Medlem
ignore member?

Finns det några planer på att införa någon form av "ignore" möjlighet? En liten knapp nånstans som gör att meddelanden (i både trådar och pm) från någon på ens "lista" helt enkelt inte syns. Eller finns det redan? Har sökt men inte hittat ett skvatt hehe.


signatur
Medlem

Det finns ingen sådan funktion, men om du blir störd av någon medlem på FZ så är det bara att anmäla på


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Jo, jag vet. Men du vet hur det är. Det skulle vara en skön liten "feature".


signatur
Medlem

Håller med, vill blocka Shrudder men det går inte =(


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Nej, någon mute-funktion tycker jag inte ska finnas. Respektera andras åsikter och tankar. Annars är det bara att ignorera just den personen.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Annars är det bara att ignorera just den personen.

Det är ju det han vill, men med en inställning.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av WaltX:

Annars är det bara att ignorera just den personen.

Det är ju det han vill, men med en inställning.

Det går minst lika bra att ignorera någon utan någon inställning.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Redaktör

Ignorera-funktion kommer inte införas, åtminstone inte inom den närmsta framtiden. Ni får helt enkelt ignorera manuellt.


signatur
Antikvitet

Det finns olika anledningar till varför man kan tänkas vilja ignorera en medlem.

Ingen på FZ ska behöva känna sig påhoppad av personangrepp. Våra moderatorer hjälper till med det.

Men att blockera en person på grund av dennes åsikter tycker jag är helt fel i ett forum öppet för debatter. Det är en av livets nyttiga erfarenheter att ha kritiskt och objektivt granskat andras uttryck av åsikter. Att blockera dem för att man inte håller med är så fundamentalt fel i min mening.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Jag sattsar pengar på att det är mig han vill ha bort


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

En funktion som döljer trådar då? Så överdrivet många lek trådar i Allmänt/offtopic.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Jag sattsar pengar på att det är mig han vill ha bort

Nä då. Dig har jag absolut inga problem med. Varför jag nu skulle ha det.

Det handlar såklart inte heller om att jag vill ignorera åsikter (vafan kom det ifrån egentligen? hehe) - det är bara folk som 99 gånger av 100 är uppenbara antagonister bara för sakens skull (eller endast verkar vara kapabla till att vara otrevliga) som jag kan klara mig utan.

Visst kan jag fortsätta ignorera dom "manuellt" men, som så många andra är man ju lat så jag tyckte det vore praktiskt med en funktion som gör det åt en hehe.

Edit: mitt tangentbord har, som bekant, dyslexi.


signatur
Redaktör

För att svara trådskaparen: en ignorera-funktion kommer inte införas.

Denna forumdel är till för att informera FZ-medarbetarna om brister och önskemål. Vem som gillar eller ogillar vem hör inte hemma här, ta den diskussionen i en annan forumdel (eller helst inte alls; den berör bara er, och ni väljer själva vems inlägg ni läser).


signatur
Medlem

Tror det är lite för jobbigt att koda? Kan det vara så?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Tompa:

För att svara trådskaparen: en ignorera-funktion kommer inte införas.

Uppfattat.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

För att svara trådskaparen: en ignorera-funktion kommer inte införas.

Denna forumdel är till för att informera FZ-medarbetarna om brister och önskemål. Vem som gillar eller ogillar vem hör inte hemma här, ta den diskussionen i en annan forumdel (eller helst inte alls; den berör bara er, och ni väljer själva vems inlägg ni läser).

Tråd låst.

1
Skriv svar