Tom Clancy's The Division

Robot
Tom Clancy's The Division

Inget är riktigt som vi väntat oss i Tom Clancy’s The Division. Tobias spenderade en knapp timme med den svenska rollspelsshootern på E3, och återvänder hem med gott om åsikter. Och ett nytt par handskar.

#tom-clancys-the-division, #far-cry, #destiny, #mass-effect, #battlefield, #arma, #ubisoft-massive, #dice, #star-wars-battlefront


Medlem
Tom Clancy's The Division

Udda de redan släppt embargo på "speltest" från skribenter.

Medlem

Det låter onekeligen som det inte är några problem att inte använda ett embargo när journalisten i det här fallet verkar få testa en väldigt liten och antagligen relativt regiserad del av spelet.

Det låter lite som det här var en strukturerad pvp match än den mer "open-world" / anarchyyyyyy zone jag hade uppfattat att Dark Zone skulle vara, eller har jag missförstått?

Medlem

Mjae.. Då pvp skall vara en så "stor del" av spelet (mmorpg), så tycker jag det är udda att de redan fått skriva och gå ut publikt med det efter bara en timmes spelande under strukturerade former.

Men ja, du kanske har rätt.

Medlem

tycker ändå det verkar lovande utav det han skriver

Medlem

Absolut, för mig är frågan bara hur dom balanserar det mellan att vara bara ett co-op spel med polarna till att faktiskt funka som ett MMORPG också. Hittills gillar jag det jag ser och det lutar åt ett köp, kanske t.om förbokning om det fortsätter åt rätt håll.

Medlem
Skrivet av Airborne:

Absolut, för mig är frågan bara hur dom balanserar det mellan att vara bara ett co-op spel med polarna till att faktiskt funka som ett MMORPG också. Hittills gillar jag det jag ser och det lutar åt ett köp, kanske t.om förbokning om det fortsätter åt rätt håll.

Blir inget köp här iaf.

Medlem

Varför förhandsboka? Speciellt tidigt. Knappast inte så längre att spel är svåra att få tag på dagen dom släpps. Aldrig förstått poängen med att förhandsboka spel flera månader i förväg.

Medlem

Svårt att avgöra hur spelet ser ut. I videon såg det ju inget vidare ut rent textur-mässigt, men det kan ju ha att göra med en sönderkomprimerad video också..

Medlem

I det här fallet med the Division så kommer jag nog vänta tills december iaf innan jag förhandsbokar, det är då betan går igång för Xbox1 och man kan få en hel drös med subjektiva åsikter.

Anledningen till att jag förbokar har endast med att göra att jag vill köra betan som ska gå igång i början av 2016 för PC och Ps4. Förhandsbokning garanterar en beta key.
Är spelet inte vad jag hoppats på så avbokar jag i god tid innan releasen i mars.

Medlem

Låter fortfarande intressant! Har fortfarande tillit att Massive gör ett bra spel.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Låter fortfarande intressant! Har fortfarande tillit att Massive gör ett bra spel.

och skulle det inte bli det så är det knappast Massives fel. De kan inte göra dåliga spel.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Blir ett köp för mig. Till PC när priset dalat en aning.

Medlem

"Det är inte riktigt lika snyggt som utlovat"

hehe

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av 73mpl4R:

Låter fortfarande intressant! Har fortfarande tillit att Massive gör ett bra spel.

och skulle det inte bli det så är det knappast Massives fel. De kan inte göra dåliga spel.

Just Dance Now?

Medlem

Jag var jätte peppad inför detta spelet. Men ju mer jag hör/ ser om det, verkar det bli sämre och sämre i mina ögon. Men man får hoppas att det blir bra i slutet.

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Jag var jätte peppad inför detta spelet. Men ju mer jag hör/ ser om det, verkar det bli sämre och sämre i mina ögon. Men man får hoppas att det blir bra i slutet.

Känner samma sak, hoppas spelet blir bra


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hmm jag tror för stor hype ibland förstör spel, håller mig ifrån o trassla in sig i detta tills spel släpp

Ambassadör
Xbox

Det här ser ju ut att bli något helt annat än vad jag hade hoppats på. Random multiplayer fps trams känns gjort.

Nä, det här skiter jag i nu. Synd.


signatur

Jump in.

Medlem

Det här luktar Watchdogs lång väg, upp som en sol och ner som..

dmn
Medlem

Inte ett dugg oväntat att det inte är samma spel som först utannonserades.

Medlem

Får se vantarna då!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Hmmm, Detta spel har varit det spel jag varit mest intresserad av sista två åren. Följer många youtubekanaler och reddit etc veckovis om utvecklingen.
MEN sista E3 visningen med PVP gör tyvärr att jag inte alls ser spelet bli det jag hoppades på. Nu ser det mest ut som en shooter, och det är inte vad jag hoppades på.
jag hoppas att utvecklarna tar lärdom av den eventuella kritik de fått efter E3 och följer rätt spår.

Medlem

Lysa böjs inte till "lös", precis som byta inte blir "böt". Jag älskar dock den där böjningen, det låter så kul.

Medlem
Skrivet av kEJTLiN:

Lysa böjs inte till "lös", precis som byta inte blir "böt". Jag älskar dock den där böjningen, det låter så kul.

Njaäe, verb med Y i stammen är väldigt luddiga. Man säger exempelvis oftast frös och inte fryste. Få har egentliga regler, och "lös" är inte inkorrekt enligt SAOL, men vanlig endast provinsiellt, särskilt i Stockholmstrakten.

Med det sagt - jag kan inte vara vän med någon som säger "böt". Jag vet inget fulare ord. Hycklerimaster 2000

Vi Östgötar "tröck" på knappen, inte tryckte


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar