Tysk kille drogar flickvännen för att fortsätta spela

Robot
Tysk kille drogar flickvännen för att fortsätta spela
Medlem
Tysk kille drogar flickvännen för att fortsätta spela

...Wow..:P

Medlem

NRW är en delstat, ingen stad.

Medlem

4-5 droppar, låter ju som det handlar om Theralen, hon borde ju vara glad att ha en så omtänksam kille som bryr sig om att hon får sova ordentligt!

Medlem

Skönt att sånt sätter ens eget spelande i perspektiv. Får ha det som bortre gräns...så länge jag inte drogar frun och ungarna så är jag på rätt sida av spelandet.

Skribent
Skrivet av LoffeLuff:

NRW är en delstat, ingen stad.

Tack, ändrar!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Bevisar hur orättvist det är, sjuka killar får tjejer, fast dom inte förtjänar det överhuvudtaget

Inaktiv
Skrivet av Darkmage1971:

Skönt att sånt sätter ens eget spelande i perspektiv. Får ha det som bortre gräns...så länge jag inte drogar frun och ungarna så är jag på rätt sida av spelandet.

Jag tror inte det är vettigt att sätta sin gräns så långt bort.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Bevisar hur orättvist det är, sjuka killar får tjejer, fast dom inte förtjänar det överhuvudtaget

Saken är väll den att ingen får en tjej, utan dem "skaffar" en, sitter man bara hemma på datorn så ska man inte förvänta sig att en flickvän bara ska trilla ner från taket.

Medlem

500 euro är inte mycket pengar.
Skönt för tjejen att killen inte gav henne några värre droger. Kunde ha slutat illa.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av totte1015:

Bevisar hur orättvist det är, sjuka killar får tjejer, fast dom inte förtjänar det överhuvudtaget

För att många tjejer verkar dras till sådana killar också. Alla är inte så, men många tjejer gifter sig också med män för pengarna och för att det även finns många snälla killar som blir utnyttjade.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:
Skrivet av totte1015:

Bevisar hur orättvist det är, sjuka killar får tjejer, fast dom inte förtjänar det överhuvudtaget

För att många tjejer verkar dras till sådana killar också. Alla är inte så, men många tjejer gifter sig också med män för pengarna och för att det även finns många snälla killar som blir utnyttjade.

Många rika killar söker yngre vackra tjejer och det finns många snälla flickor som blit utnyttjade.

Om inget annat så får du gärna backa upp ditt påstående ang att många gifter sig för pencarnas skull med en källa.

Medlem
Skrivet av magma:
Skrivet av totte1015:

Bevisar hur orättvist det är, sjuka killar får tjejer, fast dom inte förtjänar det överhuvudtaget

För att många tjejer verkar dras till sådana killar också. Alla är inte så, men många tjejer gifter sig också med män för pengarna och för att det även finns många snälla killar som blir utnyttjade.

Det finns snälla killar som blir utnyttjade för att de låter sig bli utnyttjade.
Vissa tjejer blir attraherade av rika män, men är det mer fel än t.ex. att första attraktionen istället var ett par stora bröst?

Alla är vi olika och gillar olika. Blir man ihopmed nån man inte trivs med är det bara att göra slut.

Låt alla vara som de är och var er själva, så hittar ni partners som vill ha er som ni är.
Men det första man måste inse är att det är inte orättvist att man inte har tur med dejtandet, utan man får lära sig bli bättre på hitta de man vill ha och visa sina goda sidor.

Medlem
Skrivet av Rwaat:
Skrivet av totte1015:

Bevisar hur orättvist det är, sjuka killar får tjejer, fast dom inte förtjänar det överhuvudtaget

Saken är väll den att ingen får en tjej, utan dem "skaffar" en, sitter man bara hemma på datorn så ska man inte förvänta sig att en flickvän bara ska trilla ner från taket.

*Tittar upp, tittar ner. Suckar.*

Medlem

Sicket skämt. Droga nån och få 500 euro i böter.
Vad sägs om 100.000 och ett år på kåkan.
Det finns inga konsekvenser för folk pissiga beteenden.
Hoppas tjejens far visar spelpundarn vad han e värd.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Bevisar hur orättvist det är, sjuka killar får tjejer, fast dom inte förtjänar det överhuvudtaget

35cm och sexpack är en brudmagnet.. eller luvjacka och kriminell.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Bevisar hur orättvist det är, sjuka killar får tjejer, fast dom inte förtjänar det överhuvudtaget

Fast då är ju tjejen med sjuk? Jag tycker inte det är orättvist att sjuka snubbar får sjuka tjejer. Jag vill inte ha dem tjejerna ändå. Och de sjuka killarna vill inte ha den typen av tjej jag gillar. Sen att det finns fler sjuka personer(tjejer som killar) är ju en annan sak.

