Bli en dungeon master i rollspelet Guild of Dungeoneering

Robot
Bli en dungeon master i rollspelet Guild of Dungeoneering
Flakmonkey
Bli en dungeon master i rollspelet Guild of Dungeoneering

Förlåt för off topic men jag vara bara tvungen:

Dungeon Master <3

Medlem

Jobbig musik, orkade inte ens se klart trailern.

MrX
Medlem
Skrivet av ZkilfinG:

Jobbig musik, orkade inte ens se klart trailern.

Tja, smaken är som baken. Själv så tyckte jag att den var trevlig & uppiggande att lyssna på

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Förlåt för off topic men jag vara bara tvungen:

https://www.youtube.com/embed/g3UdUWU4j1Y

Dungeon Master &lt;3

Ahhh, spelet som gjorde det rimligt att lägga ut 1500 kr för 512 kB extraminne till amigan. Senast jag la ut liknande summa för extraminne så fick jag 16 GB.

Medlem

Spelet förstörs av att man hamnar på lvl 1 igen när man klarat en dungeon, så känslan av att man gör framsteg - kanske det viktigaste i ett RPG - försvinner helt.

Dessutom är det bara RNG. Jag dog fyra gånger på första uppdraget för att jag drog dåliga kort, sen klarade jag första och andra hur lätt som helst, fick en massa bra utrustning, men dog i första striden i nästa dungeon.

Medlem

spelet är rätt så kul

spelet gör sig dock ganska tråkigt o spela länge då minions går tbx till start level mellan dungeon vilket gör att man aldrig fäster sig vid en specifik minion

de är Horribel RNG många av gångerna

När en minion dör så får du genast en ny vilket gör att man aldrig fäster sig vid en specifik minion

bossarna känns drygt obalanserade ibland om man inte får Gudomlig RNG

sen vet jag inte om de är såhär bara för mig men när jag trycker på knapparna i spelet så hör jag att spelet har registrerat att jag tryckt i form av in-game-sound men de går inte vidare så jag måste ibland trycka 2-3 gånger för att t-ex- öppna menyn


signatur

To understan the world
You must understand your own past

1
Skriv svar