Se 45 minuter med rollspelsmys från The Witcher 3

Robot
Medlem
Se 45 minuter med rollspelsmys från The Witcher 3

Gillar inte deras Witcher 3 "Let's Play", tramsigt och inte direkt roligt.

Finns en bunt alternativ samlade på Neogaf här:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1036594

Medlem
Skrivet av Buio:

Gillar inte deras Witcher 3 "Let's Play", tramsigt och inte direkt roligt.

Finns en bunt alternativ samlade på Neogaf här:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1036594

Tack för de alternativa länkarna! Gopher hade tydigen lagt upp en video! Tack!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Är löjligt taggad på W3!

Men börjar ärligt talat bli mätt på nya videos varje vecka...
Påminner mig bara om AC: black flags marknadsföring..

Medlem
Skrivet av Dagonath:

Är löjligt taggad på W3!

Men börjar ärligt talat bli mätt på nya videos varje vecka...
Påminner mig bara om AC: black flags marknadsföring..

Vad hade du föredragit om inte gameplay filmer då?
Vi vet ju sedan länge när spelet kommer släppas, och för de som vill så är det väl bra med massa filmer?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

k3m
Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Dagonath:

Är löjligt taggad på W3!

Men börjar ärligt talat bli mätt på nya videos varje vecka...
Påminner mig bara om AC: black flags marknadsföring..

Vad hade du föredragit om inte gameplay filmer då?
Vi vet ju sedan länge när spelet kommer släppas, och för de som vill så är det väl bra med massa filmer?

ja! Och hur kan du ens jämföra CDPRs marknadsföring med Ubisofts!? CDPRs marknadsföring är hittills frikostig och ärlig. Det är långt mycket mer värt än Ubis, EAs fula marknadsföring. Sedan att man gillar att bli förd bakom ljuset är en sak, men att vara negativ för schysst PR, är bara lågt.

Testpilot

"Is it the 19th yet?"

"no"

"Then fuck off"

Argh! kan det inte komma snart!

Medlem

Jag som hade hade planer att... ehh... ha ett liv.

Men när Withcer 3 kommer får jag nog avboka allt sånt trams och låsa in mig i min "man bunker"

k3m
Medlem

Nu har jag kollat lite av videon. Hoppade till 15 minuter också. Och fy satan vad taggad jag blev.. Fick rysningar och sånt shit. Helvetes jävlar! Nu blir det ny burk med eyefinity. Även om det blir buggigt som satan, så spelar det fan ingen roll. Det här måste man ju bara ha. aldrig har ett spel gjort mig så jävla pepp

Medlem
Medlem

vore nästan lite kul om spelet visade sig vara en buggfest värdig bethesda (ja jag e smått skadeglad ^^)


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

jag skulle ge min vänstra testikel för en timme med detta lir ^^ just nu

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

vore nästan lite kul om spelet visade sig vara en buggfest värdig bethesda (ja jag e smått skadeglad ^^)

Det kommer vara buggar, det är en säkerhet. Det är openworld åh storslaget, så att sitta åh hoppas på något perfekt är ju dumdristigt.

Har nog tilit till att det kommer vara spelbart, Skyrim vad jag minns var spelbart men hade saker som rådjur som var i omloppsbana runt en sten!

Medlem

Kvällen räddad ? såg 20 sec, provade stänga av ljudet och jag slapp rösterna från dom som spelade så 100% bättre men... vetinte om jag börjar bli gammal men dom var nog dom mest irreterande spelarna jag någonsin varit med om.

kunde inte mer än titta 5 minuter innan jag blev lack o stängde av på grund av killen som spela tyvärr
Dom skulle låtit Angry Joe o inte hanns polare som blivit tappad i golvet som bäbis spela ist då Angry Joe ialf vet vad han gör som helt klart inte hanns iq befriade polare gjorde. Nästan så jag ville hoppa in i videon o klappa till fanskapet o ge kontrollen till Joe ist, jag menar till o med han blev ju nästan lack där ett antal gånger lät d som.

Medlem
Skrivet av Yang_Unchained:

kunde inte mer än titta 5 minuter innan jag blev lack o stängde av på grund av killen som spela tyvärr
Dom skulle låtit Angry Joe o inte hanns polare som blivit tappad i golvet som bäbis spela ist då Angry Joe ialf vet vad han gör som helt klart inte hanns iq befriade polare gjorde. Nästan så jag ville hoppa in i videon o klappa till fanskapet o ge kontrollen till Joe ist, jag menar till o med han blev ju nästan lack där ett antal gånger lät d som.

som "other Joe" spelar är väl hur den vardagliga konsol gamern spelar

Medlem

Oj, en Witcher-nyhet som inte postas av Bennet

Medlem

Vad jobbigt samtalet hemma kommer bli känner jag: "Du, jag vill att vi tar en paus i vårt förhållande. Jag känner att jag behöver lite egentid. Är det OK om vi ses typ... till.... nästa vår??".

Medlem
Skrivet av musse1:

Vad jobbigt samtalet hemma kommer bli känner jag: "Du, jag vill att vi tar en paus i vårt förhållande. Jag känner att jag behöver lite egentid. Är det OK om vi ses typ... till.... nästa vår??".

Var det inte nästa vår som första stora expansionen var planerad


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

fan vilken jobbig video ... kanske hade fungerat utan ljud...

Medlem

Om man vet att man ska spela ett spel, varför ska man titta på 50 olika trailers, gameplay, walkthroughs? Önskar jag visste 0 om The Witcher 3 och någon bara gav det till mig och sade, spela det.

k3m
Medlem
Skrivet av Morlizer:

Om man vet att man ska spela ett spel, varför ska man titta på 50 olika trailers, gameplay, walkthroughs? Önskar jag visste 0 om The Witcher 3 och någon bara gav det till mig och sade, spela det.

hahaha jag känner mig också nöjd med alla spelfilmer. Nu är det bara att vänta tills det dimper ner i postlådan

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Om man vet att man ska spela ett spel, varför ska man titta på 50 olika trailers, gameplay, walkthroughs? Önskar jag visste 0 om The Witcher 3 och någon bara gav det till mig och sade, spela det.

Har faktiskt inte kollat så mycket på senaste tiden.
Känns bättre så. Absolut inga längre klipp.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Efter att ha läst alla kommentarerna så blev jag sugen på att ge mej ut i W3 världen å leta buggar!

Medlem

Inte så hög intelligens på de där killarna, blir mest irriterad av att titta...tur att man lirat igenom spelet redan, trodde det skulle vara lite mysiga miljöer som visas, alltid kul att se igen


signatur

“People”—Geralt turned his head—“like to invent monsters and monstrosities. Then they seem less monstrous themselves.”

1
Skriv svar