Se en timme mordisk gameplay från Assassin's Creed: Syndicate

Robot
Se en timme mordisk gameplay från Assassin's Creed: Syndicate
Medlem
Se en timme mordisk gameplay från Assassin's Creed: Syndicate

Hur kan de fortfarande komma sånna här spel?

Medlem

30fps still going strong............


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Geeks Gaming

Ser faktiskt intressant ut. Strunta helt i förra för de så verkligen inte "nytt" ut.

Medlem

Jag fick med första spelet med ett grafikkort en gång i tiden, men eftersom jag visste att det var ett konsolspel så fick det bli kvar i emballaget. Spel där man håller i play-knappen tilltalar inte och det gör inte detta heller. AAA-spel saknar själ. Tacka däremot utvecklande, djupa PC-spel som Dwarf Fortress och Kerbal Space Program.

Medlem
Skrivet av LoffeLuff:

Jag fick med första spelet med ett grafikkort en gång i tiden, men eftersom jag visste att det var ett konsolspel så fick det bli kvar i emballaget. Spel där man håller i play-knappen tilltalar inte och det gör inte detta heller. AAA-spel saknar själ. Tacka däremot utvecklande, djupa PC-spel som Dwarf Fortress och Kerbal Space Program.

Kerbal kommer till ps4, blir nog till att införskaffa direkt.

Medlem

Det hela börjar med en bugg hahahaha

Medlem

AssCreed blir bara tråkigare för varje spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Assassins Creed 1 med ny kostym.. Hmm intressant..


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ballong:

Hur kan de fortfarande komma sånna här spel?

För att de säljer? Krångligare än så är det väl inte?

Medlem

Orka.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

ser exakt ut som unity

FML
Medlem

Sign me up never!

Medlem
Skrivet av Cybersoul:

ser exakt ut som unity

Jag tyckte det med, skummade igenom någon minut i spelet, skillnaden jag såg so far var att Eagle Vision verkar inte vara tidsbegränsad nu dock

Medlem

CTRL-C CTRL-V

Medlem

Jag har spelat AC Unity rätt mycket sedan det kom, eller några månader efter släppet, och det här spelet ser inte tilltalande ut, animationerna ser stelare ut än Unity och rida runt med häst är inget nytt, lipsynkandet och fight mekaniken ser också sämre ut, jag antar att dom började med detta spelet samtidigt som Unity, fast dom gjorde det sämre, för det är väl antagligen en annan studio som har gjort detta ... att folk inte kan se att detta spelet är sämre är helt utan dess like, jag kommer nog inte ens spela det, efter några timmars Witcher 3 spelande så kan man nog aldrig röra ett AC spel igen utan att skratta

Skrivet av nils45:

Jag har spelat AC Unity rätt mycket sedan det kom, eller några månader efter släppet, och det här spelet ser inte tilltalande ut, animationerna ser stelare ut än Unity och rida runt med häst är inget nytt, lipsynkandet och fight mekaniken ser också sämre ut, jag antar att dom började med detta spelet samtidigt som Unity, fast dom gjorde det sämre, för det är väl antagligen en annan studio som har gjort detta ... att folk inte kan se att detta spelet är sämre är helt utan dess like, jag kommer nog inte ens spela det, efter några timmars Witcher 3 spelande så kan man nog aldrig röra ett AC spel igen utan att skratta

Synd bara att Witcher 3 har så usla kontroller, gav upp efter en timme för det var så himla otajt (let the hate begin)

Håller för övrigt med om att det ser mycket sämre ut än Unity. Slagsmålen är skrattretande


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Videon ser helt keck ut med hennes hår, det är typ greenscreenat....


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av nils45:

Jag har spelat AC Unity rätt mycket sedan det kom, eller några månader efter släppet, och det här spelet ser inte tilltalande ut, animationerna ser stelare ut än Unity och rida runt med häst är inget nytt, lipsynkandet och fight mekaniken ser också sämre ut, jag antar att dom började med detta spelet samtidigt som Unity, fast dom gjorde det sämre, för det är väl antagligen en annan studio som har gjort detta ... att folk inte kan se att detta spelet är sämre är helt utan dess like, jag kommer nog inte ens spela det, efter några timmars Witcher 3 spelande så kan man nog aldrig röra ett AC spel igen utan att skratta

Synd bara att Witcher 3 har så usla kontroller, gav upp efter en timme för det var så himla otajt (let the hate begin)

Håller för övrigt med om att det ser mycket sämre ut än Unity. Slagsmålen är skrattretande

Håller med om kontrollerna i Witcher 3 faktiskt

Medlem

Mjölka, mjölka, mjölka..

Näefyfarao vad trött jag är på just AssCreed-spelen. Det känns som att de kommit så långt de kan nu med den spelserien.

Medlem

haha åh vad det går utför med Creed spelen.
Men "gamers" köper det med hull och hår.
Fast undrar hur många som köper casual spel som lirar igenom dem.

Skrivet av Entombed:

Mjölka, mjölka, mjölka..

Näefyfarao vad trött jag är på just AssCreed-spelen. Det känns som att de kommit så långt de kan nu med den spelserien.

Yes, men jag måste säga uppföljaren de släppte till Black Flag, Rouge eller vad det heter som kom på ps3, 360 osv. är riktigt kul.. om man gillade black flag vill säga


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

jäfla särringar, vad det ska klagas på allt då. om nått ska klagas på är ju när hon som lirar och kommenterar skrattar ur näsan. väldigt störande.

Medlem

Fan vad folk är butthurt. Jäfla kärringar folk är. Sluta klaga och låt de som gillar serien köpa spelen, så kan ni gå tillbaka till ert CoD istället. Tack <3

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Videon ser helt keck ut med hennes hår, det är typ greenscreenat....

No shit att de har använt greenscreen...
1. vad trodde du liksom?
2. vad tusan är problemet med att de har använt det?

1
Skriv svar