Kändisar dödar zombier under 40-talet i Call of Duty: Black Ops 3

Robot
Kändisar dödar zombier under 40-talet i Call of Duty: Black Ops 3
Medlem
Kändisar dödar zombier under 40-talet i Call of Duty: Black Ops 3

"Call of Duty...Call of Duty never changes.."

Medlem

Det här såg intressant ut. Man kanske får skaffa nästa Call of Duty.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Tyckte mest alla one-liners kändes krystade och att det går från zombier till fantasilöst meh bara.. (nog för att zombie-temat inte är nå vidare nytänkande)

Medlem
Skrivet av Raid25:

"Call of Duty...Call of Duty never changes.."

Äh, sluta whina kom igen. Tror du Treyarch ska bara ta bort sitt zombie mode helt o hållet från sina CoD spel eller? Hur mycket än du säger "Hurr cod samma varje år durr" så är zombie läget faktiskt kul. Intressanta skådespelare också tbh. Bättre detta än "exctinction" bajset som fanns i Ghosts iaf.

Medlem
Skrivet av Raid25:

"Call of Duty...Call of Duty never changes.."

Hahaha!

Medlem
Skrivet av WardonE:
Skrivet av Raid25:

"Call of Duty...Call of Duty never changes.."

Äh, sluta whina kom igen. Tror du Treyarch ska bara ta bort sitt zombie mode helt o hållet från sina CoD spel eller? Hur mycket än du säger "Hurr cod samma varje år durr" så är zombie läget faktiskt kul. Intressanta skådespelare också tbh. Bättre detta än "exctinction" bajset som fanns i Ghosts iaf.

Hur fick du fram allt det där från en mening?
Jag gjorde en "spoof" på Ron Perlmans klassiska replik, inte någon professionell kritik.
Du kanske borde sänka skjöldarna en aning

Medlem

De borde släppa Zombie-delen som standalone, för en lite billigare summa. Jag gillar verkligen implementeringen av mer kända skådespelare.

Medlem

Ron Perlman = Köp

Medlem

Ser ut som bioschock och the darkness fick en baby.

Men jag längtar iaf, fast de inte verkar ha kommit på något eget än så länge. Allt är taget ifrån andra spel.

Medlem

Detta enda som är Bra med call of duty enligt mig. Zombie Mode. Vartenda Call of duty är detsamma, man spenderar 4-5 timmar på det sen lirar man det aldrig igen.

Köpte Call of Duty Advanced Warfare föratt jag la datorn på lagning, så jag har något att göra (witcher fanns inte då). körde 5 Games(30 min)... efter det spelade jag det aldrig igen.
Ångrar köpet, kunde ha lagt pengarna på något annat spel..

twm
Medlem

Hade passat bra ihop med ett nytt Call of Duty 2

Medlem

åh kan knappt vänta. Jag hoppade över Advanced Warfare ångrar mitt köp än av Ghosts. Men alla treyarch spel förutom Cod3 har stått mig kära. Bo1 och Bo2 goda favoriter. la säkert 500+ timmar på BO2.

Medlem

Det här är enda anledningen till att jag fortfarande tänker köpa ett cod spel. Även om man har spelat så jävla mycket av detta i de tidigare cod spelen så är det fortfarande nice at dra ihop med ett gäng kompisar och köra ett par omgångar av detta.

Medlem

Enda skälet jag köper treyarchs cod version. Senaste multiplayer jag faktiskt tyckte om ifrån cod var mw3


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem
Skrivet av Raid25:

"Call of Duty...Call of Duty never changes.."

Personligen skulle jag ju påstå att zombieläget är en av sakerna med CoD som faktiskt känns fräscht varje iteration, single och multiplayer är det ju värre med


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Det enda som skulle få mig att kunna köpa detta just nu är pga Ron Pearlman älskar han från Sons of Anarchy där han gjorde klart en bra jävla roll som Clay (no homo)

jeff goldblum? har nog bara sett han i "flugan"

1
Skriv svar