Här är Journey till Playstation 4

Robot
Medlem
Här är Journey till Playstation 4

Härligt! Jag trodde att jag skulle behöva köpa spelet en gång till, men det var ju tydligen bara att ladda hem till PS4 om man ägde spelet sedan tidigare!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Härligt! Jag trodde att jag skulle behöva köpa spelet en gång till, men det var ju tydligen bara att ladda hem till PS4 om man ägde spelet sedan tidigare!

Tänka sig, precis som det står i nyheten. Vad observant!

Medlem
Medlem

Given nerladdning

Medlem

Perfekt. Jag ägde aldrig en PS3 så det var gulligt av dom att ge mig en ny chans <3

Medlem

Jag tycker nästan den simplare designen på Ps3:an ser snyggare ut

Medlem
Skrivet av Luftman:

Jag tycker nästan den simplare designen på Ps3:an ser snyggare ut

Definitivt en smaksak! För mig är Journey ett perfekt exempel på spel där grafiken inte spelar någon roll. Det är vackert rakt igenom ändå.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Detta är nog det vackraste spelet jag har spelat. Tänker inte bara på grafiken, upplevelsen är så otroligt tilltalande - magiskt, mystiskt och vackert.

Flakmonkey

Journey är ju ett sånt där spel som snarare är en upplevelse än ett spel. Det är svårt att beskriva det på något vettigt sätt känner jag utan det är bara något du måste sätta dig ner och uppleva. Gärna själv utan några som helst störningsmoment och ta dig igenom i ett sittning.

Passagen när man glider längs med någon form av korridor, kameran fixerad från sidan så att man ser hur solen skiner in mellan pelarna och reflekteras i sanden är helt klart bland det (om inte det allra) vackraste jag sett i ett spel. Inte det snyggaste rent tekniskt, men så vackert att jag blev berörd på ett sätt som jag aldrig upplevt i ett spel förut.

Inaktiv

Ooh! Spelade aldrig detta, blir lätt ett köp Kul!

Medlem
Skrivet av Luftman:

Jag tycker nästan den simplare designen på Ps3:an ser snyggare ut

Jag tycker nästan att du tänker simpelt

Inaktiv

Oh, detta verkar ju helmysigt.

Medlem
Skrivet av arec:
Skrivet av Luftman:

Jag tycker nästan den simplare designen på Ps3:an ser snyggare ut

Jag tycker nästan att du tänker simpelt

I'm a simple man

Medlem

"Kan det bli vackrare?" Ja, 4k 120FPS på PC.

Medlem

Ett spel som jag önskar att jag kunde radera ur minnet och uppleva för första gången igen.

Medlem

Nån som vet om det kommer en boxad version?

Medlem
Skrivet av Morknox:

"Kan det bli vackrare?" Ja, 4k 120FPS på PC.

Vilket inte kommer bli verkligt tyvärr


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem
Skrivet av Laymachine:

Nån som vet om det kommer en boxad version?

Ja, det ska det tydligen göra:

http://www.eurogamer.net/articles/2015-04-17-flower-flow-and-...

Herr rygg

Fattar inte vad det var som var så bra med detta spelet. Spelade typ 5 banor och tyckte det var sjukt tråkigt Men kul att alla blir glada förutom jag. Tacka vet jag flower;)


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av ivanhoe68:

Härligt! Jag trodde att jag skulle behöva köpa spelet en gång till, men det var ju tydligen bara att ladda hem till PS4 om man ägde spelet sedan tidigare!

Tänka sig, precis som det står i nyheten. Vad observant!

Tänka sig att jag visste att spelet skulle släppas till PS4 innan FZ skrev om det, varpå jag då tidigare trott att jag skulle behöva köpa det igen. Förövrigt en sjukt onödig kommentar av dig!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av ivanhoe68:

Härligt! Jag trodde att jag skulle behöva köpa spelet en gång till, men det var ju tydligen bara att ladda hem till PS4 om man ägde spelet sedan tidigare!

Tänka sig, precis som det står i nyheten. Vad observant!

Tänka sig att jag visste att spelet skulle släppas till PS4 innan FZ skrev om det, varpå jag då tidigare trott att jag skulle behöva köpa det igen. Förövrigt en sjukt onödig kommentar av dig!

Ungefär precis lika onödig som att repetera nyhetens innehåll utan vidare kommentar om ämnet.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av ivanhoe68:

Härligt! Jag trodde att jag skulle behöva köpa spelet en gång till, men det var ju tydligen bara att ladda hem till PS4 om man ägde spelet sedan tidigare!

Tänka sig, precis som det står i nyheten. Vad observant!

Tänka sig att jag visste att spelet skulle släppas till PS4 innan FZ skrev om det, varpå jag då tidigare trott att jag skulle behöva köpa det igen. Förövrigt en sjukt onödig kommentar av dig!

Ungefär precis lika onödig som att repetera nyhetens innehåll utan vidare kommentar om ämnet.

Ja ungefär så, inte riktigt, men du är något på spåren.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Någon som vet om de kommer dra igång online prylen för ps3 igen då ? verkar vara nedlagt sedan en tid tillbaka och jag jagar en trophy där man ska sitta med en annan spelare i X antal sekunder och inte göra nånting


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar