Total War: Warhammer ger oss... Demigryphs

Robot
Total War: Warhammer ger oss... Demigryphs

Creative Assembly ger oss ett bevingat exempel på varför Total War: Warhammer kommer att rocka.

#total-war-warhammer, #the-creative-assembly


Medlem
Total War: Warhammer ger oss... Demigryphs

Ser lovande ut. Tyvärr gjorde alla deras tidigare spel det med utan att imponera spelmässigt, iaf utan en handfull expansionern. Warhammer TW har mycket att bevisa, men oerhörd potential.

Medlem

Scysst med halvgripar.

Hoppas de bara fixar prestandan till spelet först. Attila går just knappt att spela jämfört med de tidigare spelen.

Medlem

total war har aldrig varit en serie jag har något intresse utav för fem öre.

Men blir det inte i komplet total war stuk i gameplayet så kan jag tänka mig köra detta.

Den som lever får se!

Medlem

Håller tummarna att detta blir bra!

Fattar inte att dom inte kallar det Total Warhammer.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Rior:

Håller tummarna att detta blir bra!

Fattar inte att dom inte kallar det Total Warhammer.

Decenniets miss. Total Warhammer rullar ju förbaskat fint på tungan.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Rior:

Håller tummarna att detta blir bra!

Fattar inte att dom inte kallar det Total Warhammer.

Decenniets miss. Total Warhammer rullar ju förbaskat fint på tungan.

Spelserien heter Total War

Medlem
Skrivet av Jonlissla:

Scysst med halvgripar.

Hoppas de bara fixar prestandan till spelet först. Attila går just knappt att spela jämfört med de tidigare spelen.

Funkar hur bra som helst. Mycket bättre optimerat än vad rome2 var vid släpp.

Men det beror så klart på vad man har för maskin...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Ser ju grymt lovande ut med tanke på att det är warhammer och allt men jag hoppas så innerligt att deras pre orders går käpp rätt åt helsike med tanke på hur trasiga deras spel är vid släpp och med tnke på hur lång tid det tar innan dom fixar dom till hyfsad nivå.
Tro mig det här släppet kommer inte vara nån skillnad.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Rior:

Håller tummarna att detta blir bra!

Fattar inte att dom inte kallar det Total Warhammer.

Decenniets miss. Total Warhammer rullar ju förbaskat fint på tungan.

Spelserien heter Total War

Total War - Hammer

Medlem

"Our animation team spent a long time studying the movement of these creatures"

Vardå någonstans? Isla Nublar?

Medlem

Så en 'Halvgrip' är en Grip utan vingar hehe. Hälften lejon och hälften av hälften av en örn.

Medlem

Usch ta bort döskallarna dock. Jag vet att det finns mycket döskallar i Warhammer men det ser lite dumt ut när det är på både hjälmen och Grip-rustningen.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Trist, ge oss Warhammer Online 2 istället!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Buio:

"Our animation team spent a long time studying the movement of these creatures"

Vardå någonstans? Isla Nublar?

Lejon.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Trist, ge oss Warhammer Online 2 istället!

2? Med tanke på hur hårt 1an failade tror jag inte någon kommer ge sig på ett sådant på minst ett decennium.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Newklear:

Trist, ge oss Warhammer Online 2 istället!

2? Med tanke på hur hårt 1an failade tror jag inte någon kommer ge sig på ett sådant på minst ett decennium.

Äh, roligaste PVP:en i ett MMO i mannaminne, det enda kassa var att utvecklarna vägrade lyssna på spelarna.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Dunder:

Trist, ge oss Warhammer Online 2 istället!

2? Med tanke på hur hårt 1an failade tror jag inte någon kommer ge sig på ett sådant på minst ett decennium.

Äh, roligaste PVP:en i ett MMO i mannaminne, det enda kassa var att utvecklarna vägrade lyssna på spelarna.

PVP var as bra men dev gick och nerfa saker som inte behövde ändras och lite för optimerat i fortress fighten och stads fighten var bara kaos

PVE var ingen höjdare för att kunna köra progress var man tvungen att ha rustningen/glyphs från grupp dungeons för att kunna köra lite svårare grupp dungeons inga raider alls vad jag kan komma ihåg. Tog mig kanske 50 runs(3 dagars cooldown på 2 dungeones) på en karaktär att få 5 glyphs(delar av ett set på 5 har jag för mig) för att kunna köra svårare saker,

Titlar och Achievments var väldigt bra utförda och detta var innan alla andra mmo börja med liknande. Man fick vissa saker man kunde dekorera sin karaktär med så man såg lite "unik" ut och kunde visa att man gjort något svårt för att förtjäna det.

Hoppas Total Warhammer blir bra. Skrev det i en annan tråd i forumet varför de inte hade döpt spelet till det. Undra om de ska göra en 40k variant sen om denna går bra.

Medlem
Skrivet av Corax:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Newklear:

Trist, ge oss Warhammer Online 2 istället!

2? Med tanke på hur hårt 1an failade tror jag inte någon kommer ge sig på ett sådant på minst ett decennium.

Äh, roligaste PVP:en i ett MMO i mannaminne, det enda kassa var att utvecklarna vägrade lyssna på spelarna.

PVP var as bra men dev gick och nerfa saker som inte behövde ändras och lite för optimerat i fortress fighten och stads fighten var bara kaos

PVE var ingen höjdare för att kunna köra progress var man tvungen att ha rustningen/glyphs från grupp dungeons för att kunna köra lite svårare grupp dungeons inga raider alls vad jag kan komma ihåg. Tog mig kanske 50 runs(3 dagars cooldown på 2 dungeones) på en karaktär att få 5 glyphs(delar av ett set på 5 har jag för mig) för att kunna köra svårare saker,

Titlar och Achievments var väldigt bra utförda och detta var innan alla andra mmo börja med liknande. Man fick vissa saker man kunde dekorera sin karaktär med så man såg lite "unik" ut och kunde visa att man gjort något svårt för att förtjäna det.

Hoppas Total Warhammer blir bra. Skrev det i en annan tråd i forumet varför de inte hade döpt spelet till det. Undra om de ska göra en 40k variant sen om denna går bra.

PvE brydde jag mig aldrig om, körde bara ett par runs under hela min speltid.

Resterande, många många hundra, timmar gick åt till att spränga fiender med gillet, vi regerade verkligen på vår server innan de började stänga ner och merga och hålla på.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar