"Vinjettbilderna"

Medlem
"Vinjettbilderna"

Jag tycker färgerna på vinjettbilderna i forumen "Forumadmin informerar" och "Synpunkter och förslag" skär sig väldigt mot resten av färgerna. Det är alltså inte särskilt snyggt.

Är det något som går att ändra eller finns det en tanke bakom som jag missar?

Medlem

Håller med, det blåa passar inte in.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Antikvitet

Jag håller personligen inte med.

Är det fler som känner så här?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Jag är lite kluven, det är väl inget som sticker en i ögonen och så att man känner ett starkt behov av att hälla kungsvatten i ögonen, men det är fortfarande kanske inte riktigt i linje med färgerna på sidan.

Prova med Svart bakgrund, gråa frågetecken med röd text.
Eller röda frågetecken (ganska mörka sådana) med grå text.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Jag måste påpeka att jag stör mig rejält på att man ser Photoshop-penseln "grässtrån" i vanliga huvudforumsvinjetten. Annars är alla rätt snygga (de jag har sett) men den är till och med jobbig att titta på

Medlem

Färgerna passar inte riktigt in men det ser inte dåligt ut.

Antikvitet

Nu är vinjetterna utbytta, båda de två forumen samt forumavdelningen som helhet.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Trevligt! Kan inte vara lätt att vara alla till lags.:)

Medlem

Väldigt trevligt att ni ändrar, så snabbt när medlemmarna ber om det
Tyckte inte det andra var dåligt men detta passade kanske lite bättre med färgen som också finns i "forumsmenyn"


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Mycket snyggare nu, me like!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

1
Skriv svar