Nytt Flatout är under utveckling

Robot
Medlem
Nytt Flatout är under utveckling

Kom det inte precis ett nyligen? wrckfest eller något?


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem
Skrivet av Steri0x:

Kom det inte precis ett nyligen? wrckfest eller något?

Jo men dom äger inte flatout längre. Bugbear heter dom tror jag, därför släppte dom next car game numera wreckfest

Medlem

Kan lugnt säga att man är skeptisk, när finnarna inte står bakom utvecklingen..


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

"Flatout is our most important franchise."

Jo, för FlatOut 3 var ju så omsorgsfullt utfört... Jag ger hellre mina pengar till Bugbear och Wreckfest när det släpps.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Avstängd

Älskade 1'an att flyga ut ur bilen, ragdoll spel älskar jag.. Älskade 2'an Online back in 2006 var så skit roligt.

Medlem
Skrivet av Pjotor:

"Flatout is our most important franchise."

Jo, för FlatOut 3 var ju så omsorgsfullt utfört... Jag ger hellre mina pengar till Bugbear och Wreckfest när det släpps.

Om det någonsin släpps, that is.

Medlem

Jag köpte Next car game/Wreckfest som early access förra året.
Det är skitroligt och snyggt!


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av erson:
Skrivet av Pjotor:

"Flatout is our most important franchise."

Jo, för FlatOut 3 var ju så omsorgsfullt utfört... Jag ger hellre mina pengar till Bugbear och Wreckfest när det släpps.

Om det någonsin släpps, that is.

Med tankte på recensionerna efter senaste patchen så har Bugbeartydligen gjort mer skada än gott till Wreckfest.
Överväldigande dåliga skriverier med den nya motorn.

Inaktiv

Förvirringen när jag läste Fallout

Medlem

Av någon anledning såg mina ögon fallout, och tänkte vafan dom har redan ett i görningen sen läste jag lite nogrannare

Medlem

Ja, Flatout 3 var ju värdelöst, trist och skitfult!


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Winzi:
Skrivet av erson:
Skrivet av Pjotor:

"Flatout is our most important franchise."

Jo, för FlatOut 3 var ju så omsorgsfullt utfört... Jag ger hellre mina pengar till Bugbear och Wreckfest när det släpps.

Om det någonsin släpps, that is.

Med tankte på recensionerna efter senaste patchen så har Bugbeartydligen gjort mer skada än gott till Wreckfest.
Överväldigande dåliga skriverier med den nya motorn.

Ja, det har väl nu redan kommit tre st Hotfixes till Wreckfest.
Tycker att det faktiskt flöt på bättre innan i den gamla motorn. Hoppas att de fixar detta nu!


signatur

autograph

Avstängd

Glöm det! Kommer aldrig röra ett flatout spel igen om inte BugBear gör det.
Flatout 3 var nog den största besvikelsen jag varit med om i spelväg.

Medlem

lär floppa väl

Inaktiv

Flatout, Flatout 2 och Flatout: Ultimate Carnage kom ut från Bugbear. Alla tre (speciellt tvåan) var roliga att spela, men så fort Flatout 3 lanserades, var det en ENORM(!!!!!!!) besvikelse. Jag har tänkt att köpa det på Steam, men efter lite testspelningar, så vill jag inte ens lägga 5 SEK på skiten!

Medlem

Det låter bra. Och skönt att inte Bugbear ligger bakom det, utvecklingen på Wreckfest går så långsamt att man börjar fundera på om de använder hamstrar i hjul för att generera ström åt datorerna. Så jävla synd också för det lilla lilla lilla som finns i Wreckfest är riktigt bra.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Minns jag fick demot till första spelet med en skiva från PCGamer. Löjligt roligt!

Medlem

Ny stor hotfix idag på 832 MB till Next Car Game: Wreckfest.


signatur

autograph

1
Skriv svar