Veckans dlc till Witcher 3 ger Ciri en ny kostym

Robot
Veckans dlc till Witcher 3 ger Ciri en ny kostym

Allas vår Cirilla får en ny look. Men var är patch 1.7?

#the-witcher-3-wild-hunt, #cd-projekt


Medlem
Veckans dlc till Witcher 3 ger Ciri en ny kostym

Vill veta när den ska komma ._.

Om man laddar ner såna här utseendegrejer, som ingår i nån sorts pack som det här verkar göra, och sen inte gillar det, så måste det väl vara reversibelt på nåt vis? Man vill ju ha det som visar sig vara sexigast.

Medlem

Pft min Cirilla!
Tänker inte dela med mig


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Vill veta när den ska komma ._.

Om man laddar ner såna här utseendegrejer, som ingår i nån sorts pack som det här verkar göra, och sen inte gillar det, så måste det väl vara reversibelt på nåt vis? Man vill ju ha det som visar sig vara sexigast.

Bara att stänga utav i main menu!

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Vill veta när den ska komma ._.

Om man laddar ner såna här utseendegrejer, som ingår i nån sorts pack som det här verkar göra, och sen inte gillar det, så måste det väl vara reversibelt på nåt vis? Man vill ju ha det som visar sig vara sexigast.

Det är det, iallafall på pc versionen. I steam är det bara att bocka av det man inte vill ha och i Gog versionen är det bara att bocka av efter att man testat om man ändrar sig.

Så gjorde jag med alternative Yennefer.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Witchfinder:

Vill veta när den ska komma ._.

Om man laddar ner såna här utseendegrejer, som ingår i nån sorts pack som det här verkar göra, och sen inte gillar det, så måste det väl vara reversibelt på nåt vis? Man vill ju ha det som visar sig vara sexigast.

Det är det, iallafall på pc versionen. I steam är det bara att bocka av det man inte vill ha och i Gog versionen är det bara att bocka av efter att man testat om man ändrar sig.

Så gjorde jag med alternative Yennefer.

I alla versioner är det bara att bocka av i huvudmenyn under Downloadable Content, så man kan byta fram och tillbaka när man önskar.

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Witchfinder:

Vill veta när den ska komma ._.

Om man laddar ner såna här utseendegrejer, som ingår i nån sorts pack som det här verkar göra, och sen inte gillar det, så måste det väl vara reversibelt på nåt vis? Man vill ju ha det som visar sig vara sexigast.

Det är det, iallafall på pc versionen. I steam är det bara att bocka av det man inte vill ha och i Gog versionen är det bara att bocka av efter att man testat om man ändrar sig.

Så gjorde jag med alternative Yennefer.

I alla versioner är det bara att bocka av i huvudmenyn under Downloadable Content, så man kan byta fram och tillbaka när man önskar.

Ah, det har jag inte tänkt på överhuvudtaget. Nåja Man lär sig nåt nytt varje dag.

Medlem

Förmodligen vitt skilda personer som jobbar med patcharna och DLCt, så det kanske inte är så konstigt.

Själv har jag inte hunnit sätta mig in i Witcher 3 då jag spenderat så jäkla mycket tid i Pillars of Eternity, men en vacker dag ska det nog bli av med tanke på allt positivt man hört om det

Medlem

Jag har bara sniffat lite på Witcher 3, men har ändå lyckats avstå i väntan på att all DLC ska släppas för en komplett och total spelupplevelse.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Drog igenom mainstoryn idag, var så fast så orkade inte vänta på patchen, trots att man kan svära sig hes på hästjäveln

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Jag har bara sniffat lite på Witcher 3, men har ändå lyckats avstå i väntan på att all DLC ska släppas för en komplett och total spelupplevelse.

Det går utmärkt att spela spelet ändå, kläderna t.ex. gör inte spelet bättre eller snyggare oftast.

De olika uppdragen verkar vara inriktade på level 15-30 och många av de items som man fått har varit inriktade på låglevel eller skalar med nivån du äre på just när du skaffar dem.

Men spelet har redan bättre items än vad du får som DLC så det behövs inte heller.

Gnällkuk
Skrivet av Puscifer:

Jag har bara sniffat lite på Witcher 3, men har ändå lyckats avstå i väntan på att all DLC ska släppas för en komplett och total spelupplevelse.

DLC är enbart kosmetika och något random gear eller sido quest. Här finns inget att vänta på, sätt fart!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av Puscifer:

Jag har bara sniffat lite på Witcher 3, men har ändå lyckats avstå i väntan på att all DLC ska släppas för en komplett och total spelupplevelse.

DLC är enbart kosmetika och något random gear eller sido quest. Här finns inget att vänta på, sätt fart!

Förvisso, fast om jag klarar spelet nu kommer jag inte känna tillräckligt stort behov att komma tillbaka igen bara för att få se Ciri i en annan utstyrsel. Dessutom släpps det ju ett gäng uppdateringar (1.07 är en ganska viktig patch, t.ex.).


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av tricky:
Skrivet av Puscifer:

Jag har bara sniffat lite på Witcher 3, men har ändå lyckats avstå i väntan på att all DLC ska släppas för en komplett och total spelupplevelse.

DLC är enbart kosmetika och något random gear eller sido quest. Här finns inget att vänta på, sätt fart!

Förvisso, fast om jag klarar spelet nu kommer jag inte känna tillräckligt stort behov att komma tillbaka igen bara för att få se Ciri i en annan utstyrsel. Dessutom släpps det ju ett gäng uppdateringar (1.07 är en ganska viktig patch, t.ex.).

Äh, du kan ju välja att ha olika utstyrsel per gång du spelar, å sån jävla skillnad gör inte 1.07.

Det går utmärkt att spela som det är nu.

k3m
Medlem
Skrivet av Puscifer:

Jag har bara sniffat lite på Witcher 3, men har ändå lyckats avstå i väntan på att all DLC ska släppas för en komplett och total spelupplevelse.

Spar på det goda va

1
Skriv svar