Varför jag har varit så tyst på sistonde.

Medlem
Varför jag har varit så tyst på sistonde.

Hallå allesammans. Som ni kanske har märkt, har jag varit tyst på bloggen under en längre tid. Det finns en enkel förklaring till det: brist på tid. Jag har haft ett sommerjobb (som jag nu är klar med) och har inte haft tid till att skriva så värst mycket. Sen finns det brist på material att skriva om.

Har haft tankarna att jag ska skriva om några Fallout New Vegas mods och framförallt, modsen som someguy2000 har gjort, som alla har varit av hög kvalitet. I denna stund som jag skriver det här, håller jag på att ta mig igenom modsen.
Har också haft tankarna att skriva något om the witcher 3, men nu har den hästen sprungit iväg. Det jag skulle kunna säga om spelet, har redan sagts av det som skriver bättre än vad jag kan.
Men jag kommer att fortsätta att skriva på den bloggen. Så håll ögonen på mig i den närmsta framtiden, snart kanske jag får en blixt av kreativitet och skriver lite.

Vi ses snart allesammans. Hoppas att ni också kommer att ha en trevlig sommar.

#blogg


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Varför jag har varit så tyst på sistonde.

Ser fram emot fler inlägg.

Medlem

Största brodern Mac, läste din blogg på PcGamer för många år sedan, ser fram emot mer


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av flamgorilla:

Största brodern Mac, läste din blogg på PcGamer för många år sedan, ser fram emot mer

Kul att du gjorde det


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

1
Skriv svar