
Skrivet av sith:
Skrivet av D01tY:
Skrivet av Jozo:

Samtidigt som att det är häftigt att det har blivit så stort, så tycker jag att det är lite tråkigt att det inte längre är ett "svenskt" fenomen.

DH i Jönköping är och kommer vara det "största" och main event.

Jag tycker att det var både fett och stort i Kupolen också.

Japp det var det (Vilka minnen) men "main eventet" är i Jönköping Dom sprider sig men flyttar ju inte Finalerna, störst antal platser mm


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av makedonii:

blir det ADSL LAN då eller?

Nä det blir bara google fiber som har jävla monopol på hela fibermarknaden i usa... Fattar inte att amerikanerna är glada över det.. Dom har en enda jävla ISP att välja på om dom ska ha en snabb uppkoppling medans vi i Sverige har 100..
Verkligen "Land of the free".

Medlem
Skrivet av zobino:
Skrivet av makedonii:

blir det ADSL LAN då eller?

Nä det blir bara google fiber som har jävla monopol på hela fibermarknaden i usa... Fattar inte att amerikanerna är glada över det.. Dom har en enda jävla ISP att välja på om dom ska ha en snabb uppkoppling medans vi i Sverige har 100..
Verkligen "Land of the free".

Dude, det är svårt att övervaka sin egen befolkning om man har runt 100st som i Sverige *facepalm*

Medlem
Skrivet av zobino:
Skrivet av makedonii:

blir det ADSL LAN då eller?

Nä det blir bara google fiber som har jävla monopol på hela fibermarknaden i usa... Fattar inte att amerikanerna är glada över det.. Dom har en enda jävla ISP att välja på om dom ska ha en snabb uppkoppling medans vi i Sverige har 100..
Verkligen "Land of the free".

Vadå en?
http://broadbandnow.com/Fiber

1
Skriv svar