Svik din fraktion i World of Warcraft – pvpa tillsammans med motståndarna

Robot
Svik din fraktion i World of Warcraft – pvpa tillsammans med motståndarna
Medlem
Svik din fraktion i World of Warcraft – pvpa tillsammans med motståndarna

Fraktion?

Inaktiv

Får väl vänta ett par år tills dom bugfixar så att alla har samma utrustning & förmågor. Live long & prosper dimwits.


signatur

knarka loss era hungriga

Medlem
Skrivet av Riwl:

Fraktion?

Det betyder grupp, eller falang. I detta sammanhang avser det "Alliance" eller "Horde".

Medlem
Skrivet av Riwl:

Fraktion?

Yup, det är korrekt svenska för det engelska ordet "faction". Jag tycker själv det ser konstigt ut men det har ju att göra med all engelska man läser.

Medlem

Bra idé för att minska körer men tyvärr gör det bara WoW ännu mer artificiellt och frånkopplat från den faktiska världen. Något som Blizzard glömt bort sedan WotLK.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Om det inte finns någon slags balansering kommer ju alla horde vilja spela för alliance och alliance kommer inte spela för horde.

Medlem

Är skärmdumpen verkligen tagen från wod?

Medlem

Allså den skärmdumpen hade ju varit perfekt om den kommit från det här systemet. Hade ju börjat lira WoW igen direkt!

Medlem

Så snart spelar de ingen roll vilken sida du väljar ens, WoW har tappat allt snart.

Jag gilla tiden då Paladin var Alliance och Shaman Horde för det gav varje sida något unikt.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Bra! För på mig server är det typ 40 min kö på alliance och typ 2min för horde.

Medlem
Medlem
Skrivet av xorpen:

Är skärmdumpen verkligen tagen från wod?

Skrivet av CarniFlex:

Allså den skärmdumpen hade ju varit perfekt om den kommit från det här systemet. Hade ju börjat lira WoW igen direkt!

Ja. Det ser ut som att de står i en garnison, som kom i WoD.

Inaktiv

Wow dog med Arthas i Wotlk, redan då hade det kommit på tok för mycket "håll i handen" pleb hjälp. Hela Lore'n dog där också tyvärr.

Medlem

Dom borde införa samma system för Dungeon Finder.
Jäkligt drygt att vänta 1h på att får köra en dungeon.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Seraium:

Dom borde införa samma system för Dungeon Finder.
Jäkligt drygt att vänta 1h på att får köra en dungeon.

Kör tank.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Kan ni efterblivna människor sluta klaga på wow.. Tycker ni inte om spelet och tycker att det dog för flera år sedan, va gör ni här? Gillar ni inte wow, låt de miljoner spelare som fortfarande gör det göra det. Släpp det nu pojkar. Wow är bra, pvp handlar ju mest om att döda sin motståndare, efter 1000 matcher bryr man sig inte mycket om det är en orc eller human man dödar. Detta är lätt värt och något som dom var tvungna att göra på grund av obalans. Sjukt långa körer för vissa

Medlem
Skrivet av Haziza:

Så snart spelar de ingen roll vilken sida du väljar ens, WoW har tappat allt snart.

Jag gilla tiden då Paladin var Alliance och Shaman Horde för det gav varje sida något unikt.

Håller med! Verkar tappat känslan helt

Medlem

Känns ju som att det hade varit bättre att erbjuda fria faction transfers under en kort period. Vet inte om jag är ensam om det, men jag hade kunnat tänka mig att gå över till horde om det inte vore så jävla dyrt.

Medlem

Någon gång i 2004-svängen skrev PC-Gamer att det ryktats om att det skulle finnas questkedjor som ledde till att man kunde förråda sin fraktion och byta sida helt och hållet. Jag minns hur jävla spännande jag tyckte det lät då. Idag vettifan.

1
Skriv svar