witcher 3 - moment 22

Medlem
witcher 3 - moment 22

Hallojsan!
Håller på med sista akten i witcher 3 och har hamnat i ett moment 22. Jag gav mig på imlerith (eller vad han nu heter) lite för tidigt och behöver levla upp lite o köra sidequests först. Jag har sparat i grottan på väg upp mot berget där han sitter. Men jag kommer inte ner på kartan utan fastnar bara på konstiga bergsväggar.
Och jag kan heller inte spöa honom. Någon som vet om det finns en lösning eller måste jag börja om spelet/sluta spela?

Medlem

Worst Case scenario, dra ner svårighetsgraden till lättaste. Då får du inte achievementen för att ha kört genom spelet på den svårighetsgraden du hade från början, men kan vara värt dra ner ett snäpp, klara bossen och sen höja igen.

Medlem

Amen åh vilken bra ide! Att jag inte kunde komma på det själv. Tack så jätte mycket för tipset!
Frågan är om man kan köra en "boss" igen sen fast på högre svårighetsgrad?

Medlem
Skrivet av it04-22:

Amen åh vilken bra ide! Att jag inte kunde komma på det själv. Tack så jätte mycket för tipset!
Frågan är om man kan köra en "boss" igen sen fast på högre svårighetsgrad?

nope det kan man inte, en taktik att använda är snabb slag dodge dodge, fighten kommer dröja typ i en timme men det går


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Jag hade extremt svårt för han, hade inte uppgraderat mitt gear så dog rejält snabbt på Death March. Taktiken (som ovan) jag använde var att slå och dodga, han följer ett mönster så när man lär sig det så ska det "funka" bättre.

Använde igni för att få bort frost armorn han har sen thunderbolt genom fighten. Men det tog mig 50 försök i stortsett, aldrig fått så mycket spö i Witcher 3 tills honom.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

1
Skriv svar