Syndicate-hyllningen Satellite Reign får releasedatum

Robot
Syndicate-hyllningen Satellite Reign får releasedatum

Nu vet vi när det är dags att läxa upp megaföretagen.

#satellite-reign, #syndicate-wars


Medlem
Syndicate-hyllningen Satellite Reign får releasedatum

Första gången på länge som jag blev lite sugen. De har t o m behållt "features" som att halva teamet springer bakom fel byggnad. Fustrerande men en del av charmen tycker jag. Och onekligen ser det kriminellt snyggt ut också.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av azynkron:

Första gången på länge som jag blev lite sugen. De har t o m behållt "features" som att halva teamet springer bakom fel byggnad. Fustrerande men en del av charmen tycker jag. Och onekligen ser det kriminellt snyggt ut också.

Känns som ett sommarspel på något sätt!


signatur
Medlem

Riktigt coolt spel. Dev's verkar vara pedantiska och drivna.


signatur

#PCMR

Medlem

Ehh kommer de verkligen bli klara tills dess? Spelet är en katastrof rent prestandamässigt sett.

Medlem

Fortfarande lite skeptisk alltså, får se antar jag
Det är för mycket färger tycker jag... det hade inte första Synd.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag gillar färgerna skarpt, riktigt skön stil.

Medlem

Spelet är riktigt kul tycker jag, även om det inte är helt färdigt ännu men "resan" från första spelbara till vad det är idag har också varit kul, intressant och frustrerande ha ha


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Tror jag nog väntar med att installera och prova det tills det blivit lite mera buggrensat...

Testpilot

Det ser riktigt bra ut , bättre än jag trodde.

k3m
Medlem

älskar iden, upplägget, genren osv. fast det är inte färdigt för släpp enligt spelfilmen tycker jag. för oslipat och jag misstänker det saknar nyans, prägel, inslag. som Wasteland 2 ungefär. Ett mycket bra spel, men som saknade funktioner för att sätta avtryck i historien.

Medlem

Tyckte det såg intressant men aningen oslipat ut. Med lite mera polish och buggfixande så kanske det kan bli värt att prova.

Medlem

GRYMT! Men spelaren i videon ni rekommenderade.... vad fan håller han på med


signatur

“People”—Geralt turned his head—“like to invent monsters and monstrosities. Then they seem less monstrous themselves.”

1
Skriv svar