Rayman Adventures utannonserat – "en konsolupplevelse till mobiler"

Robot
Rayman Adventures utannonserat – "en konsolupplevelse till mobiler"
Medlem
Rayman Adventures utannonserat – "en konsolupplevelse till mobiler"

Hur många blev taggade tills dom såg att det var ett mobilspel?

Medlem
Skrivet av Luftman:

Hur många blev taggade tills dom såg att det var ett mobilspel?

Så länge dom inte använder kassa virtuella kontroller och faktiskt gör ett spel med kontroll anpassat till den plattformen dom utvecklar till, så har jag inget emot det.

Dessutom 60fps i HD

Medlem

Bara till iOS enligt officiella sidan vad jag kan se. Trist.

Medlem

Detta är typ för att folk inte köpte Legends och Origins fastän de båda fick toppbetyg etc. Trist.

Skribent
Skrivet av Ringo:

Bara till iOS enligt officiella sidan vad jag kan se. Trist.

I pressutskicket står det "mobiler och surfplattor". Återstår att se vilket som stämmer, men visst brukar Ubi släppa till både Ios och Android?


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Luftman:

Hur många blev taggade tills dom såg att det var ett mobilspel?

Jag blev taggad mycket pga att det är ett mobilspel. Det är perfekt att spela på regniga sommardagar när man är långt bort från sin PS4 och PC. Jag spelade de tidigare Rayman-spelet som släpptes till mobil och älskade dom. Om det hade varit ett F2P hade jag reagerat som dig, men nu är det ju ett riktigt spel.

Medlem
Skrivet av zhapp:
Skrivet av Luftman:

Hur många blev taggade tills dom såg att det var ett mobilspel?

Jag blev taggad mycket pga att det är ett mobilspel. Det är perfekt att spela på regniga sommardagar när man är långt bort från sin PS4 och PC. Jag spelade de tidigare Rayman-spelet som släpptes till mobil och älskade dom. Om det hade varit ett F2P hade jag reagerat som dig, men nu är det ju ett riktigt spel.

Lite bitter är jag ändå, tycker det bästa med Rayman var lokal co-op på soffan, försvinner lite med mobilformatet. Dom kan väl ge ut det på Vita också tycker jag.

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av zhapp:
Skrivet av Luftman:

Hur många blev taggade tills dom såg att det var ett mobilspel?

Jag blev taggad mycket pga att det är ett mobilspel. Det är perfekt att spela på regniga sommardagar när man är långt bort från sin PS4 och PC. Jag spelade de tidigare Rayman-spelet som släpptes till mobil och älskade dom. Om det hade varit ett F2P hade jag reagerat som dig, men nu är det ju ett riktigt spel.

Lite bitter är jag ändå, tycker det bästa med Rayman var lokal co-op på soffan, försvinner lite med mobilformatet. Dom kan väl ge ut det på Vita också tycker jag.

Sant, soff-coop är väldigt roligt i Rayman. Förhoppningsvis släpper dom en konsolversion också.

Skrivet av Luftman:

Hur många blev taggade tills dom såg att det var ett mobilspel?

Med tanke på att man har spelat Rayman Fiesta Run nästan lika mycket som Rayman Legends så blev jag taggad. Mer Rayman är bra och det här formatet passar serien, sen är de ju såklart lite sämre än de "riktiga" spelen men helt klart värda att köra om man gillar plattformsspel..

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Ringo:

Bara till iOS enligt officiella sidan vad jag kan se. Trist.

I pressutskicket står det "mobiler och surfplattor". Återstår att se vilket som stämmer, men visst brukar Ubi släppa till både Ios och Android?

Håller tummarna då. Rayman-spelen är bra och har spelats flitigt med ungarna. Så att få ett fullfjädrat alternativ till plattan vore inte dumt.

Medlem

Sedan när är 60 fps en konsollupplevelse


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Ambassadör
Xbox

Jaaaa! Mobilspel! Det är ju det bästa sättet att få en bra spelupplevelse! Jaaaa!


signatur

Jump in.

Medlem

Legends är nog det bästa mobil spelet jag spelat, så till skillnad från alla som gråter för dom inte är tvungna att sitta inomhus och spela bra spel tycker jag det grymt nice

Medlem
Skrivet av Luftman:

Hur många blev taggade tills dom såg att det var ett mobilspel?

Blev råtaggad. Hoppas de släpper till konsol i efterhand eller nåt.

Näääj hoppas på en konsol version då.

Legends var det bästa plattform spel sen första Super mario till Nes


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar