Medlem
Fz.tv

Nu är sommaren över och jag undrar om ni drar igång Fz.tv snart igen


signatur

Rawr

Medlem

Ja, det vore på tiden nu ju. Kommer ni göra Far Cry 2 som tv recension?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

00a
Medlem

man börjar ju få lite abstinens nu när man vart utan det. hoppas ni fortsätter med det

Antikvitet

Det kommer, men vi har lite tekniska problem. Första avsnittet efter sommaren var tänkt att publiceras i morgon fredag, men nu ser det ut som att det blir nästa vecka.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Men kommer ni göra Far Cry 2 som tv ecension eller ska ni testa det till konsoll bara?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Antikvitet

Framöver kommer det komma FZ.tv-recensioner av både pc- och konsolspel.

Om vi kommer videorecensera Far Cry 2 vet jag inte, men sannolikheten är ju rätt stor.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Kan ni inte använda er av GLADOS röst?


signatur

Rawr

Medlem

Btw, vem är det som pratar till recensionerna?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Skrivet av Ellehbg:

Btw, vem är det som pratar till recensionerna?

Chef-redaktören själv!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Antikvitet

Det har varit jag som pratar i alla avsnitt utom ett.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Tänkte just starta en tråd och fråga vad som hade hänt med FZTV men nu läser man detta. Bra att det snart kommer nya


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Man får hoppas på en KillZone 2 Rescension


signatur

Rawr

Inaktiv

yaaaaaay!! äntligen

Medlem

hmm, undrar när nästa recension kommer


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Crawller:

Man får hoppas på en KillZone 2 Rescension


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Håller med om att Far cry 2 skulle se fint ut i fz.tv. Hoppas att det blir 2 recensioner, en till pc och en till konsol. Vid närmare eftertanke kanske 3st skulle vara bra, många vill nog se en recension till både ps3 och xbox 360.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Härligt en recension
synd bara att det endast blev 2/5 på far cry.


signatur

Rawr

Redaktör

Denna forumdel är till för feedback gällande sajten, inte specifika nyheter och recensioner. Ta diskussionerna om videorecensioner i respektive nyhetstråd. Far Cry 2-recensionen snackar man om här.

För er som missat det - FZ.tv testar Far Cry 2.


signatur
Medlem

Nu va det ju 5 månader sedan det senast kom en videorecension, kommer det någon snart eller, det har ju varit rätt många intressanta spel som har släppts vaa... stavkontroll, ojoj det va avancerat men way to go (sorry för offtopic)


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

zsm
Medlem

fz.tv har ju verkligen möjligheten att bli något riktigt bra, men varför får man känslan av att ni har släppt det helt? Inte bra fz!

Medlem
Skrivet av zsm:

fz.tv har ju verkligen möjligheten att bli något riktigt bra, men varför får man känslan av att ni har släppt det helt? Inte bra fz!

Misstänker att dom inte har personalstyrka till att ha igång det på en reguljär basis.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Redaktör

En FZ.tv-recension tar åtskilliga timmar i anspråk. Tid har vi ont om, därför är det väldigt svårt att hinna med. Vi gör dem när vi hinner, vilket tyvärr blir alltför sällan.


signatur
Medlem

Det känns lite som om man tagit sig vatten över huvudet på sista tiden. Mycket nytt det senaste året, och inte allt för stora resursökningar vad jag märkt.

Kanske dags att släppa typ Sarge & Serge och låta det ligga på is tills det finns resurser att göra det ordentligt? Fz.tv är en rolig grej, men om det är såpass svårt att få tid att göra det ordentligt kanske det är bättre att göra samma sak där. Lägg ned det, skaffa mer folk och gör ett nytt försök när det öppnar sig luckor i schemat?


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Redaktör

Vi har ju redan gjort just det du föreslår, låtit vissa saker vila.


signatur
Medlem

Med släppa tänkte jag lite mer på att typ officiellt meddela att man låter dem vila och ta bort dem ur menyn, snarare än att det hela bara försvinner spårlöst ut i sanden, om du förstår vad jag menar.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

1
Skriv svar