Medlem

Jag är mest förvånad över att han hade tillgång till Roofies


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av TheConsul:
Skrivet av magma:
Skrivet av totte1015:

Bevisar hur orättvist det är, sjuka killar får tjejer, fast dom inte förtjänar det överhuvudtaget

För att många tjejer verkar dras till sådana killar också. Alla är inte så, men många tjejer gifter sig också med män för pengarna och för att det även finns många snälla killar som blir utnyttjade.

Många rika killar söker yngre vackra tjejer och det finns många snälla flickor som blit utnyttjade.

Om inget annat så får du gärna backa upp ditt påstående ang att många gifter sig för pencarnas skull med en källa.

Att många gifter sig pga pengarnas skull är ju inget man behöver någon fakta på direkt, det är ju ganska självklart.

Medlem

Vidrigt. Hoppas han lär sig nåt den dumme fan.

Medlem
Skrivet av TheConsul:
Skrivet av magma:
Skrivet av totte1015:

Bevisar hur orättvist det är, sjuka killar får tjejer, fast dom inte förtjänar det överhuvudtaget

För att många tjejer verkar dras till sådana killar också. Alla är inte så, men många tjejer gifter sig också med män för pengarna och för att det även finns många snälla killar som blir utnyttjade.

Många rika killar söker yngre vackra tjejer och det finns många snälla flickor som blit utnyttjade.

Om inget annat så får du gärna backa upp ditt påstående ang att många gifter sig för pencarnas skull med en källa.

http://www.tv.com/shows/the-real-housewives-of-miami/

Medlem
Skrivet av TheConsul:
Skrivet av magma:
Skrivet av totte1015:

Bevisar hur orättvist det är, sjuka killar får tjejer, fast dom inte förtjänar det överhuvudtaget

För att många tjejer verkar dras till sådana killar också. Alla är inte så, men många tjejer gifter sig också med män för pengarna och för att det även finns många snälla killar som blir utnyttjade.

Många rika killar söker yngre vackra tjejer och det finns många snälla flickor som blit utnyttjade.

Om inget annat så får du gärna backa upp ditt påstående ang att många gifter sig för pencarnas skull med en källa.

Haha du behöver en källa för det? Really? Kanske dags att gå utanför lägenheten och se dig omkring. Unga tjejer och rika män utnyttjar varandra precis lika mycket med olika anledningar. Tjejerna vill ha lyx och pengar och männen vill ha ungt kött. Win/win eller lose/lose, jag bryr mig inte.

Medlem

Kan ju såga era påståenden om rika män... Det stämmer inte. Jag har ren fakta, och det är jag själv som är källan.

Medlem
Skrivet av robbah99:

Sicket skämt. Droga nån och få 500 euro i böter.
Vad sägs om 100.000 och ett år på kåkan.
Det finns inga konsekvenser för folk pissiga beteenden.
Hoppas tjejens far visar spelpundarn vad han e värd.

Hon fick ju inga men, allt som hände var att hon sov längre dagen efter. Varför ska hon ha 100k för en sån grej?
Det var kukigt gjort av honnom men han fick ju straff för det. Hon lämna honnom, alla i hans omgivning tycker han är ett rövhål och han måste betala 5000 kronor.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Bevisar hur orättvist det är, sjuka killar får tjejer, fast dom inte förtjänar det överhuvudtaget

tip fedora ?

https://media3.giphy.com/media/BNkHCHnAsZwRi/200_s.gif

Medlem

Vad var det för spel?

Medlem

"Han erkänner att det var dumt gjort och påpekar att han nu varit drogfri i tio månader."

Människan är en pundare, någon som är förvånad att denne tog ett mycket korkat och ologiskt beslut? Känns som spel-aspekten är helt irrelevant.

Medlem
Skrivet av kaealy:

"Han erkänner att det var dumt gjort och påpekar att han nu varit drogfri i tio månader."

Människan är en pundare, någon som är förvånad att denne tog ett mycket korkat och ologiskt beslut? Känns som spel-aspekten är helt irrelevant.

Spelen förstör ungdomen!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av totte1015:

Kan ju såga era påståenden om rika män... Det stämmer inte. Jag har ren fakta, och det är jag själv som är källan.

Så du har INTE jagat en rik äldre man menar du?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

12
Skriv svar