Medlem
RSS Feed

Skulle det vara möjligt att göra så att forum-RSS'en tar en till det sista inlägget istället för början av en tråd? Det är ju sista inlägget som uppdaterar RSS flödet.


signatur
Medlem

Ska jag ta det som ett "nej"?


signatur
Redaktör

Det är görbart. Men det kräver en del kodande och vår kodnestor @John har en hel drös andra grejer på sin agenda, så det är inte aktuellt den närmaste tiden. Men framöver kan det kanske bli av.


signatur
Medlem

Allrighty... är det en stor apparat är det ju knappast värt det. Jag tänkte om det bara var fråga om att slänga in "gotopost=1" nånstans i ett script.


signatur
Redaktör

Skulle tippa att det är hyfsat enkelt att genomföra (men jag är kodanalfabet så jag svär inte på det). Men som sagt, John har fulltecknat i kodarschemat.


signatur
Medlem

Men du får väl dra in luncher och lediga helger så att det blir nåt gjort.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Skulle tippa att det är hyfsat enkelt att genomföra (men jag är kodanalfabet så jag svär inte på det). Men som sagt, John har fulltecknat i kodarschemat.

Du får anlita John Carmack i mantel med en lie som väser "code...".


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Redaktör
Skrivet av Gortie:

Men du får väl dra in luncher och lediga helger så att det blir nåt gjort.

Jag kan inte koda, hjälper inte hur många raster och helgar jag sparar in på. Slöfocken John däremot, han gick hem för en timme sen, efter en arbetsdag på blygsamma tolv timmar. Dagens ungdom...


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Slöfocken John däremot, han gick hem för en timme sen, efter en arbetsdag på blygsamma tolv timmar. Dagens ungdom...

Skandal!

På min tid var vi glada om vi fick gå hem innan lunch på det där sättet. Och vinter var det. Skare osv. Jämt. Och vi gillade det.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Gortie:

Men du får väl dra in luncher och lediga helger så att det blir nåt gjort.

Jag kan inte koda, hjälper inte hur många raster och helgar jag sparar in på. Slöfocken John däremot, han gick hem för en timme sen, efter en arbetsdag på blygsamma tolv timmar. Dagens ungdom...

Four Yorkshiremen


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Redaktör
Antikvitet

Bara en redaktör och språkvårdare skriver punkt efter sitt "haha".


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Redaktör

Laughing out loud.


signatur
Medlem
Skrivet av nagash:

En av deras bästa nånsin. Den är hur bra som helst hehe.


signatur
1
Skriv svar