Designern bakom headcrabs lämnar Valve
Efter närmare 20 år lämnar Ted Backman företaget som aldrig släpper Half-Life 3.
HL3 blir ju aldrig klart, så han tröttnade.
Jag är ganska säker på att valve inte skulle överge sin mest populära titel. Jag menar någon spel borde dem släppa till source 2 (dota 2 exl) eller steam machines.
Så det är inte en fråga om, utom när det väl kommer... (även om tom jag börjar bli trött på att vänta)
Halflife är knappast deras populäraste titel, på långa vägar.
Jag är ganska säker på att valve inte skulle överge sin mest populära titel. Jag menar någon spel borde dem släppa till source 2 (dota 2 exl) eller steam machines.
Så det är inte en fråga om, utom när det väl kommer... (även om tom jag börjar bli trött på att vänta)
Halflife är knappast deras populäraste titel, på långa vägar.
You Shall Not Pass!!!
Jag är ganska säker på att valve inte skulle överge sin mest populära titel. Jag menar någon spel borde dem släppa till source 2 (dota 2 exl) eller steam machines.
Så det är inte en fråga om, utom när det väl kommer... (även om tom jag börjar bli trött på att vänta)
Halflife är knappast deras populäraste titel, på långa vägar.
Vad skulle kunna vara större..?
Jag är ganska säker på att valve inte skulle överge sin mest populära titel. Jag menar någon spel borde dem släppa till source 2 (dota 2 exl) eller steam machines.
Så det är inte en fråga om, utom när det väl kommer... (även om tom jag börjar bli trött på att vänta)
Halflife är knappast deras populäraste titel, på långa vägar.
Vad skulle kunna vara större..?
Beror vell på vad man mäter, antal nuvarande activa spelare?
om sådant är fallet så är vell dota2 & tf2 mer populära spel en half-life
ursäkta min stavning är dyskrafiker.
Jag är ganska säker på att valve inte skulle överge sin mest populära titel. Jag menar någon spel borde dem släppa till source 2 (dota 2 exl) eller steam machines.
Så det är inte en fråga om, utom när det väl kommer... (även om tom jag börjar bli trött på att vänta)
Halflife är knappast deras populäraste titel, på långa vägar.
Vad skulle kunna vara större..?
Beror vell på vad man mäter, antal nuvarande activa spelare?
om sådant är fallet så är vell dota2 & tf2 mer populära spel en half-life
Blir det inte lite konstigt att räkna ett IP's värde efter antalet aktiva spelare när Half Life främst är en singleplayer-upplevelse och båda dina exempel är nyare multiplayer-upplevelser?
Jag är ganska säker på att valve inte skulle överge sin mest populära titel. Jag menar någon spel borde dem släppa till source 2 (dota 2 exl) eller steam machines.
Så det är inte en fråga om, utom när det väl kommer... (även om tom jag börjar bli trött på att vänta)
Halflife är knappast deras populäraste titel, på långa vägar.
Vad skulle kunna vara större..?
Beror vell på vad man mäter, antal nuvarande activa spelare?
om sådant är fallet så är vell dota2 & tf2 mer populära spel en half-life
Blir det inte lite konstigt att räkna ett IP's värde efter antalet aktiva spelare när Half Life främst är en singleplayer-upplevelse och båda dina exempel är nyare multiplayer-upplevelser?
håller med men tycker att ip är litte skummt att räkna specefika värden på ochså men som jag skrev beror på vad man räknar med som avgör hur stort ett ip skulle vara, var inte tanken att exemplet var korekt bara en tankeställare.
ursäkta min stavning är dyskrafiker.
Jag är ganska säker på att valve inte skulle överge sin mest populära titel. Jag menar någon spel borde dem släppa till source 2 (dota 2 exl) eller steam machines.
Så det är inte en fråga om, utom när det väl kommer... (även om tom jag börjar bli trött på att vänta)
Halflife är knappast deras populäraste titel, på långa vägar.
Vad skulle kunna vara större..?
Beror vell på vad man mäter, antal nuvarande activa spelare?
om sådant är fallet så är vell dota2 & tf2 mer populära spel en half-life
Blir det inte lite konstigt att räkna ett IP's värde efter antalet aktiva spelare när Half Life främst är en singleplayer-upplevelse och båda dina exempel är nyare multiplayer-upplevelser?
håller med men tycker att ip är litte skummt att räkna specefika värden på ochså men som jag skrev beror på vad man räknar med som avgör hur stort ett ip skulle vara, var inte tanken att exemplet var korekt bara en tankeställare.
Vad menar du med "hur stort ett ip skulle vara"? F.ö. har du bland det sämsta skriftspråket jag skådat, från en människa i 25-års ålder.
Jag är ganska säker på att valve inte skulle överge sin mest populära titel. Jag menar någon spel borde dem släppa till source 2 (dota 2 exl) eller steam machines.
Så det är inte en fråga om, utom när det väl kommer... (även om tom jag börjar bli trött på att vänta)
Halflife är knappast deras populäraste titel, på långa vägar.
Vad skulle kunna vara större..?
Beror vell på vad man mäter, antal nuvarande activa spelare?
om sådant är fallet så är vell dota2 & tf2 mer populära spel en half-life
Blir det inte lite konstigt att räkna ett IP's värde efter antalet aktiva spelare när Half Life främst är en singleplayer-upplevelse och båda dina exempel är nyare multiplayer-upplevelser?
håller med men tycker att ip är litte skummt att räkna specefika värden på ochså men som jag skrev beror på vad man räknar med som avgör hur stort ett ip skulle vara, var inte tanken att exemplet var korekt bara en tankeställare.
Vad menar du med "hur stort ett ip skulle vara"? F.ö. har du bland det sämsta skriftspråket jag skådat, från en människa i 25-års ålder.
Nu brukar det ju finnas en anledning till sådant, kan ju vara dyslexi eller vad som helst, så man kanske ska tänka lite innan man öppnar käften och drar igång med personangrepp?