Tysk kille drogar flickvännen för att fortsätta spela

Medlem
Medlem

Hur tänker man här liksom.

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av TheConsul:
Skrivet av magma:
Skrivet av totte1015:

Bevisar hur orättvist det är, sjuka killar får tjejer, fast dom inte förtjänar det överhuvudtaget

För att många tjejer verkar dras till sådana killar också. Alla är inte så, men många tjejer gifter sig också med män för pengarna och för att det även finns många snälla killar som blir utnyttjade.

Många rika killar söker yngre vackra tjejer och det finns många snälla flickor som blit utnyttjade.

Om inget annat så får du gärna backa upp ditt påstående ang att många gifter sig för pencarnas skull med en källa.

Haha du behöver en källa för det? Really? Kanske dags att gå utanför lägenheten och se dig omkring. Unga tjejer och rika män utnyttjar varandra precis lika mycket med olika anledningar. Tjejerna vill ha lyx och pengar och männen vill ha ungt kött. Win/win eller lose/lose, jag bryr mig inte.

Ptja, du missförstår mig nog. Är inte det jag ville ha en källa på. Utan att i de fall där en rik man gifter sig med en yngre kvinna, och att kvinnan bara gifter sig för pengarnas skull.

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av totte1015:

Kan ju såga era påståenden om rika män... Det stämmer inte. Jag har ren fakta, och det är jag själv som är källan.

Så du har INTE jagat en rik äldre man menar du?

Hahah, tekniskt sätt så är ju mitt svar nej på den frågan

Medlem
Skrivet av Deli:

4-5 droppar, låter ju som det handlar om Theralen, hon borde ju vara glad att ha en så omtänksam kille som bryr sig om att hon får sova ordentligt!

Theralen är en väldigt mild drog och smakar mycket speciellt. Fyra droppar får dig inte att sova i ett dygn.

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Vad var det för spel?

Säkert Dota eller LoL, vi vet ju alla hur Moba-spelare är.

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Vad var det för spel?

Äntligen någon som ställer de viktiga frågorna


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Deli:

4-5 droppar, låter ju som det handlar om Theralen, hon borde ju vara glad att ha en så omtänksam kille som bryr sig om att hon får sova ordentligt!

Theralen är en väldigt mild drog och smakar mycket speciellt. Fyra droppar får dig inte att sova i ett dygn.

ja de smakar mint som fan, men blandar man ut lite av det i något annat smakar det inte så mycke alls, och har man kört ett tiotimmarspass på jobbet så räcker nog väldigt lite för att man ska sova lite längre utöver sin normala sömntid!

Medlem
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Witchfinder:

Vad var det för spel?

Säkert Dota eller LoL, vi vet ju alla hur Moba-spelare är.

Är du en FPS spelare?
För då kan vi ju dra slutsatsen att alla FPS spelare har lässvårigheter

"spelade en 23-årig kille konsolspel"

Medlem
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Witchfinder:

Vad var det för spel?

Säkert Dota eller LoL, vi vet ju alla hur Moba-spelare är.

Är du en FPS spelare?
För då kan vi ju dra slutsatsen att alla FPS spelare har lässvårigheter

"spelade en 23-årig kille konsolspel"

Tyvärr inte, spelar bara äventyrspel och rollspel...

Medlem
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Witchfinder:

Vad var det för spel?

Säkert Dota eller LoL, vi vet ju alla hur Moba-spelare är.

Är du en FPS spelare?
För då kan vi ju dra slutsatsen att alla FPS spelare har lässvårigheter

"spelade en 23-årig kille konsolspel"

Tyvärr inte, spelar bara äventyrspel och rollspel...

Men bara sådana som har full voice acting antar jag

k3m
Medlem
Skrivet av robbah99:

Sicket skämt. Droga nån och få 500 euro i böter.
Vad sägs om 100.000 och ett år på kåkan.
Det finns inga konsekvenser för folk pissiga beteenden.
Hoppas tjejens far visar spelpundarn vad han e värd.

Du är ett skämt. Tänk om tjejen är en riktig bitch. Jag förstår inte folk som du. 10 år i finkan för en våldtäkt t.ex!? Tänk om du drar över en tjej, som sedan anmäler dig för våldtäkt. Fast du inte gjort det. Då blir du nog glad för att vårt rättsväsende fungerar som det gör. Och inte som i usa, du döms till 10 års fängelse för en sak du inte gjort...

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av robbah99:

Sicket skämt. Droga nån och få 500 euro i böter.
Vad sägs om 100.000 och ett år på kåkan.
Det finns inga konsekvenser för folk pissiga beteenden.
Hoppas tjejens far visar spelpundarn vad han e värd.

Du är ett skämt. Tänk om tjejen är en riktig bitch. Jag förstår inte folk som du. 10 år i finkan för en våldtäkt t.ex!? Tänk om du drar över en tjej, som sedan anmäler dig för våldtäkt. Fast du inte gjort det. Då blir du nog glad för att vårt rättsväsende fungerar som det gör. Och inte som i usa, du döms till 10 års fängelse för en sak du inte gjort...

Är dock milda straff på sådant idag.
En kille våldtar en tjej och får precis vad han vill ha, hon anmäler, polisen hämtar honom och välkomnar honom till Hotell Finkan.
Där får han sitta och gotta sig i 4-6 månader med dyr mat, internet, tv och vardaglig motion.
Sen kommer han ut efter 2-3 månader p.g.a gott uppförande.

Sen är det bara för våldtäktsmannen att göra samma sak igen.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

k3m
Medlem
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av k3m:
Skrivet av robbah99:

Sicket skämt. Droga nån och få 500 euro i böter.
Vad sägs om 100.000 och ett år på kåkan.
Det finns inga konsekvenser för folk pissiga beteenden.
Hoppas tjejens far visar spelpundarn vad han e värd.

Du är ett skämt. Tänk om tjejen är en riktig bitch. Jag förstår inte folk som du. 10 år i finkan för en våldtäkt t.ex!? Tänk om du drar över en tjej, som sedan anmäler dig för våldtäkt. Fast du inte gjort det. Då blir du nog glad för att vårt rättsväsende fungerar som det gör. Och inte som i usa, du döms till 10 års fängelse för en sak du inte gjort...

Är dock milda straff på sådant idag.
En kille våldtar en tjej och får precis vad han vill ha, hon anmäler, polisen hämtar honom och välkomnar honom till Hotell Finkan.
Där får han sitta och gotta sig i 4-6 månader med dyr mat, internet, tv och vardaglig motion.
Sen kommer han ut efter 2-3 månader p.g.a gott uppförande.

Sen är det bara för våldtäktsmannen att göra samma sak igen.

Man måste se till omständigheterna.

Medlem

Jag köper öronproppar åt min hustru och hon har egen TV och mobil. Sen mutar jag henne med sex och små kärlekslappar som jag lägger lite här och där. Real LOVE!

Medlem

Finns det någon information av vad det va han droppade i? eller skriver vi om vad som helst? kan ju varit 4-5 droppar smält piggelin eller rohypnol? ska ni förmedla nyheter så ha lite journalistisk integritet.

Det han gjorde va hemskt oavsett, SÅKLART, men ni som mediabyrå bör ta ansvar för vad ni lägger ut för information. Hur det diskuteras kring det på eran site är också erat ansvar att det bränsle ni lägger på elden (droger, missbruk, kränkningar, mänskliga rättigheter osv) till diskussioner som har existerat långt innan ni blev en internet blaska. Ryck upp er FZ, det fattas fakta i "nyheten" för att det ska lämnas till en öppen diskussion på internet, oavsett hur mycket ni frånsäger er ansvaret via disclaimers.

Medlem

Vilken idiot. Han skulle hamnat i finkan utan att passera gå.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

12
Skriv svar